Mijn iCloud ruimte raakt bijna op en ik dacht: laat ik mijn backup van mijn iPad beperkten, dus ik vink vanalles uit, waaronder iBooks (zo'n 200-300 MB). Ik open iBooks op mijn Mac en ja ja, alle non-iBook Store boeken weg! Ik kan ze in mijn Time Machine backup op de bekende locatie (~/Library/Containers/com.apple.BKAgentService) niet vinden. In mijn iTunes backup van mijn iPad zie ik ze zo snel niet staan (maar ik moet me dan ook door heel veel com.apple.blablabla regels worstelen).
Maar het gekke is, op mijn iPhone/iPad staan mijn ePubs er nog in (hoewel ze niet te openen zijn). De bovengenoemde locatie heeft 300MB aan gekochte boeken maar mijn iCloud control panel geeft aan dat er 900MB aan iBooks zijn.
Waar moet ik zoeken om mijn .pdf en .epub bestanden terug te vinden? Ik kom ~/Library/Mobile Documents niet in helaas, lijkt me de meest voor de hand liggende map (achter-de-schermen-iCloud).
Maar het gekke is, op mijn iPhone/iPad staan mijn ePubs er nog in (hoewel ze niet te openen zijn). De bovengenoemde locatie heeft 300MB aan gekochte boeken maar mijn iCloud control panel geeft aan dat er 900MB aan iBooks zijn.
Waar moet ik zoeken om mijn .pdf en .epub bestanden terug te vinden? Ik kom ~/Library/Mobile Documents niet in helaas, lijkt me de meest voor de hand liggende map (achter-de-schermen-iCloud).