PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Aan welke zat je te denken? Let er wel even op dat er kans is dat je invoerrechten en btw enzo moet betalen.
Ik denk dat het prijsverschil minimaal is en met invoerrechten etc. mogelijk duurder dan in Nederland. Laat staan de garantie als er iets kapot gaat. Ik zou eerder voor bv. een nuc gaan.Dokman schreef op zondag 7 mei 2017 @ 20:03:
Hallo,
Zijn er al mensen die en mini pc hebben besteld via Ali Express.
Wat is jullie ervaring er mee??
Ben op zoek naar en kleine pc omdat ik klein woon. Zou er graag wel Sims en GTA op willen spellen.
Graag hoor ik jullie mening
M3gA
Heeft u mischien en site. Waar ik ze kan vinden. Want vind het best lastig er zijn er zoveel.
Heeft u mischien en site. Waar ik ze kan vinden. Want vind het best lastig er zijn er zoveel.
PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Kijk in de Tweakers pricewatch en kies er een of meerdere waar jij van denkt die heb ik nodig. post die hier met je twijfels en vraag om feedbackDokman schreef op zondag 7 mei 2017 @ 20:19:
M3gA
Cloud ☁️
Hou rekening met het mogelijk ontbreken van garantie en invoerheffingen. Als je wel garantie hebt en er mankeert wat aan dan zit je ook met verzendkosten / verzekering enz. Ik zou er persoonlijk hier eentje halen.
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
hoi dokman,
ik zou geen pc via aliexpress bestellen vanwege bovengenoemde redenen
je kan voor 400 euro al een hele mooie pc bouwen.
ik zou geen pc via aliexpress bestellen vanwege bovengenoemde redenen
je kan voor 400 euro al een hele mooie pc bouwen.
Misschien ook handig om te vermelden WELKE sims en GTA je wilt spelen
Pagina: 1