Sinds een paar dagen doet mijn verkenner heel apart.
Als ik een map open zie ik gelijk alle mappen, dus wat dat betreft niet langzaam. Dan gaat het groene laadbalkje lopen en bereikt nooit het einde. Dit gebeurt niet bij alle mappen.
Daarnaast zie ik vaak een deel van de icoontjes niet of zie ik alleen het map icoontje en niet wat erin zit.
En soms valt er een enorm stuk weg van de verkenner. Als ik hem dan opnieuw laad, is het weer zichtbaar.
Ik heb de afgelopen dagen geen software oid geïnstalleerd.
In safe mode heb ik hetzelfde probleem.
Virusscanner eraf gegooid, helpt niet
Met ShellExView alle shell extensies uitgeschakeld, mag niet baten.
Malwarebytes & defender hebben niks gevonden.
Het is bij beide harde schijven, maar op de een nog wat erger dan op de ander. Op mijn ssd is het in mindere mate het geval, daar lijken alleen de icoontjes op te spelen.
Ik kan het op google en hier op het forum niet vinden.
i7 4770k
16 Gb
3tb seagate
4tb wd black
250gb samsung evo ssd
win10 met de laatste updates
Alvast bedankt!

Als ik een map open zie ik gelijk alle mappen, dus wat dat betreft niet langzaam. Dan gaat het groene laadbalkje lopen en bereikt nooit het einde. Dit gebeurt niet bij alle mappen.
Daarnaast zie ik vaak een deel van de icoontjes niet of zie ik alleen het map icoontje en niet wat erin zit.
En soms valt er een enorm stuk weg van de verkenner. Als ik hem dan opnieuw laad, is het weer zichtbaar.
Ik heb de afgelopen dagen geen software oid geïnstalleerd.
In safe mode heb ik hetzelfde probleem.
Virusscanner eraf gegooid, helpt niet
Met ShellExView alle shell extensies uitgeschakeld, mag niet baten.
Malwarebytes & defender hebben niks gevonden.
Het is bij beide harde schijven, maar op de een nog wat erger dan op de ander. Op mijn ssd is het in mindere mate het geval, daar lijken alleen de icoontjes op te spelen.
Ik kan het op google en hier op het forum niet vinden.
i7 4770k
16 Gb
3tb seagate
4tb wd black
250gb samsung evo ssd
win10 met de laatste updates
Alvast bedankt!

Fractal Design Meshify 2 \ 5800X \ NH-D15S \ Gigabyte Aorus PRO V2 \ GTX 1660 Super \ Corsair AX1200i \ Corsair RGB PRO 32 GB \ Samsung 970 EVO Plus 2TB \ HGST 10TB