@MaikelG Nee, zo heb ik het ook niet bedoeld was deels een grap of je naast ViP ook Admin rechten kon "kopen"/krijgen als je gewoon mee doet en desnoods wat extra's zou betalen.MaikelG schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:54:
[...]
Nou zo denderend veel mogelijkheden heb je ook niet dan hoor...Ik heb er eens in rondgekeken in het servermenu in-game, maar meer dan kick/banlijst en VIP beheer is het niet.
Anyway: ik doe mee, wil best wat betalen, zolang het maar enkele euro's in de maand zijn, prima.
@NINjak Het lijkt me evenwel juist iets voor de platoonbeheerders (colonels) om beheer-redenen, dan om puur achter €€ te zetten... Misschien kan die insteek door (nieuwe?) leden zo worden geïnterpreteerd, maar dat heb je vast niet zo bedoeld
@ViperTim Hoeveel aanmeldingen zijn er intussen..?

Het was ook deels laten zien dat als we "allemaal" wat betalen het niet (eens) zo veel is. Ik betaal gewoon ook mee en als het 20-25 euro mee betalen wordt (voor dat half jaar) vind ik het geen probleem (is maar een paar euro per maand).
@PerlinNoise niemand doet wat? Volgens mij ben ik behoorlijk bezig geweest en heb ik aan jouw gevraagd (via een PM in Discord) of je die BOT, die ik op mijn Discord getest had, op de GoT BF1 Discord zou kunnen uitnodigen. Het is dus niet zo dat mensen hier maar wat roepen en niks doen.PerlinNoise schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:50:
@PatRamon Volgens mij is @Scorpio616 de enige die initiatief toont. De rest roept van alles, maar neemt geen concrete stappen. Eerst hoor ik dat jullie een eigen discord/ts willen oprichten om dat de Admin niet actief is, dan is er medewerking, maar hoor ik totaal niet wat er nu anders moet, behalve van @Scorpio616.
Ik vind het een beetje vreemd dat jullie zoveel aan te merken hebben op de aanpak van @Scorpio616. Waar is dat zogenaamde "vaste"mobilair?
Zoals @MaikelG het al zegt; zijn er mensen achter de schermen, in een PM, druk bezig om dingen (oa. de administratie van het Platoon) te regelen/makkelijker te maken.
Dat er gewoon helemaal niet met modder gegooid hoeft te worden... dat lijkt me duidelijk. Het is maar een spelletje en het gaat over een Platoon in dat spelletje.
Zoals John Lenon het ooit zong: "All we are saying is give peace a chance"
"Ruzie maken" (even hard gezegd) doen we wel met een tegenstander op de server, niet onderling in het Platoon of we moeten een keer heel toevallig tegen elkaar
[ Voor 42% gewijzigd door NINjak op 11-10-2017 09:14 ]