Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Geachte leden..

Ik heb een geluidsinstallatie in de auto, toen ik de auto kocht zaten deze er al in dus ik kreeg het mee alleen is het echter nu zo dat mijn rechter box (voor) heel erg kraakt dus hij kan niet zo goed tegen de 500watt subwoover..

Zelf heb ik er helaas niet zoveel verstand van en vraag om jullie hulp wat ik het beste kan aanschaffen zodat ik wel goed muziek kan luisteren zonder dat mijn boxen kraken en geruis doorheen komt.. ik wil ook niet al teveel geld uitgeven hieraan hooguit 100 euro met uitzondering tot een goeie geluidskwaliteit misschien 150 euro..

Mijn 'radio'speler is van het merk JVC KW-R910BT en de subwoover is een 500 watts die-cast under seat enclosure van het merk caliber...

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groetjesss.. oOo

Alle reacties

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:49
Of die rechterbox is gewoon kapot. Dat kan ook. Loop gewoon een winkel binnen waar ze dat spul verkopen en ze kunnen je precies vertellen welke boxen passen en vaak kunnen ze je ook even laten luisteren.

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:04
Een beetje weinig info om er wat nuttigs over te zeggen... Hoe is de boel aangesloten? Die speaker die kraakt, heeft die überhaubt iets met de subwoofer te maken? Is die niet gewoon rechtstreeks op de radio aangesloten?

Verwijderd

Topicstarter
De speakers staan aangesloten op de 500watts subwoover.. in de eerste instantie had ik er geen last van hij deed het prima maar na een tijd heb ik waarschijnlijk de rechter box opgeblazen ofzo of iniedergeval hij kan de bass niet meer aan

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat heb je verder aan caraudio ?
Begin bij de audio als radio/cd en kijk dan naar een kleine versterker met frontspeakers en tweeters enz enz.

Is het custom-build of waar zitten je speakers ?
trek de sub er eens achter weg, wat doet het dan ?
heb je de speakers al gedemonteerd of ?

[ Voor 19% gewijzigd door Hackus op 06-05-2017 19:31 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 19:21:
De speakers staan aangesloten op de 500watts subwoover.. in de eerste instantie had ik er geen last van hij deed het prima maar na een tijd heb ik waarschijnlijk de rechter box opgeblazen ofzo of iniedergeval hij kan de bass niet meer aan
Ga eerst eens kijken wat er voor een speaker in je "rechter box" zit. Die Caliber subwoofer zit waarschijnlijk op de headunit aangesloten middels tuplstekkers waardoor de headunit alleen als voorversterker werkt en heeft wat instellingen qua "cross-over" filtering welke, wederom waarschijnlijk, niet/niet goed ingesteld hebben gestaan waardoor je die "rechter box" nu naar de eeuwige jachtvelden geholpen hebt middels oversturen van het signaal.....

[ Voor 9% gewijzigd door Will_M op 06-05-2017 19:40 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Een vrij karige topicstart, waarbij je best de Quickstart had kunnen gebruiken. Mocht je dat opnieuw willen proberen, gebruik de Quickstart dan tijdens het schrijven.

Voor nu een slotje :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.