SoC 'specs' @ mobile

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mogelijk heb ik er over heen gelezen maar ik zie geen enkele details over de SoCs, alleen "Snapdragon 625".
Is het geen idee ter vermelden dat dat 8x A53 cores is, op welke kloksnelheid die lopen en op welk procede het gebakken is?
Of wellicht een link naar deze details. Dezelfde details zouden in de PW ook handig zijn, alleen het soc nummer zegt vrij weinig.

reviews: Motorola Moto G5 Plus Review: de naam Moto G meer dan waardig

[ Voor 7% gewijzigd door Olaf van der Spek op 08-05-2017 09:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
Op zich wel, maar bij socs die al vaak langsgekomen zijn in reviews en die al wat ouder zijn laten we dit soort dingen wel eens achterwege inderdaad, zoals in dit geval; al snap ik overigens wel dat niet iedereen elke review leest. Ik zal even kijken of ik nog een linkje kan toevoegen inderdaad :)

Andrasman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Waarom niet gewoon kloksnelheid en core type vermelden in de tabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrasman
Bedoel je in de tabel van de tabel van de benchmarks? Dat gaat helaas niet. We kunnen wel de soc vermelden, maar niet aantal cores etc.

Andrasman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Waarom niet?

Maar nee, ik bedoel de eerste tabel @ reviews: Motorola Moto G5 Plus: de naam Moto G meer dan waardig met Soc, Ram, Opslag en Nfc data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrasman
Omdat de Pricewatch een beperkt aantal specs heeft. De gegevens komen voor een groot deel van een database en die gegevens zijn er niet, waardoor het handwerk zou worden.

Aah daar, dat is bedoeld als een kort overzichtje. Dan zou ik ook het soort geheugen moeten noemen etc. Meestl noem ik het overigens gewoon in de tekst natuurlijk, alleen in dit geval niet. Denk dat een linkje goed volstaat voor de geïnteresseerde lezer.

Andrasman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
In de PW zou ik het eigenlijk ook graag zien..
Pagina: 1