Gisteren zat ik een tweakblog te lezen, te bereiken op https://verderdenken.twea.../14761/fake-news#r_206867 Helaas weet ik niet meer van welke gebruiker deze was, wel weet ik dat het over 'fake' nieuws ging; er werd een artikel over een schijnbaar gezonken Russisch oorlogsschip vergeleken van verschillende nieuwsbronnen en dan werd er kritisch gekeken naar de opvallende verschillen. Ik vond het erg interessant en daarom had ik de link opgeslagen. Vandaag kijk ik weer en lijkt het hele blog weg te zijn. Ik kan hem niet vinden onder de link, en ook niet als ik zoek in de recente tweakblogs.
*zet aluhoedje op* heeft de NSA dit blog verwijderd omdat aan het licht kwam dat er maar zo wat gesjoemeld word met nieuwsartikelen, ook bij vooraanstaande nieuwsbronnen?
Is er een manier om na te kijken of een tweakblog verwijderd is? Ik vind het jammer want wilde de gelinkte tabel onthouden en gebruiken als referentiemateriaal.
*zet aluhoedje op* heeft de NSA dit blog verwijderd omdat aan het licht kwam dat er maar zo wat gesjoemeld word met nieuwsartikelen, ook bij vooraanstaande nieuwsbronnen?
Is er een manier om na te kijken of een tweakblog verwijderd is? Ik vind het jammer want wilde de gelinkte tabel onthouden en gebruiken als referentiemateriaal.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!