Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rberkenpas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-06 08:17
Hallo mede tweakers,

Ik zit er over na te denken om over te stappen van DELTA Kabel naar Telfort Internet en TV.
Echter, in mijn huishouden, heb ik een media center (windows 10, DVB-C quad tuner van Digital Devices)
Hierdoor kan ik 3 programma's tegelijk opnemen en 1 kijken. Wat mijn vrouw bijzonder handig vindt :9

Nu, omdat DELTA hun Discovery aanbod heeft verwijderd (en dus ook TLC :o ) ben ik op zoek naar alternatieven.

Waar ik aan zat te denken is Telfort Televisie. Wij hebben nu al internet van Telfort, dus waarom niet.

Mijn vraag is dus eigenlijk, kan ik DVBLink icm Telfort gebruiken en inrichten dat ik dezelfde situatie kan krijgen: 3 programma opnemen en 1 live kijken?

Gr Robert

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:47
KPN en Telfort zijn beide geen goede alternatieve voor als je DVB-C wil gaan gebruiken !
KPN is alleen maar IP-tv en Telfort levert geen DVB-C meer aan nieuwe klanten!

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 14:14
gegeven de reeds aanwezige hardware kan ik me voorstellen dat je er niet op zit te wachten om je tuners te moeten gaan vervangen, maar je kan DVB-S overwegen, dus CanalDigitaal, maar ook die schijnt te overwegen ermee te stoppen. Ziggo heeft net een tariefsverhoging doorgevoerd, dus ik neem aan dat "wij" dus wel deze zenders behouden. Ziggo heeft nog nooit moeilijk gedaan over tariefsverhogingen ;)

Maar je kan misschien beter even wachten gegeven dit artikeltje:
http://www.pzc.nl/zeeuws-...t-massale-steun~aeb8d47d/

Misschien dat ze dus nog het besluit terug draaien, gegeven de grote steun.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rberkenpas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-06 08:17
Hey Tita

Nou, ik wil dan juist af van DVB-C. Daarom dacht ik erover telfort/kpn te gebruiken icm DVBlogic spulletjes.

@kroegtijger, ja ik heb hem ook getekend :) maar ja, stugge Zeeuwen zijn "principieel" he ;)
ff afwachten.

Gr Robert