Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulianSL
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-08 03:13
Beste Tweakers,

Onlangs is er bij mij de stroom uitgevallen waardoor mijn pc en dus ook de toetsenbord (welke nog aan stonden) uitvielen. Nadat de stroom weer terug was werkte alles behalve mijn toetsenbord.
De K70 RGB doen alleen de lichtjes het nog en switch het toetsenbord tussen "themes" welke ik ooit met de Corsair software heb meegegeven.

Dus wat is het probleem:
- Toetsenbord wordt niet meer herkend (melding windows 10).
- Niks werkt meer op het toetsenbord, typen geeft geen response en capslock en alle andere functies worden niet meer weergegeven op het toetsenbord als deze worden ingedrukt (lichtjes op het toetsenbord welke aangeven ofdat capslock, numlock en/of scoll lock geactiveerd is).

Wat heb ik zelf gedaan:
- Meerdere USB poorten gebruikt en meerdere combinaties (USB 2.0 en 3.0).
- Aangesloten op een oude pc, toetsenbord reageerde nogsteeds niet.

Ik hoop dat er iemand is die het probleem herkent en ook weet hoe dit verholpen kan worden. Het toetsenbord heeft geen garantie meer (komt uit eind 2014).

Julian

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:42
Hoi Julian, ik heb onlangs ook dit probleem. Ook geen garantie meer. Heb jij een oplossing kunnen vinden?

Leeg

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
Klinkt meer alsof die kapot is maar wel apart.

Kan je met een ander toetsenbord nog wel typen op deze pc? Zo ja probeer eens te kijken of je de firmware opnieuw kan inladen (weet net of dat mogelijk is want qua google zie ik niet zo snel iets van firmware. Het kan heel goed gewoon in de software zitten). Wellicht een factory reset via de software mogelijk?

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Is je BIOS niet toevallig terug gegaan naar fabrieksinstellingen door die stroomuitval ? In dat geval kijk eens of USB legacy support oid aanstaat ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Enola
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23-06 20:54
Zit keyboard op een USB3 poort ? iets staat me bij dat dat een issue kon zijn.

Try more

• Rollo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 14:11
of die switch aan de achterkant op 8ms / BIOS mode zetten, wilde bij mijn k65 nog weleens helpen als ik via dockingstation werkte.
Pagina: 1