Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een High-End Game PC die de komende jaren alle games af kan spelen zonder moeite, dit hoeft niet perse op de hoogste instellingen. Ook wil ik dat het renderen van videos aardig snel verloopt en dat ik zonder moeite veel kan multitasken. Verder gebruik ik nog veel Adobe software en zo af en toe DJ ik ook.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2000, maar hoe lager hoe beter natuurlijk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat alles lekker smooth loopt en dat de pc niet teveel geluid maakt.
De minimale specs zijn:
16 gb ram voor nu maar uitbreidbaar tot minimaal 64gb (min. 4 slots)
256gb SSD & 2tb HDD
Ruimte voor een BlueRay/DVD Brander/Lezer
Ga je overklokken?
In het begin nog niet, maar wil uiteindelijk wel gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nog nooit een PC gebouwd en ik heb er ook nog niet heel veel verstand van. Ik heb aardig wat research gedaan maar ik vind het toch moeilijk om uit al die onderdelen een perfecte PC samen te stellen. Ik zou het dus fijn vinden als jullie me kunnen helpen met het bepalen of dit een goede samenstelling is of dat er iets verbeterd kan worden. Ook weet ik niet zo goed wat voor koeling en case ik moet gebruiken. En hoe moet ik bepalen hoeveel Watt PSU ik nodig heb?
Dit is mijn huidige samenstelling:
CPU: AMD Ryzen 1800x
Moederbord: Asus ROG Crosshair VI Hero
RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 (kit van 2) @ 3.200Mhz
GPU: Asus ROG STRIX GTX1070 O8G-GAMING
SSD: Samsung 960 PRO 512gb
HDD: WD Black 2tb
Ik wil een High-End Game PC die de komende jaren alle games af kan spelen zonder moeite, dit hoeft niet perse op de hoogste instellingen. Ook wil ik dat het renderen van videos aardig snel verloopt en dat ik zonder moeite veel kan multitasken. Verder gebruik ik nog veel Adobe software en zo af en toe DJ ik ook.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2000, maar hoe lager hoe beter natuurlijk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat alles lekker smooth loopt en dat de pc niet teveel geluid maakt.
De minimale specs zijn:
16 gb ram voor nu maar uitbreidbaar tot minimaal 64gb (min. 4 slots)
256gb SSD & 2tb HDD
Ruimte voor een BlueRay/DVD Brander/Lezer
Ga je overklokken?
In het begin nog niet, maar wil uiteindelijk wel gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nog nooit een PC gebouwd en ik heb er ook nog niet heel veel verstand van. Ik heb aardig wat research gedaan maar ik vind het toch moeilijk om uit al die onderdelen een perfecte PC samen te stellen. Ik zou het dus fijn vinden als jullie me kunnen helpen met het bepalen of dit een goede samenstelling is of dat er iets verbeterd kan worden. Ook weet ik niet zo goed wat voor koeling en case ik moet gebruiken. En hoe moet ik bepalen hoeveel Watt PSU ik nodig heb?
Dit is mijn huidige samenstelling:
CPU: AMD Ryzen 1800x
Moederbord: Asus ROG Crosshair VI Hero
RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 (kit van 2) @ 3.200Mhz
GPU: Asus ROG STRIX GTX1070 O8G-GAMING
SSD: Samsung 960 PRO 512gb
HDD: WD Black 2tb
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2017 00:36 ]