Reacties bij nieuws uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvdn
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 07:16
Een feature die ik graag zou zien, is de mogelijkheid om in mijn instellingen het tonen van reacties bij het nieuws uit te schakelen.

Wanneer deze functie actief is, verdwijnt in de lijst van nieuwsitems de counter met het aantal reacties, en bij het openen van van een nieuwsitem staan onder het artikel geen reacties meer en uiteraard ook niet de mogelijkheid om te reageren.

De grens ligt voor mij bij nieuws. Reacties in het forum of bij reviews e.d. mogen blijven. Ik merk dat ik soms eindeloos met mijn gedachte in de discussies onder een artikel afdwaal terwijl ik me eigenlijk meer wil focussen op de verhalen van de Tweakers Auteurs. Een optie als deze zou mij daar heel erg bij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:38
Met een beetje discipline zou je volgens mij een stuk meer geholpen zijn :? :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Ik herken je probleem maar denk dat de verleiding om op een knopje "Toon reacties" te klikken dan ook te groot is. M.a.w. in plaats van een technische oplossing te zoeken kun je beter aan je zelfdiscipline werken, tweakers is dan vast ook niet je enige afleiding.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je kunt in de instellingen natuurlijk ook gewoon de startwaarde naar +2 of zelfs +3 zetten. Dan moet je echt een extra handeling doen om de rest te zien. Ik heb dat zelf gedaan en voor mij werkt dat gewoon goed.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Een feature omdat jij geen discipline hebt. :/ Lijkt mij beter om gewoon https://tweakers.net/nieuws/ te lezen en die te vernieuwen, dan je nieuws via de FP te lezen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:43

P_Tingen

omdat het KAN

Schaf je eigen css aan via de karmastore en schakel reacties uit via css met 'display:none'

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34

Cyphax

Moderator LNX
P_Tingen schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:36:
Schaf je eigen css aan via de karmastore en schakel reacties uit via css met 'display:none'
Als je de karma mist kan je dit met een plugin voor je browser ook doen. Het is maar 1 div met id "reacties" waar je display: none bij zet, en weg zijn de reacties. Even tweaken dus!

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvdn
Bedankt allemaal voor de reacties. Dat css tweaken daar ga ik mee aan de slag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:35

_David_

FP ProMod

llama llama duck

bartvdn schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:51:
Bedankt allemaal voor de reacties. Dat css tweaken daar ga ik mee aan de slag.
Om je wat op weg te helpen: :)

Custom css kopen als je dat nog niet hebt:
https://tweakers.net/my.tnet/karmastore/

Persoonlijke stylesheet activeren:
https://tweakers.net/instellingen/layout/

En dan de volgende code gebruiken,
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
/* Remove comments column from the article, reviews, video's, polls, etc. */
#commentColumn {
    display: none;
}

/* Remove counter from frontpage */
table.highlights .replies .commentCount {
    display: none;
}

En je kan hier: [verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?' ook nog meer CSS vinden van tweakers, om de boel naar je eigen hand te zetten.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartvdn
Ik heb custom CSS uit de karmastore gekocht, en heb dit voorbeeld er in gezet. Dit werkt heel mooi. De aantallen reacties in de lijst van de frontpage zijn verdwenen, en wanneer ik een item open, staan eronder geen reacties meer.

Eens kijken wat ik met mijn nieuwgevonden tijd kan gaan doen ;)
Pagina: 1