[V&A] Omhoogplaatsen advertenties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diamondo25
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-09 13:12
Ja, ik weet het. Het is een Marktplaats feature, maar ik ga er van uit dat de meeste mensen niet alle advertenties af gaan, en als je aanbod dus al een maand oud is, dat deze dan eigenlijk niet meer gezien zult worden.
Daarom stem ik voor een knop zodat advertenties weer omhoog geplaatst kan worden, die wellicht pas na 2 of 4 weken na de vorige push beschikbaar wordt.

Maar erwin, hoe zit het dan met de lijst van de nieuwste vraag en aanbod ads?
Ja, dit wordt dan een chaos. Immers ga je dan oude en nieuwe door elkaar zien. Misschien hier weer een filter voor maken, dan?

Misschien is dit een goede feature voor abbonees?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:26

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Staat me bij dat die vraag al vaker voorbij is gekomen maar dat dat bewust niet gedaan wordt. Juist omdat men geen MP wil zijn maar simpelweg de mogelijkheid tot verkoop wil bieden aan de leden.
En met dat soort bump mogelijkheden werk je commercieel wegdrukken in de hand.

Maar correct me if I'm wrong :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Illusion

(the art of)

Denk dat de gemiddelde tweaker dusdanig specifiek op zoek is, dat na filteren de lijst al snel ruim een maand beslaat?

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diamondo25
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-09 13:12
Misschien is het dan toch handiger voor alleen vragen, gezien daar minder vaak op gezocht word (lijkt me).
Laatst verkocht ik nog een IO shield voor een oud moederbord want iemand zocht er naar.