Vraag

• Rvjobje
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 31-03 15:54
Beste Tweakers,

Over twee maanden ga ik backpacken in Vietnam en heb een simpele telefoon nodig.

Ik ben opzoek naar een niet-smartphone met deze eigenschappen:
- Robuust.
- Lange batterij duur. Vooral deze eigenschap is erg fijn om te hebben.
- Zaklamp.

Welk model raden jullie aan?

Groeten,
Robbin

Alle reacties

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Definieer "lang". Zelf zou ik overigens kijken naar een Chinaphone, dan heb je voor 30 piek al heel wat.

Edit: Wellicht is dual-SIM ook de moeite waard om aan je eisen toe te voegen, dan kan je zowel je Nederlandse als een lokale prepaid SIM erin douwen.

[ Voor 42% gewijzigd door TommyboyNL op 07-05-2017 20:44 ]

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:50
bv een nokia 230, 792u standby (met lamp en door form ook robust).
Alleen als je naar Vietnam gaat, kijk ook even wat daar de standaarden zijn, niet overal op de wereld is het het zelfde.
Misschien is een dual sim ook handig, je eigen sim en een lokale. Soms is dat mbt belkosten interessant.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-11 10:07

The Wizard

Moderator Mobile
Kick naar MAA

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:12

Reptile209

- gers -

Waarom zou je je telefoon als zaklamp willen gebruiken? Probeer dan maar eens een accu of een sim in het donker te verwisselen... of de een heeft de accu voor de ander opgemaakt.
Doe voor verlichting een (kleine) maglite met een LED. Werkt prima, lang en onafhankelijk van je telefoon. En je kan in het donker de wc vinden terwijl je belt :+
En ik neem aan dat een AA(A) batterij ook daar wel te krijgen is.

Zo scherp als een voetbal!

• Dinmi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
Zou ook een aparte zaklamp kiezen. Bijvoorbeeld iets als https://nl.waka-waka.com.

From DEC to Dragon.

• Rvjobje
Reptile209 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 21:53:
Waarom zou je je telefoon als zaklamp willen gebruiken? Probeer dan maar eens een accu of een sim in het donker te verwisselen... of de een heeft de accu voor de ander opgemaakt.
Doe voor verlichting een (kleine) maglite met een LED. Werkt prima, lang en onafhankelijk van je telefoon. En je kan in het donker de wc vinden terwijl je belt :+
En ik neem aan dat een AA(A) batterij ook daar wel te krijgen is.
Dat is zeker een betere optie, thanks.

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 19:50
Ik weet niet of je er nog op kunt wachten, maar in juni komt de nieuwe/oude Nokia 3310 weer uit. Misschien is dat een goede optie. Gaat rond de €60,- kosten.

• Rvjobje
Too5 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 02:03:
Ik weet niet of je er nog op kunt wachten, maar in juni komt de nieuwe/oude Nokia 3310 weer uit. Misschien is dat een goede optie. Gaat rond de €60,- kosten.
Oeh bedankt voor de info is zeker een optie.
Pagina: 1