Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Hij staat ook al niet op de japanse site...
Maar bij SWW staat er wel bij dat hij ook 115 KHz is en met DVI ingang, dus lijkt het de vervanger van de VMP 451|A902MT, maar het typenummer zou meer passen bij een opvolger voor de VMP 452...
Maar bij SWW staat er wel bij dat hij ook 115 KHz is en met DVI ingang, dus lijkt het de vervanger van de VMP 451|A902MT, maar het typenummer zou meer passen bij een opvolger voor de VMP 452...
Verwijderd
De 453 is gelijk aan de 451. Alleen is er een vga ingang weggehaald en een dvi-i module voor in de plaats gezet.
Dus 1x d-sub ingang en 1x dvi-i ingang.
aha, bedankt voor de info!Op vrijdag 06 juli 2001 13:19 schreef just_started het volgende:
De 453 is gelijk aan de 451. Alleen is er een vga ingang weggehaald en een dvi-i module voor in de plaats gezet.
(Ik had eigenlijk gehoopt op een opvolger van de VMP451, vanwege de bekende probs...
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
De VMP451 kun je nu rustig aanschaffen hoor. De probs met dit type heeft iiyama inmiddels opgelostOp vrijdag 06 juli 2001 13:30 schreef Overspeed het volgende:
[..]
aha, bedankt voor de info!
(Ik had eigenlijk gehoopt op een opvolger van de VMP451, vanwege de bekende probs...)
Verwijderd
Ik had laatst iiyama gemailed om te vragen waarom je in Amerika een i201( nog wat ) kon kopen, maar ook een a201HT terwijl je in Nederland alleen een a201HT kan kopen. Zij zeiden dat de i versie speciaal voor Amerika ontwikkeld was en dat er vanaf September een nieuwe lijn monitors komt en volgens mij beginnen die met de letter H...
Zozo, je hebt de primeur dudeOp donderdag 12 juli 2001 14:42 schreef Overspeed het volgende:
taadaa:
http://www.tweakers.net/nieuws/17590
Pagina: 1