Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-11 22:42
Ik ben op zoek naar een convertible of evt een laptop met een touchscreen. China tablets hebben mijn aandacht gekregen ivm de goedkope prijs en daarbij vrij goede specs. Er is echter zoveel keus dat ik eigenlijk niet meer weet wat nou het beste apparaat is. Ik hoop dat er wellicht mensen zijn die deze tablets bezitten.

Wat is je budget?
Ik zit te kijken naar tablets/laptops voor ong. €300,- Denk dat dit ook wel moet haalbaar zijn voor mijn eisen.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het apparaat zal vooral gebruikt gaan worden voor simpele zaken als tekstverwerken, YouTube filmpjes kijken, browsen etc. De tablet zal ik dan 's avonds als tablet gebruiken voor taken waar ik nu veelal mijn mobiel voor gebruik.

Ik zal verder het gehele apparaat vrijwel dagelijks meenemen, vandaar ook dat ik zoek naar een apparaat van ongeveer maximaal 1,5kg.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al onderzoek gedaan door middel van een aantal forumposts, reviews en de site techtablets. Hieruit heb ik momenteel twee apparaten die mij erg interessant lijken en die passen binnen het budget:

Cube Mix Plus, 10,1" scherm
Pros:
Processor (M3-7Y30)
Goed scherm
128GB SSD

Cons:
Grote bezels
Wordt erg warm
Speakers

Chuwi Hi13, 13,5" scherm (3:2)
Pros:
Goede schermresolutie