Slechte review laten verwijderen geen transactie geweest

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genic227
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-10-2023
Ik zou heel graag mijn slechte reviews laten verwijderen op mijn pagina. Bij de twee laatste beoordelingen zijn er geen transactie geweest. En dus geen terechte reviews. Ik twijfelde sterk over een transactie maar omdat ik het uiteindelijk toch niet wilde heb ik de deal niet laten doorgaan. Overigens vind ik het dan jammer dat ik wordt afgeschilderd als onbetrouwbaar :(

gallery: Marvinkoren de laatste twee

Alvast dank!

[ Voor 11% gewijzigd door Genic227 op 07-05-2017 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genic227
Overigens was die tweede beoordeling alleen maar zodat deze man kon reageren nog op een andere beoordeling ? Volgens mij is dat ook niet de bedoeling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:28

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Marvinkoren schreef op zondag 7 mei 2017 @ 11:10:
Ik zou heel graag mijn slechte reviews laten verwijderen op mijn pagina. Bij de twee laatste beoordelingen zijn er geen transactie geweest. En dus geen terechte reviews. Ik twijfelde sterk over een transactie maar omdat ik het uiteindelijk toch niet wilde heb ik de deal niet laten doorgaan. Overigens vind ik het dan jammer dat ik wordt afgeschilderd als onbetrouwbaar :(

Alvast dank!
Als jij mensen aan het lijntje houdt krijg je een terechte slechte review. En dat er geen transactie is geweest doet niet ter zake.

Beschouw het als een leermoment en doe er wat nuttigs mee. :X

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genic227
Klopt heb ook mij excuses aangeboden maar dan op een andere advertentie reageren om nogmaals iets duidelijk te maken is jammer hij heeft gewoon mijn nummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

technomania schreef op zondag 7 mei 2017 @ 11:27:
[...]

Als jij mensen aan het lijntje houdt krijg je een terechte slechte review. En dat er geen transactie is geweest doet niet ter zake.

Beschouw het als een leermoment en doe er wat nuttigs mee. :X
Geen transactie -> Geen review. Dat zijn de regels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

IdieEasy schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:29:
[...]

Is het niet `geen overeenkomst -> geen review`? In dit geval is er namelijk wel een overeenkomst ontstaan door het accepteren van het aanbod maar wordt die overeenkomst niet nagekomen. Een (1) review is dan gewoon terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

emnich schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:41:
[...]

Is het niet `geen overeenkomst -> geen review`? In dit geval is er namelijk wel een overeenkomst ontstaan door het accepteren van het aanbod maar wordt die overeenkomst niet nagekomen. Een (1) review is dan gewoon terecht.
Ja sorry, klopt. Maar ik kan niet inzien of er wel of niet een overeenkomst is geweest. Dat laat ik verder over aan de modjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Als ik de reviews mag geloven is er wel een overeenkomst geweest.
Het is super irritant als een deal steeds wordt afgeketst, maar om nou op 2 artikelen een review te zetten vind ik zelf wat te ver gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Genic227 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 11:10:

Alvast dank!
De laatste is verwijderd - 1 review per zaak is voldoende.

Voor de rest zie ik inderdaad dat er een overeenkomst was. Niet alleen is vervolgens niet meer reageren niet netjes, je kan niet zomaar eenzijdig een overeenkomst opzeggen. Je maakt een afspraak, dat schept verplichtingen. Sterker, je wederpartij kan hier in basis een ingebrekestelling en vordering van maken, en de afspraak via de rechter alsnog laten nakomen.

Dat het zo ver niet komt is wat anders, maar juridisch zit je gewoon fout. Het is een wijdverbreide misvatting dat een overeenkomst pas final is als de goederen en betaling zijn uitgewisseld.

Op basis hiervan heb ik jouw review bij hem ook verwijderd. Je zit fout, en om dan de ander nog eens te straffen met een review heeft geen pas.
IdieEasy schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:29:
[...]

Zoals @emnich terecht opmerkt, is transactie niet de juiste beschrijving. Het gaat om de overeenkomst. Ook als er uitgebreide en nadrukkelijke pogingen zijn om tot overeenkomst te komen kan een review op zijn plaats zijn. Maar dat komt zelden voor, en wordt per situatie beoordeeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2017 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Genic227
Ik doe de ruil nu alsnog met de man ik wist dat te veel twijfel niet correct is. Dus bij deze bedankt en ik heb het opgelost met de beste man.
Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:00:
[...]

De laatste is verwijderd - 1 review per zaak is voldoende.

Voor de rest zie ik inderdaad dat er een overeenkomst was. Niet alleen is vervolgens niet meer reageren niet netjes, je kan niet zomaar eenzijdig een overeenkomst opzeggen. Je maakt een afspraak, dat schept verplichtingen. Sterker, je wederpartij kan hier in basis een ingebrekestelling en vordering van maken, en de afspraak via de rechter alsnog laten nakomen.

Dat het zo ver niet komt is wat anders, maar juridisch zit je gewoon fout. Het is een wijdverbreide misvatting dat een overeenkomst pas final is als de goederen en betaling zijn uitgewisseld.

Op basis hiervan heb ik jouw review bij hem ook verwijderd. Je zit fout, en om dan de ander nog eens te straffen met een review heeft geen pas.

[...]

Zoals @emnich terecht opmerkt, is transactie niet de juiste beschrijving. Het gaat om de overeenkomst. Ook als er uitgebreide en nadrukkelijke pogingen zijn om tot overeenkomst te komen kan een review op zijn plaats zijn. Maar dat komt zelden voor, en wordt per situatie beoordeeld.
Pagina: 1