When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason
Het is vooral belangrijk wat je er nog meer allemaal op gaat hangen.
Koop anders gewoon een 300 Watt dan heb je hoogstens teveel (beter dan te weinig
)
Koop anders gewoon een 300 Watt dan heb je hoogstens teveel (beter dan te weinig
Verwijderd
Ik zal gewoon een vet zware voeding kopen en eentje met monitor stroom, zodat je weer een stekker in je stopcontact overhoud
Voor een Duron en een GF2 GTS zou ik toch zeker voor een 300 Watt gaan.
En of je voor een merk moet gaan ligt aan jezelf (en hoeveel je er voor over hebt).
Ik heb zelf een No-Name voeding van 300 Watt voor mijn Duron en GeForce (en alle andere troep) en die doet het uitstekend.
En of je voor een merk moet gaan ligt aan jezelf (en hoeveel je er voor over hebt).
Ik heb zelf een No-Name voeding van 300 Watt voor mijn Duron en GeForce (en alle andere troep) en die doet het uitstekend.
Good goan
Misschien moet je ook rekening houden met de herrie die zo'n voeding maakt? Dat schijnt nog wel eens wat te schelen tussen verschillende merken / types.
Euh, Borstvoeding

Neem minimaal een 300 Watter,was bij mij zelfs te weinig (1 GHz TB @ 1,4).
En dan niet een prutsvoeding van 5 tientjes maar eentje die echt 300 kan leveren.
Bij vreemde reboots en problemen bij opstarten of afsluiten, weet je dat daar een probleem zit.
Liever voorkomen dan genezen dus.
Neem minimaal een 300 Watter,was bij mij zelfs te weinig (1 GHz TB @ 1,4).
En dan niet een prutsvoeding van 5 tientjes maar eentje die echt 300 kan leveren.
Bij vreemde reboots en problemen bij opstarten of afsluiten, weet je dat daar een probleem zit.
Liever voorkomen dan genezen dus.
Een cliche is ooit origineel begonnen
Pagina: 1