Wijziging User Review - [ramon-s-] [p013]

Pagina: 1
Acties:
  • 717 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon-s-
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 12:17
Beste Tweakers,

Kort geleden kocht ik via Tweakers een iPhone 6 voor mijn moeder. De verkoper gaf aan dat hier een gebruikersspoor op zat, via berichten meldde hij dat dit om een 'kras' ging. Hij heeft foto's gestuurd, echter met de lichtval zo dat hier geen barst zichtbaar was, deze foto's i.c.m. zijn 5 eerdere positieve beoordelingen deden mij besluiten deze iPhone te kopen. Echter eenmaal ontvangen bleek de zogenoemde 'kras' toch een barst. Op basis hiervan heb ik hem een bericht gestuurd via Tweakers, hierop heeft hij helaas nooit geantwoord of de mogelijkheid geboden om alles terug te draaien. Dit vond ik niet correct en wilde nieuwe kopers behoeden voor dit bedrog waarop ik besloot hem negatieve feedback te geven. Daar is dit systeem voor bedoeld. Helaas krijg ik daardoor nu ook negatieve feedback van hem terwijl ik deze niks verkeerd doe en word opgelicht, ik ben ontzettend zuinig op mijn beoordelingen en handel hier altijd eerlijk naar, mijn vraag is dan ook, kan de negatieve beoordeling die ik heb ontvangen verwijderd worden? Dit lijkt mij namelijk onterecht en zo durf natuurlijk geen oplichters meer te beoordelen, wat ten koste gaat van de kwaliteit op Tweakers.

Mijn account staat onder de naam ramon-s- en de onterechte beoordeling komt van p013

Ik hoop op een positief antwoord.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Ramon Schoemaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:00

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Helaas kan ik je niet verder helpen. Tweakers is geen partij in jullie onderlinge overeenkomst. Dat staat ook uitdrukkelijk inde voorwaarden die bij V&A horen.

Bij een eventueel geschil zijn er een aantal dingen die je kan doen. We hebben ze op een rijtje gezet voor je. Mocht je het idee hebben dat je opgelicht bent, dan kun je op het forum het stappenplan vinden. Is er een geschil over feedback, dan kun je daar lezen wat je moet doen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 15:08
Microkid schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:06:
Helaas kan ik je niet verder helpen. Tweakers is geen partij in jullie onderlinge overeenkomst. Dat staat ook uitdrukkelijk inde voorwaarden die bij V&A horen.

Bij een eventueel geschil zijn er een aantal dingen die je kan doen. We hebben ze op een rijtje gezet voor je. Mocht je het idee hebben dat je opgelicht bent, dan kun je op het forum het stappenplan vinden. Is er een geschil over feedback, dan kun je daar lezen wat je moet doen.
Volgens mij vraagt hij geen hulp in het geschil. Het lijkt mij dat hij graag de negatieve beoordeling verwijderd wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Dat weet ik, maar dan nog geldt dat de partijen dit eerst onderling moeten uitpraten.
BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon-s-
Het is goed zo, echter zal ik geen oplichters meer negatief beoordelen, sterker nog, als het mij ook iets positiefs oplevert beoordeel ik ze wel positief ik heb immers een negatieve beoordeling recht te trekken.

Jammer dat tweakers op deze weg de kwaliteit zo kapot maakt. Oplichters worden gesteund door een wanbeleid, zonde.

[ Voor 26% gewijzigd door ramon-s- op 07-06-2017 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon-s-
Jullie zien in de verstuurde berichten toch dat hij nergens op in gaat en totaal geen verantwoording neemt??? Bizarre keuzes worden hier genaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Wij maken geen keuzes, we zijn immers noch betrokken, noch verantwoordelijk voor jullie onderlinge overeenkomst. Indien jullie een verschil van mening hebben dien je dat uit te praten. En als je dat nou op een volwassen manier zou aanpakken zou de tegenpartij wellicht best tot een oplossing willen komen. In plaats daarvan geef je hem geen gelegenheid om het op te lossen maar schrijf je meteen een negatieve review en noemt hem een oplichter. Vind je het vreemd dat er dan geen reactie meer komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon-s-
Jij hebt duidelijk je huiswerk niet gedaan, als jij je ook volwassen gedraagt lees je je eerst 'goed' in voordat je oordeelt.

5 april heb ik hem gemeld niet tevreden te zijn. Hier gaf ik hem kans te reageren en een oplossing te bieden.
16 april had ik nog niks vernomen en toen gaf ik pas een beoordeling waarin ik hem oplichter noemde.

Dus ja, vreemd dat er geen reactie kwam vind je niet!!?
Net zoals dat jij je totaal niet inleest en mij zomaar veroordeelt.

Ik weet nu in ieder geval waar je als 'koper' staat bij tweakers...

Ik ben diep teleur gesteld in deze gang van zaken, en het afschuifsysteem dat jullie in deze geen verantwoording 'willen' nemen. Dat je je zo slecht ingelezen hebt geeft al aan hoeveel interesse er bij jullie uitgaat naar eerlijk handelen. Marktplaats niveau op tweakers waar helaas niet op word ingegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

In je DM schrijf je op 5 april toch echt iets anders dan dat je hierboven stelt. Ik zal deze discussie even via DM voortzetten.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.