Is trackir5 het waard?

Pagina: 1
Acties:

• leon538
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-01-2025
hoi,
Ik wil graag weten van mensen die ervaring hebben (gehad) met Trackir, of het 120 euro (Inc proclip) waard is.
Mijn drie meest gespeelde games zijn allemaal compatibel met Trackir (train simulator, omsi 2, euro truck sim 2).
Ik vind het wel moeilijk omdat ik mijn verjaardagsgeld niet uit wil geven aan iets wat (mogelijk) na 2x gebruik in de kast blijft liggen :P

Alvast bedankt,
Leon

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:18
Allereerst heb ik dus geen ervaring met een dergelijk systeem. Of het ding zijn geld waard is en niet in schuif belandt, hangt van jou af.
Bij een trainsim kijk je toch meer naar voren denk ik, bij een bus- of trucksim, ben je meer geneigd om eens naar opzij te kijken, al is het maar op kruispunten (al vlam ik gewoon door als ik iets dergelijks speel ;) ). Dus als jij regelmatig met je muis in de weer bent om even een andere view te kiezen, en dit stoort je, dan kan dit inderdaad iets voor jou zijn. Kies je altijd voor camerastandpunt dat vanachteruit over het dak wordt genomen, denk ik dat het iets is dat je 2 keer gebruikt en daarna nooit meer.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:04

MsG

Forumzwerver

Zie dit topic nu pas. Voor de games die je noemt is het wel een meerwaarde om vrij rond te kunnen kijken. Bij Euro Truck Simulator 2 wil ik niet meer zonder.

Maar ben je ook op de hoogte van veel goedkopere alternatieven? Ik gebruik al jaren een DIY (Do It Yourself oplossing) die voor de meeste zaken net zo goed werkt.

Kijk anders eens in dit topic als je deze goedkopere optie interessant vind: Het TrackIR-alternatieventopic

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn