Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PC - Battlefield "Platoon Page"

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:

• spijk860
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 18:07
Kosten voor een server delen. ik doe mee. Kan als student best een paar euro missen hiervoor.

MBP 13 2017, Iphone Xs 64

• ViperTim
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 12-08 12:44
quote:
Tankiej schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:04:
@ViperTim / Dappels had laatst een server voor een week, weet niet of hij die verlengd heeft. Hij kan vast wel aangeven wat het kost :P
Ik heb ondanks de lage opkomst de server max verlengd = 180 dagen en kost €140 dacht ik. Server is momenteel onder de naam Dutch-BF1. De server is ook te koppelen aan de platoon alleen weet ik niet hoe en of ik daar bevoegd voor ben (ben nog privat). Nogmaals er joinen te wijnig mensen op de server onderandere de populariteit is belangrijk. De UP server die ik als favoriet heb en hetzelfde doet als ik heeft meer dan 7000 favorieten en is elke dag propvol met vaak 10 mensen in de que. Ook omdat mensen via quick joinen NIET in mijn server terecht komen is het ook vask leeg. Wat mij wel was opgevallen is als er enkele mensen gejoint zijn er langzaam toch meer mensen komen en is het een kwestie van geduld. Dus vraag ik ook aub of mensen de server als favoriet instellen en eens samen moeten joinen en wachten totdat er meer komen.

Edit: kosten zijn €149,99 voor 180 dagen.
Je kunt makkelijk in BF1 zelf zien wat de kosten zijn of gewoon op internet zoeken.

ViperTim wijzigde deze reactie 04-10-2017 10:35 (54%)

• Scorpio616
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 08-09 09:54

Scorpio616

BOOM headshot!

quote:
ViperTim schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:17:
[...]

Ik heb ondanks de lage opkomst de server max verlengd = 180 dagen en kost €140 dacht ik. Server is momenteel onder de naam Dutch-BF1. De server is ook te koppelen aan de platoon alleen weet ik niet hoe en of ik daar bevoegd voor ben (ben nog privat). Nogmaals er joinen te wijnig mensen op de server onderandere de populariteit is belangrijk. De UP server die ik als favoriet heb en hetzelfde doet als ik heeft meer dan 7000 favorieten en is elke dag propvol met vaak 10 mensen in de que. Ook omdat mensen via quick joinen NIET in mijn server terecht komen is het ook vask leeg. Wat mij wel was opgevallen is als er enkele mensen gejoint zijn er langzaam toch meer mensen komen en is het een kwestie van geduld. Dus vraag ik ook aub of mensen de server als favoriet instellen en eens samen moeten joinen en wachten totdat er meer komen.

Edit: kosten zijn €149,99 voor 180 dagen.
Je kunt makkelijk in BF1 zelf zien wat de kosten zijn of gewoon op internet zoeken.
Is dat dan mogelijk omdat niemand op de hoogte is van deze server behalve @Tankiej ?
Ook wel handig om te vermelden dat @ViperTim ingame onder de naam "Dappels" speelt, dat werkt voor mij in ieder geval al verhelderend :)

Verder zou ik dan voorstellen om de server meer te koppelen aan de platoon door de naam in ieder geval in iets van "Tweakers GoT Dutch All maps Conquest vote" te veranderen, of iets in die trend.
Daarnaast zou ik de server net als de Discord in de openingspost vermelden, @MaikelG ?
Aangezien je al betaald hebt lijkt het mij dat we het beste door kunnen gaan met inventariseren betreffende de mensen die graag mee zouden willen betalen om daarna het geld naar jou over te maken.
Als je het niet erg vind om het uit eigen zak te betalen dan kan je ook aangeven dat je donaties accepteert, uiteraard wel op de voorwaarde dat de server meer gelinkt wordt aan de GoT platoon middels een aanpassing van de naam :)

Betreffende de kosten, jij noemt € 149,99, dit komt niet overeen met wat ik ingame zag bij de store.

Wijzigingen/aanvullingen op mijn verhaal hoor ik graag :)

Scorpio616 wijzigde deze reactie 04-10-2017 11:25 (5%)

• MaikelG
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15-09 11:38
quote:
Scorpio616 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:20:
[...]

Is dat dan mogelijk omdat niemand op de hoogte is van deze server behalve @Tankiej ?
Ook wel handig om te vermelden dat @ViperTim ingame onder de naam "Dappels" speelt, dat werkt voor mij in ieder geval al verhelderend :)

Verder zou ik dan voorstellen om de server meer te koppelen aan de platoon door de naam in ieder geval in iets van "Tweakers GoT Dutch All maps Conquest vote" te veranderen, of iets in die trend.
Daarnaast zou ik de server net als de Discord in de openingspost vermelden, @MaikelG ?
Aangezien je al betaald hebt lijkt het mij dat we het beste door kunnen gaan met inventariseren betreffende de mensen die graag mee zouden willen betalen om daarna het geld naar jou over te maken.
Als je het niet erg vind om het uit eigen zak te betalen dan kan je ook aangeven dat je donaties accepteert, uiteraard wel op de voorwaarde dat de server meer gelinkt wordt aan de GoT platoon middels een aanpassing van de naam :)

Betreffende de kosten, jij noemt € 149,99, dit komt niet overeen met wat ik ingame zag bij de store.

Lijkt me prima, wil het best toevoegen in de startpost, en vind het ook een goed idee om het overzicht van actieve leden uit te breiden met betalende leden. Ben nu even druk, maar zal één dezer dagen de info erbij zetten. :)

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

• spijk860
Even zo snel de nieuwe reacties bekeken. Als we 10 man kunnen strikken ben ik nest bereid om mee te betalen. 15 euro is geen gigantisch groot bedrag.

Tevens sta ik in de startpost als niet actie/onbekend op discord. Ik zit er wel degelijk bij :)

spijk860 wijzigde deze reactie 04-10-2017 11:50 (24%)

• ViperTim
quote:
[...]

Ik heb het eerder aangegeven volgens mij op de BF1 topic. Over dat ik het verlengd heb had ik nog niets gezegd. Over de prijs dan moet je toch eens beter kijken. Ik weet het zeker en heb het opgezocht dat voor €149,99 je 180 dagen kunt huren.

Ik zal de naam van de server in de loop van de dag als ik thuis ben van het werk veranderen in GOT Tweakers server.

ViperTim wijzigde deze reactie 04-10-2017 11:56 (3%)

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

quote:
ViperTim schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:53:
[...]

Ik heb het eerder aangegeven volgens mij op de BF1 topic. Over dat ik het verlengd heb had ik nog niets gezegd. Over de prijs dan moet je toch eens beter kijken. Ik weet het zeker en heb het opgezocht dat voor €149,99 je 180 dagen kunt huren.
In dat geval dan zal ik vanmiddag de prijzen nog eens opnieuw bekijken :) Zal er dan ook gelijk een screenshot van maken en deze bij het 'prijzendocument' plaatsen.

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

quote:
MaikelG schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:44:
[...]

Lijkt me prima, wil het best toevoegen in de startpost, en vind het ook een goed idee om het overzicht van actieve leden uit te breiden met betalende leden. Ben nu even druk, maar zal één dezer dagen de info erbij zetten. :)
Je gaf eerder aan dat van alle mede-auteurs jij eigenlijk de enige bent die nog actief is. Is het niet handig om net als de lijst met actieve leden, de lijst met actieve mede-auteurs op te schonen? Ik ben namelijk ook wel bereid om een steentje bij te dragen aan dit alles :) Als ik daarvoor de openingspost moet onderhouden dan vind ik dat geen enkel probleem.

Hetzelfde verhaal met de Discord, is dat nou een 'officieel' Tweakers kanaal of heeft iemand hem gewoon aangemaakt en wordt hij voor vanalles gebruikt? Ik ken namelijk de admin van het Discord kanaal maar hij gaf zelf ook aan de laatste maanden geen Battlefield meer te spelen. Het lijkt mij namelijk wel handig als we actieve moderators hebben in deze thread, op Discord en op de Battlefield server.

• ViperTim
quote:
Scorpio616 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:57:
[...]

Je gaf eerder aan dat van alle mede-auteurs jij eigenlijk de enige bent die nog actief is. Is het niet handig om net als de lijst met actieve leden, de lijst met actieve mede-auteurs op te schonen? Ik ben namelijk ook wel bereid om een steentje bij te dragen aan dit alles :) Als ik daarvoor de openingspost moet onderhouden dan vind ik dat geen enkel probleem.

Hetzelfde verhaal met de Discord, is dat nou een 'officieel' Tweakers kanaal of heeft iemand hem gewoon aangemaakt en wordt hij voor vanalles gebruikt? Ik ken namelijk de admin van het Discord kanaal maar hij gaf zelf ook aan de laatste maanden geen Battlefield meer te spelen. Het lijkt mij namelijk wel handig als we actieve moderators hebben in deze thread, op Discord en op de Battlefield server.
Moderators hebben we toch voor deze topic en voor discord? Wat wil je nog veranderen in discord? Het aanwijzen van personen als moderator voor de server kun je ingame doen.

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 16:14
quote:
ViperTim schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:06:
[...]

Moderators hebben we toch voor deze topic en voor discord? Wat wil je nog veranderen in discord? Het aanwijzen van personen als moderator voor de server kun je ingame doen.
Ik moet @Scorpio616 wel gelijk geven. Het gaat niet zo zeer alleen om dit topic. Maar vooral de ''colonels'' binnen het plattoon. Omdat er maar 100 mensen actief kunnen bijdragen moeten we af en toe mensen verwijderd worden. Om dit te kunnen doen moet je zelf natuurlijk wel een actieve speler zijn. Zover ik het nu begrijp zijn alleen Battlefield grootmeesters @MaikelG Bierrrtje en @Tankiej dat.

Ik speel zelf zo weinig dat ik maar even uit het platoon ben gestapt om plek te maken. PUBG is toch echt de main game voor mij nu.

Kom wellicht in de toekomst nog wel weer actief terug, maar dan moet eerst de gunplay op de schop.
De meeste BF waren na 1 - 1.5 jaar op hun best, Dus wellicht gebeurt dit met BF1 ook nog wel.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

• ViperTim
quote:
BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:16:
[...]

Ik moet @Scorpio616 wel gelijk geven. Het gaat niet zo zeer alleen om dit topic. Maar vooral de ''colonels'' binnen het plattoon. Omdat er maar 100 mensen actief kunnen bijdragen moeten we af en toe mensen verwijderd worden. Om dit te kunnen doen moet je zelf natuurlijk wel een actieve speler zijn. Zover ik het nu begrijp zijn alleen Battlefield grootmeesters @MaikelG Bierrrtje en @Tankiej dat.
Daar moet ik je gelijk in geven. Ik ben ook zowat dagelijks online en ik ben nog steeds private.

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

quote:
BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:16:
[...]

Ik speel zelf zo weinig dat ik maar even uit het platoon ben gestapt om plek te maken. PUBG is toch echt de main game voor mij nu.

Kom wellicht in de toekomst nog wel weer actief terug, maar dan moet eerst de gunplay op de schop.
De meeste BF waren na 1 - 1.5 jaar op hun best, Dus wellicht gebeurt dit met BF1 ook nog wel.
Dat was inderdaad mijn punt. Van alle moderators op Discord heb ik er nog nooit eentje gezien die Battlefield mee speelde. Correct me if I'm wrong, ik kan uiteraard ook niet opgelet hebben.

Verder lijkt het mij handig dat alle moderators/admins/colonels wel actief moeten zijn. Dus wat mij betreft eens in de twee weken hun gezicht laten zien.

• Tankiej
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 22:31
quote:
[...]

[...]
Ik wist er van omdat Dappels het een keer op Discord zei, toen zijn we ook in zijn server gaan spelen. Geen idee meer wie er toen allemaal bij was, maar ik was zeker niet de enige :)
quote:
Scorpio616 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:46:
[...]

Dat was inderdaad mijn punt. Van alle moderators op Discord heb ik er nog nooit eentje gezien die Battlefield mee speelde. Correct me if I'm wrong, ik kan uiteraard ook niet opgelet hebben.

Verder lijkt het mij handig dat alle moderators/admins/colonels wel actief moeten zijn. Dus wat mij betreft eens in de twee weken hun gezicht laten zien.
Die spelen ook al lang geen BF1 meer, maar alleen PUBG dacht ik. En dan zijn ze voor PUBG ook nog eens op een andere discord server. Wellicht wel een idee om anderen moderator te maken daar inderdaad :P

• XanaLuXX
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23:59
Active admins op een server zijn wel een "vereiste" op een server vind ik

De prijzen op dit moment, zijn correct in de sheet ( op 1 cent na dan :P )
1 dag € 2,99
7 dagen € 11,99
30 dagen € 42,99
90 dagen € 89,99
180 dagen € 139,99

• ViperTim
quote:
Tankiej schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:34:
[...]

Ik wist er van omdat Dappels het een keer op Discord zei, toen zijn we ook in zijn server gaan spelen. Geen idee meer wie er toen allemaal bij was, maar ik was zeker niet de enige.
Klopt dat was toen de eerste avond. Toen had ik het geluk en was de server 2 rondes vol. Daarna is niet meer gebeurt.

• ViperTim
quote:
XanaLuXX schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:36:
Active admins op een server zijn wel een "vereiste" op een server vind ik

De prijzen op dit moment, zijn correct in de sheet ( op 1 cent na dan :P )
1 dag € 2,99
7 dagen € 11,99
30 dagen € 42,99
90 dagen € 89,99
180 dagen € 139,99
Edit: prijzen hierboven kloppen.

ViperTim wijzigde deze reactie 04-10-2017 13:54 (10%)

• TRAXION
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20:40
Als er nog mensen bf1 inclusief premium willen kopen is er een goede deal bij bol.com voor de revolution edition.

https://www.bol.com/nl/p/...windows/9200000080324302/

• Flufsor
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 13:22
Tweakers: Flufsor
Origin: Flufsor-BE
Discord Flufsor

• MaikelG
quote:
Scorpio616 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:57:
[...]

Lijkt me prima als jij de startpost aanpast .. je bent tot mede-auteur gebombardeerd bij dezen :)

• MaikelG
quote:
Scorpio616 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:46:
[...]

Inderdaad lijkt me het wel zo fijn als er ook in het lijstje Colonels wat aanvulling/ aanpassing komt. Zeker mensen die een actieve bijdrage willen en kunnen leveren (bv. server-beheer, misschien iemand die Discord logging van actieve spelers kan regelen?) !
Ik wil het beheer van de startpost en de actieve ledenlijst met alle plezier blijven doen, maar wellicht samen met een paar andere actievelingen.

• ViperTim
Ik heb de servernaam aangepast naar [GoT] community

• NINjak
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 08-09 10:30
Op de Discord server waar jullie (nog) op zitten is niet echt alleen voor BF1 opgezet en/of de admin een bot wil/kan plaatsen weet ik niet. heb ook geen idee of er moderators zijn die BF1 spelen en willen helpen.

Ik heb ook een Discord server draaien (ooit als test opgezet en wordt nu vaak door bepaalde (ex)BF1 PUBG-ers gebruikt) en kan (ook bereid om) mensen zo de juiste rechten geven ;)

Jullie kunnen natuurlijk ook een eigen BF1 Discord beginnen en de boel zelf regelen...

NINjak wijzigde deze reactie 04-10-2017 16:53 (10%)

• XanaLuXX
Wil in beide/alle gevallen (actief) helpen
quote:
ViperTim schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:44:
Ik heb de servernaam aangepast naar [GoT] community
https://battlefieldtracker.com/bf1/servers/pc/2515847440585
Lekker bezig _/-\o_
quote:
NINjak schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:52:
Jullie kunnen natuurlijk ook een eigen BF1 Discord beginnen en de boel zelf regelen...
Zou ook kunnen. Echter zie niet veel/vaak andere mensen in de andere channels zitten, ik zou bijna zeggen dat deze discord al dedicated voor BF1 is ;)
Het aanpassen op rechten/bot niveau van de discord lijkt mij dan een betere optie?

( Een nieuwe discord is zo aangemaakt, dus dat zou geen issue mogen zijn )

XanaLuXX wijzigde deze reactie 04-10-2017 17:06 (5%)

• ViperTim
quote:
Nu alleen nog toevoegen aan de GOT platoon, maar daar ben ik niet bevoegd voor geloof ik.

• ShaftXL
  • Registratie: augustus 2017
  • Niet online
Speel elke week wel minimaal een avondje mee op Discord. :)
Zie alleen in de Topicstart nog een "?" bij Discord achter mijn naam. Moet dat dan niet "Active" zijn :?

Zie zelf niet zo het belang van een eigen server echter als we minimaal 11 man bij elkaar krijgen wil ik wel een half jaar meebetalen. Bij 10 man wil ik er over denken.

Volgens de sheet:
10 man: E14 p.p. voor 6mnd
11 man: E7 p.p. voor 6mnd

M.i. ligt de sweetspot duidelijk bij 11 man/vrouw :)

PS: Nu ik nog eens kijk, zit er niet een fout in die sheet bij 11 en 12 personen :?

ShaftXL wijzigde deze reactie 04-10-2017 17:56 (9%)

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

quote:
NINjak schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:52:
Op de Discord server waar jullie (nog) op zitten is niet echt alleen voor BF1 opgezet en/of de admin een bot wil/kan plaatsen weet ik niet. heb ook geen idee of er moderators zijn die BF1 spelen en willen helpen.

Ik heb ook een Discord server draaien (ooit als test opgezet en wordt nu vaak door bepaalde (ex)BF1 PUBG-ers gebruikt) en kan (ook bereid om) mensen zo de juiste rechten geven ;)

Ik heb zojuist PerlinNoise een bericht gestuurd (de admin van het Discord kanaal). Hij geeft aan dat deze is opgezet voor enkel BF1. Dus ik zal even met hem overleggen of het mogelijk is om andere mensen als moderators dan wel admins te benoemen.

Verder is het uiteraard mogelijk om een nieuwe Discord te gaan gebruiken, maar om de hele zwik over te zetten kan even duren.

Als laatste optie heb ik zelf nog een Teamspeak3 server draaien. Ik heb vast en zeker wel eens mijn voorkeur voor Teamspeak geuit, dus ik vind het ook geen probleem om deze klaar te maken voor de GoT platoon.

Al met al denk ik dat de beste optie is als we de huidige Discord behouden en gewoon zorgen dat de juiste mensen aangesteld worden als admin/mod.

• ShaftXL
  • Niet online
^
Dat laatste lijkt me ook het beste. Moet zeggen dat ik Discord prettig vind werken tov Teamspeak.

• ViperTim
De GoT community server is toegevoegd aan de platoon.

• ViperTim
quote:
Flufsor schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:17:
Tweakers: Flufsor
Origin: Flufsor-BE
Discord Flufsor
Je bent toegevoegd. Vergeet niet de platoon te representeren.

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

quote:
ShaftXL schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 17:51:
PS: Nu ik nog eens kijk, zit er niet een fout in die sheet bij 11 en 12 personen :?
Je hebt gelijk! Is aangepast :)

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

quote:
ShaftXL schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 17:53:
^
Dat laatste lijkt me ook het beste. Moet zeggen dat ik Discord prettig vind werken tov Teamspeak.
Het is gelukt :) Ik heb met PerlinNoise gesproken en hij heeft mij op Discord benoemd tot Admin. Ik kan nu moderators aanstellen en de servername aanpassen naar bijvoorbeeld: "BF1 GoT".

• NINjak
Ok, ik schreef ergens dat ik nog niet precies wist of en wanneer ik weer in BF1 te vinden zou zijn.... Die vraag is snel is/was snel beantwoord want ik heb net weer een paar potjes mee gedaan en het viel me niet tegen ;)
Ja, ik moest wel weer even wennen aan de knoppen. Hmmm "met wat kon ik die spuit ook alweer krijgen en die med packs droppen?" vroeg ik mij even af. 8)

NINjak wijzigde deze reactie 05-10-2017 00:29 (3%)

• ViperTim
Nou. De eerste avond was een succes. De server was nadat alle leden die online waren de server gejoint hadden in een rap tempo gevuld en bleef de rest van de avond goed gevuld.
Hopelijk blijft dit zo.

• NINjak
quote:
ViperTim schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 00:34:
Nou. De eerste avond was een succes. De server was nadat alle leden die online waren de server gejoint hadden in een rap tempo gevuld en bleef de rest van de avond goed gevuld.
Hopelijk blijft dit zo.
Je zal altijd (zeker in het begin) met spelers andere spelers moeten (blijven) "lokken".

Het kan zijn als de server populair is geworden, omdat er vooral leuk, goed gespeeld wordt. Het kan ook zijn omdat er juist actief tegen vervelende spelers en/of cheaters wordt opgetreden, mensen terug blijven keren en dat hij vaker gevuld is en/of wordt door niet GoT-ers.

Echter... doordat spelers "automatisch" naar een server gestuurd worden na de gekozen mode, gebruiken spelers niet zo heel actief een lijst met favoriete servers (heb ik het idee). In vergelijking met vroeger heb/had ik er nu maar enkele... maar ik heb/had ze wel (had omdat ik nu niet weet of die servers nog wel bestaan). :+

• PatRamon
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 16-09 13:38
quote:
ViperTim schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 00:34:
Hopelijk blijft dit zo.
Main pagina is ook weer even netjes aangepast.
Idd netjes, server zit nog voor 47ppl vol om 01:18 :7
quote:
NINjak schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 00:27:
Ok, ik schreef ergens dat ik nog niet precies wist of en wanneer ik weer in BF1 te vinden zou zijn.... Die vraag is snel is/was snel beantwoord want ik heb net weer een paar potjes mee gedaan en het viel me niet tegen ;)
Ja, ik moest wel weer even wennen aan de knoppen. Hmmm "met wat kon ik die spuit ook alweer krijgen en die med packs droppen?" vroeg ik mij even af. 8)
Heb ik ook steeds maar die dwang om pubg op te starten is sneller O-)
Zodra ik in BF1 rondloop heb ik de neiging om steeds de huizen te looten 8)7
*wel even lekker weer volop actie en knallen

**

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

quote:
PatRamon schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 01:20:
Main pagina is ook weer even netjes aangepast.
Idd netjes, server zit nog voor 47ppl vol om 01:18 :7
Ik zag het :) ziet er inderdaad een stuk beter uit zo, ik had m'n best gedaan maar er is altijd baas boven baas ;) Al zag ik nog wel een paar kleine schoonheidsfoutjes :p

quote:
NINjak schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 01:12:
[...]

Je zal altijd (zeker in het begin) met spelers andere spelers moeten (blijven) "lokken".

Het kan zijn als de server populair is geworden, omdat er vooral leuk, goed gespeeld wordt. Het kan ook zijn omdat er juist actief tegen vervelende spelers en/of cheaters wordt opgetreden, mensen terug blijven keren en dat hij vaker gevuld is en/of wordt door niet GoT-ers.

Echter... doordat spelers "automatisch" naar een server gestuurd worden na de gekozen mode, gebruiken spelers niet zo heel actief een lijst met favoriete servers (heb ik het idee). In vergelijking met vroeger heb/had ik er nu maar enkele... maar ik heb/had ze wel (had omdat ik nu niet weet of die servers nog wel bestaan). :+
Het 'lokken' van spelers gaat als je met minimaal 10 man de server joined vrij vlot, dit aangezien iedereen volgens mij automatisch via quickplay joined. Zolang we de server volgens de officiële regels laten draaien blijft dit ook het geval. Dit is dan ook gelijk de valkuil aangezien hierdoor minder mensen bewust voor de server kiezen. Het enige wat wij dan als GoT kunnen doen om ervoor te zorgen dat ze terug komen is door inderdaad actieve moderatie te hanteren en gezellig samen te spelen :) Maar dat lukt ons vast wel!

• TopsNL
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 10-09 10:27
quote:
TRAXION schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:07:
Als er nog mensen bf1 inclusief premium willen kopen is er een goede deal bij bol.com voor de revolution edition.

https://www.bol.com/nl/p/...windows/9200000080324302/
Dat was echt een goede tip. Ik was al opzoek naar een goedkope season pass en dit werkte prima!

• NINjak
@Scorpio616 ik zag gisteren dat Bierrrrrtje (@MaikelG), Dappels (@ViperTim) en mogelijk @Tankiej (?, die laatste neem ik even aan want die was er toen niet) geen admins maar moderators zijn op Discord server.

Historisch gezien denk ik dat je deze mannen (als ze het zelf ook willen en kunnen) mede admins moet maken op de Discord server. Deze 3 gasten (ben ik er nog één vergeten?, dan sorry) horen echt bij het meubilair van de "GoT BF1 community" en mede dankzij hun is er nog steeds een zeer actieve GoT platoon.

Denk dat er wel meer mensen zijn die er zo over denken (althans dat hoop ik). 8)

NINjak wijzigde deze reactie 05-10-2017 10:36 (4%)

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

quote:
NINjak schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:34:
@Scorpio616 ik zag gisteren dat Bierrrrrtje (@MaikelG), Dappels en mogelijk @Tankiej (?, die laatste neem ik even aan want die was er toen niet) geen admins maar moderators zijn op Discord server.

Historisch gezien denk ik dat je deze mannen (als ze het zelf ook willen en kunnen) mede admins moet maken op de Discord server. Deze 3 gasten (ben ik er nog één vergeten?, dan sorry) horen echt bij het meubilair van de "GoT BF1 community" en mede dankzij hun is er nog steeds een zeer actieve GoT platoon.

Denk dat er wel meer mensen zijn die er zo over denken (althans dat hoop ik). 8)
Wat mij betreft kunnen ze ook gerust admin worden, de reden dat ik dat nog niet gedaan heb is voornamelijk dat ik niet weet of ik het kan maken. Het zit namelijk zo, in overleg met de huidige admin "PerlinNoise" ben ik door hem tot admin benoemd. Ik weet niet in hoeverre ik het kan maken en of hij dat waardeert als ik meer mensen tot admin ga benoemen.

Aan de andere kant, hij speelt zelf (momenteel) geen BF1 en hij heeft de Discord wat dat betreft overgedragen aan GoT.. dus dan zou het volledig de beslissing zijn van de community.

Ik heb het er vanavond wel even over met de jongens. Het klopt dat de hogere rangen binnen de Platoon eigenlijk ook admin zouden moeten zijn. Dus ga er maar vanuit dat de juiste mensen de rechten gaan krijgen ;)

EDIT:
Ik heb zojuist geprobeerd om @MaikelG te benoemen naar admin, maar hier heb ik de rechten niet toe. Dit zou dus door PerlinNoise gedaan moeten worden :/ Ik kan mensen enkel benoemen tot moderator zie ik..

Scorpio616 wijzigde deze reactie 05-10-2017 10:51 (6%)

• NINjak
Ik ben van mening dat als "een server van een community is" (bij Discord is de server eigenlijk van niemand dan alleen van de makers zelf) hij overgedragen/beheerd moet worden door mensen uit/in de community die nog actief zijn.

Bendalf heeft volgens mij die server ooit gestart en gepromoot, speelde (heel) kort BF1 en heeft deze weer overgedragen aan iemand anders (PerlinNoise, dus). Als hij ook niet speelt heeft het eigenlijk geen nut om admin van de GoT BF1 Discord server te zijn.

Je moet actief (binnen de BF1 community/forum/discord/?) en dus op die server, binnen de kanalen, aanwezig zijn en niet alleen maar "ingelogd" want dat was ik tenslotte ook de afgelopen maanden ;)

EDIT: Oja, ook voor het toevoegen/uitnodigen van bots moet je de eigenaar van een server zijn en is het dus makkelijk als dit een steunpilaar van de community is!

NINjak wijzigde deze reactie 05-10-2017 11:31 (10%)

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

quote:
NINjak schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:27:
Ik ben van mening dat als "een server van een community is" (bij Discord is de server eigenlijk van niemand dan alleen van de makers zelf) hij overgedragen/beheerd moet worden door mensen uit/in de community die nog actief zijn.

Bendalf heeft volgens mij die server ooit gestart en gepromoot, speelde (heel) kort BF1 en heeft deze weer overgedragen aan iemand anders (PerlinNoise, dus). Als hij ook niet speelt heeft het eigenlijk geen nut om admin van de GoT BF1 Discord server te zijn.

Je moet actief (binnen de BF1 community/forum/discord/?) en dus op die server, binnen de kanalen, aanwezig zijn en niet alleen maar "ingelogd" want dat was ik tenslotte ook de afgelopen maanden ;)

EDIT: Oja, ook voor het toevoegen/uitnodigen van bots moet je de eigenaar van een server zijn en is het dus makkelijk als dit een steunpilaar van de community is!
Ben ik allemaal volledig met je eens, maar PerlinNoise heeft mij enkel benoemd tot Admin. Er is tot op heden nog niets overgedragen aangezien hij aangaf dat hij erover zit te denken weer met BF1 te beginnen. Ik zal hem eens vragen of er een mogelijkheid is om de server over te nemen en er dan voor te zorgen dat de juiste mensen benoemd worden tot admin.

Anders dan moeten we misschien toch een andere server opzetten :|

• NINjak
quote:
Scorpio616 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:43:
[...]

Ben ik allemaal volledig met je eens, maar PerlinNoise heeft mij enkel benoemd tot Admin. Er is tot op heden nog niets overgedragen aangezien hij aangaf dat hij erover zit te denken weer met BF1 te beginnen. Ik zal hem eens vragen of er een mogelijkheid is om de server over te nemen en er dan voor te zorgen dat de juiste mensen benoemd worden tot admin.

Anders dan moeten we misschien toch een andere server opzetten :|
Tja, dat laatste hoop ik toch van niet... al is het zo gedaan maar volgens mij had Dappels (@ViperTim) al een Discord server al weet ik niet of die voor de community bedoeld is/was. Hij Dappels (@ViperTim) heeft (nu) ook de BF1 helemaal betaald om maar een GoT server te hebben.

Het is leuk dat ie (PerlinNoise) weer met BF1 wil gaan beginnen maar bij het vaste (oude) meubilair hoort ie, als je het aan mij vraagt, niet.

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

quote:
NINjak schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:52:
[...]

Tja, dat laatste hoop ik toch van niet... al is het zo gedaan maar volgens mij had Dappels (@ViperTim) al een Discord server al weet ik niet of die voor de community bedoeld is/was. Hij Dappels (@ViperTim) heeft (nu) ook de BF1 helemaal betaald om maar een GoT server te hebben.

Het is leuk dat ie (PerlinNoise) weer met BF1 wil gaan beginnen maar bij het vaste (oude) meubilair hoort ie, als je het aan mij vraagt, niet.
Dat klopt niet helemaal.. Dappels vertelde mij dat hij eerst een server had opgezet voor 7 dagen als proef en daarna voor een half jaar. Ondanks de tegenvallende resultaten betreffende de hoeveelheid spelers heeft hij er zelf voor gekozen deze server te nemen. Pas nadat ik hier op het forum de discussie over de server naar boven bracht liet @Tankiej weten dat @ViperTim een server had. Toen zijn we gisteren direct aan de slag gegaan om deze server qua naam en omschrijving om te bouwen naar een GoT server.

Dat laatste was zeer geslaagd aangezien de server gisteravond vele uren helemaal vol zat. Aangezien ik dus een kostenoverzicht had gemaakt om mogelijk een server op te zetten en Dappels deze al had was het idee om dan nu een inventarisatieslag te doen om te zien of we Dappels zijn kosten wat kunnen verlichten.

Dus om te zeggen dat hij nu alles zelf betaald heeft om maar een GoT server te hebben klopt niet helemaal.

Maar het lijkt de goede kant op te gaan, tot dusver hebben 12 mensen aangegeven dat ze wel mee willen betalen en wat mij betreft is het al goed betaalbaar vanaf 10. Dus als we nog even wachten hebben we straks 20 man.

Om nog even terug te komen op de Discord server, het klopt dat Perlin niet bij het vaste meubilair hoort, maar het is op dit moment wel zijn server. Dus we moeten hopen op zijn medewerking, als dat niet lukt dan moeten we inderdaad over op een andere Discord.

• XanaLuXX
Ik wil niemand in de wielen rijden, echter wordt je wel gelimiteerd op het feit dat iemand misschien, soms, toch even komt kijken als het uitkomt, en/of dat hij/zij eventueel een medewerking zou willen verlenen mits......

Een public discord server is toch gratis ?
Ik zou kunnen begrijpen dat het dan eventueel lastig is om mensen over te zetten? Dat is een kwestie van één linkje openen en de start post aanpassen.

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

quote:
XanaLuXX schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:17:
Ik wil niemand in de wielen rijden, echter wordt je wel gelimiteerd op het feit dat iemand misschien, soms, toch even komt kijken als het uitkomt, en/of dat hij/zij eventueel een medewerking zou willen verlenen mits......

Een public discord server is toch gratis ?
Ik zou kunnen begrijpen dat het dan eventueel lastig is om mensen over te zetten? Dat is een kwestie van één linkje openen en de start post aanpassen.
Dat klopt, Discord is gratis en het is een kwestie van een server inrichten en een nieuw linkje plaatsen.
Het grootste probleem is alleen de bekendheid. Iedereen zou ervan op de hoogte moeten worden gebracht en aangezien niet iedereen het forum volgt en/of leest.. kan dat lastig worden.

• NINjak
quote:
Scorpio616 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:03:
[...]

Dat klopt niet helemaal.. Dappels vertelde mij dat hij eerst een server had opgezet voor 7 dagen als proef en daarna voor een half jaar. Ondanks de tegenvallende resultaten betreffende de hoeveelheid spelers heeft hij er zelf voor gekozen deze server te nemen. Pas nadat ik hier op het forum de discussie over de server naar boven bracht liet @Tankiej weten dat @ViperTim een server had. Toen zijn we gisteren direct aan de slag gegaan om deze server qua naam en omschrijving om te bouwen naar een GoT server.

Dat laatste was zeer geslaagd aangezien de server gisteravond vele uren helemaal vol zat. Aangezien ik dus een kostenoverzicht had gemaakt om mogelijk een server op te zetten en Dappels deze al had was het idee om dan nu een inventarisatieslag te doen om te zien of we Dappels zijn kosten wat kunnen verlichten.

Dus om te zeggen dat hij nu alles zelf betaald heeft om maar een GoT server te hebben klopt niet helemaal.

Maar het lijkt de goede kant op te gaan, tot dusver hebben 12 mensen aangegeven dat ze wel mee willen betalen en wat mij betreft is het al goed betaalbaar vanaf 10. Dus als we nog even wachten hebben we straks 20 man.

Om nog even terug te komen op de Discord server, het klopt dat Perlin niet bij het vaste meubilair hoort, maar het is op dit moment wel zijn server. Dus we moeten hopen op zijn medewerking, als dat niet lukt dan moeten we inderdaad over op een andere Discord.
"Zijn server" is een groot woord zeker als je (hij dus), tegen jou heb gezegd, heb ik uit een eerder bericht, dat ie speciaal voor BF1 was opgezet!

Hij heeft nu de rechten dus moet hij bereid zijn om mee te werken... het zou jammer zijn als ie dat niet zou willen doen.

Ja, een Discord server is met 1 klik gemaakt (@XanaLuXX public of niet dat maakt niet uit) maar dan moet je de mensen wel naar die server leiden. Nu zou lid zijn van het Platoon de mensen flink kunnen helpen want als ze niet op de bekende Discord zitten gaan toch vragen waar iedereen dan wel zit.

Geen idee of Dappels een server met GoT in gedachten had besteld maar ik denk haast van wel want hij speelt altijd zelf met de GoT-ers. Als je er dan 1 als test opzet en je niet weet of ie een blijvertje is geef je die idd. maar een naam. :+

• PatRamon
quote:
Scorpio616 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:03:
[...]
Er zijn tweakers in het begin geweest die veel vrije tijd hebben gestoken in de topic's / discord van BF1.
Perlin heeft je zonder pardon netjes admin gemaakt (moderator was ook voldoende)
Ik vind het persoonlijk erg leuk om te zien dat er veel mensen bezig zijn met de platoon.
Waarom zou je rechten nodig hebben voor discord, als er een Channel aangemaakt moet worden kun je een pm sturen en wordt het zo voor je gedaan.

Een nieuwe discord is geen manier, want dan ben je gelijk alle leden kwijt die je in de favorieten hebt staan

Probeer niet de platoon om zeep te helpen om ranken op te eisen.
Het is tevens geen clan waar wij alle in zitten en waar alles om ranken/rechten/macht draait.

Dit is tevens ook een succes van GoT
(GoT is van ons alle en niet van 1 persoon, aldus kunnen wel een aantal stoelen/tafels een iets hogere rank hebben maar dat is meubilair)

**

• NINjak
quote:
PatRamon schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:08:
[...]
Waarom zou je rechten nodig hebben voor discord, als er een Channel aangemaakt moet worden kun je een pm sturen en wordt het zo voor je gedaan.
Een reden kan dus zijn bv. als je een (extra) BOT aan de server wil toevoegen (moet je server eigenaar voor zijn). Bijvoorbeeld een BOT om de actieve spelers bij te houden (heb ooit gezocht maar toen niet één gevonden die goed EN ook online is) als ie bestaat.

• ViperTim
quote:
NINjak schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:52:
[...]

Hoho even geen misverstand maken. Ik heb alleen de server in BF1 gehuurd. Ik heb verder niets met discord te maken mbt aanmaken huren ervan.

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

quote:
PatRamon schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:08:
[...]

Er zijn tweakers in het begin geweest die veel vrije tijd hebben gestoken in de topic's / discord van BF1.
Perlin heeft je zonder pardon netjes admin gemaakt (moderator was ook voldoende)
Ik vind het persoonlijk erg leuk om te zien dat er veel mensen bezig zijn met de platoon.

Een nieuwe discord is geen manier, want dan ben je gelijk alle leden kwijt die je in de favorieten hebt staan

Probeer niet de platoon om zeep te helpen om ranken op te eisen.
Het is tevens geen clan waar wij alle in zitten en waar alles om ranken/rechten/macht draait.

Dit is tevens ook een succes van GoT
(GoT is van ons alle en niet van 1 persoon, aldus kunnen wel een aantal stoelen/tafels een iets hogere rank hebben maar dat is meubilair)
Ik ben het met @PatRamon eens.. we moeten niet doorslaan door nu opeens alle rechten te willen opeisen. Het is maanden lang goed gegaan, ook met een andere naam e.d.
Het is puur dat ik PerlinNoise kende van eerder dat ik hem gevraagd heb om nieuwe admins en moderators aan te stellen. Zoals ik al aangaf (tenminste volgens mij heb ik dat genoemd) zal ik met Perlin in gesprek gaan over de rechten voor de jongens die het platoon al tijden modereren en of het mogelijk is om de server misschien zelfs over te nemen. Als hij hier niet mee instemt dan is het volgens mij nog steeds geen ramp aangezien hij tot nu toe wel meer dan bereid was zijn medewerking te tonen met het veranderen van servernaam etc.

• NINjak
quote:
ViperTim schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:19:
[...]

Hoho even geen misverstand maken. Ik heb alleen de server in BF1 gehuurd. Ik heb verder niets met discord te maken mbt aanmaken huren ervan.
Ik maak helemaal niks... ik ving op of heb het verkeerd begrepen (woorden die zijn samen gekomen en dus niet bij elkaar hoorde) dat je (ook) een Discord aangemaakt zou hebben. 8)

Ok, is dus niet gedaan... maar dan kan je zo doen hoor (kost niets) :+

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het Discord “probleem” is niet perse opgelost met een andere “generaal”.

Want zoals we gezien hebben kunnen generaals komen en weer gaan.

Het lijkt er op dat Perlinnoise op dit moment gewoon op een positieve manier meehelpt.
Denk dat de eerste stap ook is hem gewoon eens te vragen hoe hij zijn rol ziet en wat zijn wensen zijn voor nu en de toekomst.

Vwb de BF1 server lijkt het me handig om bijv. af te spreken de komend week ruchtbaarheid te geven op Discord en dan eind volgende week bijv. vrijdag COB de knoop door te hakken obv het aantal aanmeldingen.

Vervolgens even aangeven tot wanneer de server gehuurd is en de resterende serverkosten vanaf dat moment delen door het aantal aanmeldingen. Of wellicht kan de serverhuur verlengd worden zodat vanaf dat moment de resterende periode 6 maanden is. En dan betalen binnen 5 werkdagen.

Tevens even duidelijk aangeven in Topicstart wie meebetalen, tot wanneer de server gehuurd is en wat de regels, doelen e.d. zijn, o.a. qua vip etc.

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• PerlinNoise
  • Niet online
Zo eindelijk het juiste topic gevonden. Van @Scorpio616 hoorde ik dat er een discussie gaande is over de Discord. Ik snap de discussie niet helemaal, neem gewoon contact met me op! Ik ben bijna altijd online, wel niet BF1 aan het spelen, maar heel veel online. Blijkbaar heeft niemand het initiatief genomen mij een berichtje te schieten op Discord...

@NINjak Ik hoor iets over bots? Wil je dat ik iets toevoeg, schiet me een berichtje en dan komen we er zeker uit. ;)

It doesn’t matter what we want, once we get it, then we want something else.

• PatRamon
quote:
PerlinNoise schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:48:
Zo eindelijk het juiste topic gevonden. Van @Scorpio616 hoorde ik dat er een discussie gaande is over de Discord. Ik snap de discussie niet helemaal, neem gewoon contact met me op! Ik ben bijna altijd online, wel niet BF1 aan het spelen, maar heel veel online. Blijkbaar heeft niemand het initiatief genomen mij een berichtje te schieten op Discord...

@NINjak Ik hoor iets over bots? Wil je dat ik iets toevoeg, schiet me een berichtje en dan komen we er zeker uit. ;)
Kijk wat ik al zei, werkt gewoon aan alles mee :)
quote:
Help!!!! schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:36:
Tevens even duidelijk aangeven in Topicstart wie meebetalen, tot wanneer de server gehuurd is en wat de regels, doelen e.d. zijn, o.a. qua vip etc.
Server kosten gewoon lekker in een apparte DM via de Docx document.
Val hier de normale platoon niet mee lastig.
Regels/doelen/vips enz, maak een eigen clan zou ik zeggen die binnen een half jaar kapot is.

Hou GoT hoe het zo nu is en ga niet opnieuw het wiel uitvinden en mensen weg jagen

**

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

quote:

Hey @PerlinNoise! Kijk, dit gaat al een stuk sneller! :)
Tot dusver ben ik volgens mij de enige geweest die met jou over de Discord server gesproken heeft. De discussie om de overige heren hier admin rechten te geven speelt ook pas sinds vanmiddag (als je de berichten terug leest) dus ik heb nog geen kans gehad je hier over te spreken (ik ben namelijk nog aan het werk haha).

Maar nu je midden in de discussie valt, lees het gerust even terug. Ik zal het even samenvatten.

Sinds twee dagen wordt er gesproken over een eigen BF1 server, deze was opgezet door @ViperTim en sinds gisteren is deze hernoemd naar een GoT server. Tegelijk laaide de discussie op over een GoT Discord waarbij ik jou gisteravond aangesproken heb met de vraag of ik het e.e.a. aan mocht passen om dit voor elkaar te krijgen. Vanmiddag postte @NINjak hier op het forum of het niet handig was om het vaste meubilair van heren ook adminrechten te geven op de Discord. Hier had ik ook al overna gedacht maar het leek mij vreemd om dat te doen zonder het met jou te overleggen. Aangezien ik net van jou admin rechten verkregen had en om dan gelijk andere mensen te gaan benoemen vond ik wat raar. Toen ik probeerde of ik het überhaupt kon zag ik dat mij dat niet lukte en dat alleen de servereigenaar (@PerlinNoise) dat kan.

Dan wordt er uiteraard direct uitgegaan van het slechtste geval dat jij @PerlinNoise niet bereid bent om mee te werken en dus laait de discussie over een eigen Discord op. Hierbij gaf ik aan dat ik jou nog een berichtje zou sturen, maar je bent me zo te zien voor :) Nogmaals.. ik ben nog aan het werk en ik zou eigenlijk helemaal niet op het forum moeten zitten xD

Maar zo te zien ben je meer dan bereid om mee te werken! Top :)

• PerlinNoise
  • Niet online
quote:
Scorpio616 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:58:
[...]

Hey @PerlinNoise! Kijk, dit gaat al een stuk sneller! :)
Tot dusver ben ik volgens mij de enige geweest die met jou over de Discord server gesproken heeft. De discussie om de overige heren hier admin rechten te geven speelt ook pas sinds vanmiddag (als je de berichten terug leest) dus ik heb nog geen kans gehad je hier over te spreken (ik ben namelijk nog aan het werk haha).

Maar nu je midden in de discussie valt, lees het gerust even terug. Ik zal het even samenvatten.

Sinds twee dagen wordt er gesproken over een eigen BF1 server, deze was opgezet door @ViperTim en sinds gisteren is deze hernoemd naar een GoT server. Tegelijk laaide de discussie op over een GoT Discord waarbij ik jou gisteravond aangesproken heb met de vraag of ik het e.e.a. aan mocht passen om dit voor elkaar te krijgen. Vanmiddag postte @NINjak hier op het forum of het niet handig was om het vaste meubilair van heren ook adminrechten te geven op de Discord. Hier had ik ook al overna gedacht maar het leek mij vreemd om dat te doen zonder het met jou te overleggen. Aangezien ik net van jou admin rechten verkregen had en om dan gelijk andere mensen te gaan benoemen vond ik wat raar. Toen ik probeerde of ik het überhaupt kon zag ik dat mij dat niet lukte en dat alleen de servereigenaar (@PerlinNoise) dat kan.

Dan wordt er uiteraard direct uitgegaan van het slechtste geval dat jij @PerlinNoise niet bereid bent om mee te werken en dus laait de discussie over een eigen Discord op. Hierbij gaf ik aan dat ik jou nog een berichtje zou sturen, maar je bent me zo te zien voor :) Nogmaals.. ik ben nog aan het werk en ik zou eigenlijk helemaal niet op het forum moeten zitten xD

Maar zo te zien ben je meer dan bereid om mee te werken! Top :)
@NINjak @MaikelG @Tankiej @PatRamon @ViperTim (Mis ik iemand?)
Misschien is het handig met de desbetreffende mensen vanavond even in een spraakkanaal er over te praten wat jullie precies willen i.p.v. via forum/chat. Hier ontstaan blijkbaar misverstanden van...

• bvk
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 01:32

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Als ik dit allemaal zo lees krijg ik een beetje een deja vu, zo waren we 6 jaar geleden ook bezig met Battlefield 3 ;)

Destijds had ik een BF3 server gehuurd voor wat vrienden en uiteraard mijzelf waarna we uiteindelijk uitkwamen op een eigen domein (GoTBF3.nl), we discussieerden wat nu de beste voice server was (Teamspeak of Mumble), wie er admin werd, wie de server(s) huurde etc. etc.

Heden ten dage is dat uitgemond in BuG Community en hebben we een perfect systeem inclusief donaties en dergelijke. Al hebben we momenteel geen Battlefield servers meer omdat we dit vanwege de beperkingen nog steeds geen goed idee vinden al is er een ruim budget voor handen.

Dus als jullie vragen hebben aan een "ervarings deskundige" hoor ik het wel ;)

Specs

• NINjak
quote:

@PerlinNoise Ik ben ook net weer "actief" in/met BF1 (hoe actief ik weer ga worden weet ik nog niet, PUBG blijft ook leuk). Persoonlijk wil ik (nog) niks maar had wel opgevangen dat het wenselijk was (waarschijnlijk een BOT op Discord) waar mee gemonitord kon worden wie er daadwerkelijk actief zijn.

Vandaar de opmerkingen over BOTS van mij ;)

• PatRamon
quote:
bvk schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:13:
Als ik dit allemaal zo lees krijg ik een beetje een deja vu, zo waren we 6 jaar geleden ook bezig met Battlefield 3 ;)

Destijds had ik een BF3 server gehuurd voor wat vrienden en uiteraard mijzelf waarna we uiteindelijk uitkwamen op een eigen domein (GoTBF3.nl), we discussieerden wat nu de beste voice server was (Teamspeak of Mumble), wie er admin werd, wie de server(s) huurde etc. etc.

Heden ten dage is dat uitgemond in BuG Community en hebben we een perfect systeem inclusief donaties en dergelijke. Al hebben we momenteel geen Battlefield servers meer omdat we dit vanwege de beperkingen nog steeds geen goed idee vinden al is er een ruim budget voor handen.

Dus als jullie vragen hebben aan een "ervarings deskundige" hoor ik het wel ;)
Succes is gewoon hier te danken dat discord free to use is.
Mensen komen langs wanneer zij tijd hebben om gezellig te gamen en niet over de algemene dictatuur clan gezeur aan te horen.

Dat er een server is, is leuk :) altijd welkom
Mensen die willen doneren/bijdragen die kunnen via een group DM en de docx communiceren.
Er is een vraag naar een Bot voor discord om de online players te tracken voor BF1
(is er naar mijn gevoel niet al wezen zoeken) maar @PerlinNoise zou gaan kijken.

Voor de rest prima allemaal en hou GoT - BF1 hoe het nu is gaat al vanaf het begin.
@Scorpio616 Ideeen zijn altijd welkom + hulp, maar verander dit niet naar je eigen wil of clan.

Aldus er wel achter mijn nickname staat dat ik de platoon starter ben hoef ik totaal geen rechten of wat dan ook te hebben.
@MaikelG @NINjak @Tankiej @Zephyer
Hebben ook in het begin veel tijd in de platoon gestoken (als ik iemand vergeet op te noemen... :'( )
Die hebben tot deze tijd ook niet lopen mekkeren over rechten enz enz.

Ik zou zeggen, hou de sweer gewoon hoe het nu is.
En ga geen eindeloze vragen of discussies stellen aan het vaste meubilair van begin af want die houden hier niet van.
(zitten een aantal vaste spelers in en zodra er gezeik komt zie je ze weken niet voorkom dit aub)
Fun/Gamen/Gezellig

**

• Tankiej
quote:
Scorpio616 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:24:
[...]

Ik ben het met @PatRamon eens.. we moeten niet doorslaan door nu opeens alle rechten te willen opeisen. Het is maanden lang goed gegaan, ook met een andere naam e.d.
Het is puur dat ik PerlinNoise kende van eerder dat ik hem gevraagd heb om nieuwe admins en moderators aan te stellen. Zoals ik al aangaf (tenminste volgens mij heb ik dat genoemd) zal ik met Perlin in gesprek gaan over de rechten voor de jongens die het platoon al tijden modereren en of het mogelijk is om de server misschien zelfs over te nemen. Als hij hier niet mee instemt dan is het volgens mij nog steeds geen ramp aangezien hij tot nu toe wel meer dan bereid was zijn medewerking te tonen met het veranderen van servernaam etc.
Even een kleine opmerking vanaf werk (ga later vandaag de rest allemaal wel even lezen):
Ik heb het idee dat je PerlinNoise en Dappels/ViperTim regelmatig door elkaar haalt, je hele post hierboven gaat over PerlinNoise en discord en dan op het einde opeens over het veranderen van de servernaam, wat volgens mij over de BF1 server gaat?
PerlinNoise heeft de discord server, Dappels/ViperTim heeft de BF1 server. Twee verschillende personen en twee verschillende servers.

Wanneer mijn observatie niet juist is, dat je wellicht dingen door elkaar haalt, dan kan je dit als niet gelezen beschouwen, maar het viel me op.. :)

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

quote:
Tankiej schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:56:
[...]

Even een kleine opmerking vanaf werk (ga later vandaag de rest allemaal wel even lezen):
Ik heb het idee dat je PerlinNoise en Dappels/ViperTim regelmatig door elkaar haalt, je hele post hierboven gaat over PerlinNoise en discord en dan op het einde opeens over het veranderen van de servernaam, wat volgens mij over de BF1 server gaat?
PerlinNoise heeft de discord server, Dappels/ViperTim heeft de BF1 server. Twee verschillende personen en twee verschillende servers.

Wanneer mijn observatie niet juist is, dat je wellicht dingen door elkaar haalt, dan kan je dit als niet gelezen beschouwen, maar het viel me op.. :)
Nee ik bedoelde ik de gehele post @PerlinNoise, aangezien de naam van de Discord veranderd is.

Maar ik verneem van verschillende mensen dat mijn optreden binnen de GoT Community iets te vlot gaat. Hier ben ik het ook mee eens, nadat ik aangaf dat ik graag mijn steentje bij wil dragen krijg ik vanuit alle hoeken rechten toebedeeld wat door sommige leden als vreemd wordt ervaren.

Dus bij deze, ik zal vanavond met @PerlinNoise en de rest van het meubilair @MaikelG @Tankiej de boel bespreken en dan ook mijn rechten opzeggen zodat ik als normaal GoT lid de eerste weken gewoon mee kan maken vanaf de zijlijn :)

Het is nooit mijn bedoeling geweest om de boel over te nemen of naar mijn hand te zetten, maar omdat het ineens allemaal zo vlot ging heb ik mogelijk die indruk gewekt, mijn excuses hiervoor. Ik ben nog geen drie weken lid dus ik begrijp dat dat niet helemaal klopt.

• Tankiej
Ik vind het wel mooi dat je er zo actief mee bezig gaat, van mij hoef je ook zeker je rechten niet op te zeggen. Denk alleen dat het goed is om even te overleggen over hoe en wat verder :)

• NINjak
quote:
Scorpio616 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:21:
[...]

Nee ik bedoelde ik de gehele post @PerlinNoise, aangezien de naam van de Discord veranderd is.

Maar ik verneem van verschillende mensen dat mijn optreden binnen de GoT Community iets te vlot gaat. Hier ben ik het ook mee eens, nadat ik aangaf dat ik graag mijn steentje bij wil dragen krijg ik vanuit alle hoeken rechten toebedeeld wat door sommige leden als vreemd wordt ervaren.

Dus bij deze, ik zal vanavond met @PerlinNoise en de rest van het meubilair @MaikelG @Tankiej de boel bespreken en dan ook mijn rechten opzeggen zodat ik als normaal GoT lid de eerste weken gewoon mee kan maken vanaf de zijlijn :)

Het is nooit mijn bedoeling geweest om de boel over te nemen of naar mijn hand te zetten, maar omdat het ineens allemaal zo vlot ging heb ik mogelijk die indruk gewekt, mijn excuses hiervoor. Ik ben nog geen drie weken lid dus ik begrijp dat dat niet helemaal klopt.
Hulp is (en ideeën zijn) altijd welkom dat zeker....en met zijn alle is ook nog leuker (net als samen gamen). Tevens als er dan een paar (even?) wat anders zijn gaan doen dan blijven er tenminste nog wat mensen achter ;)

• PatRamon
quote:
Tankiej schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:31:
Ik vind het wel mooi dat je er zo actief mee bezig gaat, van mij hoef je ook zeker je rechten niet op te zeggen. Denk alleen dat het goed is om even te overleggen over hoe en wat verder :)
Yup Yup :) hulp altijd welkom

**

• MaikelG
Vanavond zal ik niet online zijn (andere verplichtingen), morgen vast wel weer.
Ik ben blij dat er een open discussie is ontstaan, hoop dat we elkaar inderdaad elk in hun waarde laten, en zou het echt zeer jammer vinden als er mot in tent komt vanwege eventuele veranderingen.

De betaalde BF1 server is zoals ik het zie gewoon een vrijwillig iets: als je meebetaalt kan je als VIP er makkelijker in, niets meer en niets minder.
Met een man of 20 is dat echt prima te betalen. Zo niet, iedereen is en blijft natuerlijk van harte welkom d:)b want hoe meer samenspel hoe beter... ik merk echt hoe zeer frustrerend het kan zijn als er geen GoT-ters online zijn, ontbreken van squadplay en de gezelligheid maakt het toch een heel stuk minder leuk. -O-

Het adminnen van een Discord server zie ik niet als belangrijk, aangezien er op onze Discord server echt nog nóóit enig gezeik is geweest waarvoor een admin uberhaupt nodig zou zijn geweest. Prima als ik moderator word, maar ik geef er niet veel om.
Ik denk dat de rechten binnen de platoon vooral neerkomen op het bijhouden van wie er wel en niet toegevoegd moeten worden, en wie eruit kunnen bij lange periodes van inactiviteit. Die administratie moet w.m.b. wel beperkt blijven tot enkele actieve leden ivm het overzicht, het zou echt chaos worden als iedereen maar mensen erbij kan gooien en eruit kan knikkeren... Ik wil bv. in samenwerking met @Tankiej die administratie wel wat verder stroomlijnen. Daar komen we onderling wel uit, dat hoeft w.m.b. niet via hier.

Het toevoegen van de GoT BF1 server door @ViperTim als lieutenant is volgens mij prima zo, maar w.m.b. behoort hij ook tot het meubilair hier, dus zou colonel voor hem ook prima vinden. 8)

• ShaftXL
  • Niet online
^ Goede post. d:)b

Voor mij is de kracht van de mensen in Discord de ongedwongenheid en relaxedheid. Iedereen is welkom van goed tot slecht als je maar je best doet om samen te spelen en niet te ontspoort gedraagt. :P Daarom speel ik graag regelmatig even mee.

Er moeten wat mij betreft zeker niet veel regels bijkomen want dat verstoort de ongedwongenheid maar een beetje duidelijkheid hoe het in elkaar zit door dit op te nemen in de Topicstart is toch ook prima?
Bijv wat je mag verwachten als je meebetaald aan de server lijkt me niet zo raar. Krijg je een vip slot of niet :?

Daarnaast heb je paar mensen nodig die Topicstart, Platoon, Discord en Server willen en kunnen beheren. Prima om dat even af te spreken. Niet zozeer vanuit hyarchie/ranks maar gewoon om dat er mensen moeten zijn die dat doen om het gaande te houden.

Voor mij is Voice, dus Discord, de kern met daaraan gekoppeld een Platoon. De server is voor mij nice to have maar bij 10 man of meer ben ik bereid een half jaar bij te dragen om te kijken hoe het bevalt.

• ViperTim
Ook de 2de avond is de server goed vol.

• NINjak
Ik heb een Discord bot gevonden waarmee je ook voice channel notifications kan krijgen in een text channel en dus kan zien wie er online is geweest.

Je kan er veel meer mee maar dit is mogelijk wat voor de GoT BF1 Discord server om de activiteit van de gebruikers te kunnen monitoren ;)

Zal hem eerst nog even op "mijn" Discord server testen en dan kom er nog op terug als de wens er nog is!

• NINjak
He, @MaikelG @ViperTim @Tankiej @PatRamon @Zephyer @Scorpio616 die bot die ik gevonden had is door mij "goedgekeurd" ;)

@PerlinNoise Kan jij de Tatsumaki BOT uitnodigen op de de BF1 GoT Discord?
Hij kan veel meer maar doet precies wat er gevraagd wordt.

Een voorbeeld:

Deze voice channel notifications krijg je in een text kanaal naar keuze. Dus een nieuw text kanaal aanmaken, en de notifications hierin aanzetten. Als de rechten goed staan kan niet iedereen de inhoud zien (regelen per groep) of juist wel, afhankelijk of je dat echt zou willen. |:(

NINjak wijzigde deze reactie 06-10-2017 15:16 (11%)

• MaikelG
quote:
NINjak schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:11:
He, @MaikelG @ViperTim @Tankiej @PatRamon @Zephyer @Scorpio616 die bot die ik gevonden had is door mij "goedgekeurd" ;)

Een voorbeeld:
[afbeelding]

Deze voice channel notifications krijg je in een text kanaal naar keuze. Dus een nieuw text kanaal aanmaken, en de notifications hierin aanzetten. Als de rechten goed staan kan niet iedereen de inhoud zien (regelen per groep) of juist wel, afhankelijk of je dat echt zou willen. |:(
Top :) , lijkt me een goede extra indicatie of mensen ook actief zijn (naast het aantal uren gespeeld, wat ik op dit moment steeds check via de BF1 app op mobiel). Daadwerkelijk actief spelen is w.m.b. hoofdreden om uiteindelijk mensen wel/niet in het platoon te houden. Aangezien de administratie door een klein groepje hoeft gedaan te worden, is het wellicht voldoende om de zichtbaarheid van het logging-textkanaal ook voor te behouden aan dezelfde personen.

• NINjak
quote:
MaikelG schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:40:
[...]

Top :) , lijkt me een goede extra indicatie of mensen ook actief zijn (naast het aantal uren gespeeld, wat ik op dit moment steeds check via de BF1 app op mobiel). Daadwerkelijk actief spelen is w.m.b. hoofdreden om uiteindelijk mensen wel/niet in het platoon te houden. Aangezien de administratie door een klein groepje hoeft gedaan te worden, is het wellicht voldoende om de zichtbaarheid van het logging-textkanaal ook voor te behouden aan dezelfde personen.
Gewoon een prive text/chat kanaal aanmaken en een groep rechten geven.

Je zou de moderators rechten kunnen geven maar als er anderen zijn, die geen moderator rechten hebben, ook een aparte groep aan kunnen maken en die mensen erin zetten. :)

• PatRamon
quote:
NINjak schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:11:

Een voorbeeld:
[afbeelding]
Rare gast met die sonic avatar, kan niet stil blijven zitten

**

• TRAXION
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20:40
Discord Pixelchaos
origin Stefano2k7

• PatRamon
quote:
TRAXION schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:56:
Discord Pixelchaos
origin Stefano2k7
Welcome done (@ discord)

**

• ViperTim
Ik zie dat de GoT server momenteel ook goed bezet is. Ik ben blij heel met deze resultaten.

• MaikelG
quote:
ViperTim schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:04:
Ik zie dat de GoT server momenteel ook goed bezet is. Ik ben blij heel met deze resultaten.
Dat is fijn, want net een uurtje geleden was-ie nog leeg, blijkbaar toch geen GoT leden nodig om 'm 'op te starten'.. mooi! :)

• Point.Flare
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 09-09 21:29

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Ik heb een request ingediend. PointFlare overal. :)

https://www.battlefield.c...nion/career/246173337/bf1

• ViperTim

• PatRamon
quote:
Top dappels, heb je even in de eerste post ge add als auteur zodat je nieuwelingen ook daar in kunt toevoegen :+

Point.Flare heb ik er bij gezet :Y)

**

• spijk860
quote:
PatRamon schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 00:40:
[...]

Top dappels, heb je even in de eerste post ge add als auteur zodat je nieuwelingen ook daar in kunt toevoegen :+

Point.Flare heb ik er bij gezet :Y)
Zou je bij mij kunnen noteren dat ik ook actief ben op Discord, onder de naam spijk860.

• MaikelG
quote:
spijk860 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 08:56:
[...]

Zou je bij mij kunnen noteren dat ik ook actief ben op Discord, onder de naam spijk860.
aangepast!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Het "Overzicht van de financiering" van de server (het deel uit de openingspost wat redelijk klein onderaan het gequote deel staat) heb ik nu aanpasbaar gemaakt voor iedereen met de link :)

https://docs.google.com/s...stN3fjoQ/edit?usp=sharing

Volgens mij moet het wel te vertrouwen zijn dat mensen enkel hun eigen naam toevoegen als ze interesse hebben om mee te betalen aan de server. Verder zijn eventuele aanvullingen aan het formulier nu ook te maken.

• PatRamon
quote:
Scorpio616 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:42:
Het "Overzicht van de financiering" van de server (het deel uit de openingspost wat redelijk klein onderaan het gequote deel staat) heb ik nu aanpasbaar gemaakt voor iedereen met de link :)

https://docs.google.com/s...stN3fjoQ/edit?usp=sharing

Volgens mij moet het wel te vertrouwen zijn dat mensen enkel hun eigen naam toevoegen als ze interesse hebben om mee te betalen aan de server. Verder zijn eventuele aanvullingen aan het formulier nu ook te maken.
Staat er toch wel heel duidelijk :O
quote:
Voel je geroepen om mee te dragen aan de financiering ??
Toppie alles is welkom :)
...
Maandelijkse bijdrage? / Donatie? altijd welkom.
*Aan betalingen of donatie's worden geen ranken/rechten verleend voor GoT.
...

*Als je belangstelling hebt om mee te doen met het financieren van de server stuur dan
@Vipertim een bericht. Je kunt het uiteraard ook hier in de thread posten.

Overzicht financiering
Maar goed... je neemt initiatief maar doe het dan gelijk goed.
Probeer ook je tabel wat duidelijker te maken, overzichtelijk.
Jaagt mensen al gelijk weg als je er naar kijk Prijs 1 persoon 90 euro per dag....
(het is een doorlopend grafriek snap het ook wel, maar delete het)

GoT - Server Topic / "Betaling"

Momenteel draait er een server met de GoT tag, (Hosted by @Vipertim "Dappels")
Server kun je opzoeken onder de naam:
"[GoT] Community | Tweakers.net | All maps, Active moderators"
Server is ook te vinden in game onder "Platoon servers"
BF1 - Server Tracker
quote:
Voel je geroepen om mee te dragen aan de financiering ??
Toppie alles is welkom :)
...
Maandelijkse bijdrage? / Donatie? altijd welkom.
*Aan betalingen of donatie's worden geen ranken/rechten verleend voor GoT.
...

*Als je belangstelling hebt om mee te doen met het financieren van de server stuur dan
@Vipertim een bericht. Je kunt het uiteraard ook hier in de thread posten.

Overzicht financiering
De server wordt betaald per 30/90/180dagen door @ViperTim Dappels.
Hoe meer mensen er mee betalen hoe goedkoper het wordt, en deste meer fun er is voor iedereen.

Betalingen:
Kunnen uiteraard via:
  • Bank Overboeking
  • Paypal
  • Via Marktplaats ideal betaling van Marktplaats zelf
  • *Dus veilig betalen en gelijk op de rekening van de beheerder
  • Handje contantje
  • Kratten bier?

Betalende leden _/-\o_

~ID-Tweakers~ID-Origin + Stats~Betaling voor de maanden:
Voorbeeld1Voorbeeld1Okt-Nov-Dec-Jan-Feb
Voorbeeld2Voorbeeld1Okt-Nov-Dec-Jan
Voorbeeld3Voorbeeld1Okt-Nov-Dec
Voorbeeld4Voorbeeld1Okt-Nov

Wil je meebetalen even replay onder deze post/topic en we gaan het regelen

****Voorbeeld dus

**

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

quote:
PatRamon schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:14:
Staat er toch wel heel duidelijk :O
Blijkbaar niet, want er hebben meerdere mensen aangegeven dat ze het niet kunnen vinden.
quote:
PatRamon schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:14:
Maar goed... je neemt initiatief maar doe het dan gelijk goed.
Probeer ook je tabel wat duidelijker te maken, overzichtelijk.
Jaagt mensen al gelijk weg als je er naar kijk Prijs 1 persoon 90 euro per dag....
(het is een doorlopend grafriek snap het ook wel, maar delete het)
Ondertussen begin ik me af te vragen of je iets tegen mij hebt Ramon..? Bij al jouw posts en berichten proef ik een (zeer) bittere ondertoon.. Het spijt me als ik alles niet direct perfect en volgens de/jouw regels doe.. :|

"Doe het dan gelijk goed".. "Goed" is een breed begrip en per persoon anders geïnterpreteerd.

Er staat duidelijk dat het aanpasbaar is voor iedereen, dus als het je stoort, pas het alsjeblieft aan :)

Ik heb het document in eerste instantie opgezet om voor mezelf meer duidelijkheid te krijgen, het is een work in progress. Uiteindelijk heb ik het lijstje met mensen onderaan het document gezet en tja.. misschien is dat niet de meest handige locatie maar ik zag op dat moment geen beter alternatief.

Scorpio616 wijzigde deze reactie 10-10-2017 13:25 (3%)

• PatRamon
quote:
Scorpio616 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:21:

1. Blijkbaar niet, want er hebben meerdere mensen aangegeven dat ze het niet kunnen vinden.
2. Ondertussen begin ik me af te vragen of je iets tegen mij hebt Ramon..? Bij al jouw posts en berichten proef ik een (zeer) bittere ondertoon.. Het spijt me als ik alles niet direct perfect en volgens de/jouw regels doe.. :|

3. Er staat duidelijk dat het aanpasbaar is voor iedereen, dus als het je stoort, pas het alsjeblieft aan :)

4. Ik heb het document in eerste instantie opgezet om voor mezelf meer duidelijkheid te krijgen, het is een work in progress. Uiteindelijk heb ik het lijstje met mensen onderaan het document gezet en tja.. misschien is dat niet de meest handige locatie maar ik zag op dat moment geen beter alternatief
.
  1. Anders geen enkele replay hier op het topic.
  2. Nee ik heb niks tegen je. :(:)
    #Beetje offtopic om dit hier zo te posten. DM volgende keer gewoon prive zonder een topic op te laten laaien door menig ander quote's.
  3. Doe ik ook niet maar maak het makkelijker en aantrekkelijker voor de rest.
  4. Top
    Je wilt graag mee helpen en je krijgt rechten/mogelijkheden om wat te doen/opzetten/veranderen en doe je ook niet.

*Hier boven een mooi voorbeeld en verzin zelf iets wat je mooi vind samen met @ViperTim en maak het vindbaar voor iedereen en makkelijker zodat de server niet na 1 maand een flop is omdat er niemand wil doneren.
    Server zit steeds vol houden zo B)

+Replay of DM en het wordt ook aangepast in de begin topic.

**

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

quote:
PatRamon schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:38:

#Beetje offtopic om dit hier zo te posten. DM volgende keer gewoon prive zonder een topic op te laten laaien door menig ander quote's

Je wilt graag mee helpen en je krijgt rechten/mogelijkheden om wat te doen/opzetten/veranderen en doe je ook niet.
Vond ik niet offtopic aangezien de manier waarop berichten geïnterpreteerd worden volgens mij een duidelijke samenhang heeft met de gemoedelijkheid op het forum. Maar duidelijk, dan maken we er ook geen woorden meer aan vuil.

Ik wil inderdaad graag meehelpen, al begint dat wel af te zwakken. De rechten zijn me ondertussen afgenomen, wat op zichzelf geen probleem is.. is het niet dat in combinatie met de rest van de negatieve geluiden mij dat wel weerhoudt om echt moeite te gaan doen.

De hele reden dat ik het document aanpasbaar heb gemaakt is zodat jij en de mede-auteurs het document kunnen vormgeven zodat het wel goed leesbaar is en dat de geïnteresseerde mensen zelf hun naam in het document kunnen zetten waarna het in de topicstart kan worden opgenomen.

• NINjak
@Scorpio616 Haal dat iedereen het document aan kan passen AJB zo snel mogelijk weg/pas hem aan naar alleen bekijken! Iedereen die nu de link ziet kan er mee doen wat ze willen.

Maak een andere link aan (met aanpas rechten) geef hem bv. aan ViperTim en bv. Bierrrrrtje. Als er anderen zijn binnen "de groep" die hem willen aanpassen krijgen ze die link wel op een andere manier (van jou of een andere bekende).

Wil je meer Platoon leden trekken om mee te laten betalen aan de server dan zal je/jullie meer "reclame" moeten maken. Bijvoorbeeld een tussenstand hier (op het forum) en wat de kosten zijn p.p. met het aantal mensen die zich nu hebben aangemeld!

Je moet dit wel vaker herhalen en bijhouden op bv. de begin pagina. Ja, je rechten zijn nu (tijdelijk?) verwijderd maar als je bij de Google Doc kan (die je zelf heb gemaakt) kan je genoeg en heb je de begin pagina ook niet echt nodig. ;)

• PatRamon
quote:
NINjak schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:48:
Wil je meer Platoon leden trekken om mee te laten betalen aan de server dan zal je/jullie meer "reclame" moeten maken. Bijvoorbeeld een tussenstand hier (op het forum) en wat de kosten zijn p.p. met het aantal mensen die zich nu hebben aangemeld!
Precies, je kunt ook zo je reclame maken dat je ook vanaf buitenaf donatie's kunt krijgen.
Af en toe in game text reclame sturen, + ingame platoon text bewerken.

@ViperTim wat zijn de termijn betalingen + jou meningen + jou ideeen?

**

• ViperTim
Geen geruzie aub.

ik laat de mogelijkheid voor aanmelding van de betaling tot eind deze maand lopen ivm nieuwe leden die mogelijk interesse hebben. Daarna wordt het maand of totaal bedrag verdeeld over het aantal aangemelde leden die zich hebben aangemeld. Die krijgen dan ook een VIP status in de server.
Dat lijkt mij voldoende.

• NINjak
@ViperTim Krijg ik voor 20 euro naast de ViP ook Admin rechten ;)

NINjak wijzigde deze reactie 10-10-2017 19:33 (22%)

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

quote:
Precies, daar heeft niemand zin in :)
Vandaar dat ik mij ook terug wil trekken uit de discussie. De openingspost laat graag aan de topicstarter en de mede-auteurs over en de donaties wil ik graag bij @ViperTim neerleggen. Volgens mij heeft hij hier allang een idee bij hoe of wat en ik ben nog steeds van plan hier aan mee te werken.

Het Google docs document is gedeeltelijk te bewerken dan wel te kopiëren en hier zal ik alleen op aanvraag nog wijzigingen aan maken :P

Ik blijf gewoon actief, maar zoals ik eerder al aangaf, enkel van de zijlijn :)

• ViperTim
quote:
NINjak schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:27:
@ViperTim Krijg ik voor 20 euro naast de ViP ook Admin rechten ;)
Heb jij dat er echt voor over?

• PatRamon
quote:
Scorpio616 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:33:
[...]
Precies, daar heeft niemand zin in :)
Vandaar dat ik mij ook terug wil trekken uit de discussie. De openingspost laat graag aan de topicstarter en de mede-auteurs over en de donaties wil ik graag bij @ViperTim neerleggen. Volgens mij heeft hij hier allang een idee bij hoe of wat en ik ben nog steeds van plan hier aan mee te werken.

Het Google docs document is gedeeltelijk te bewerken dan wel te kopiëren en hier zal ik alleen op aanvraag nog wijzigingen aan maken :P

Ik blijf gewoon actief, maar zoals ik eerder al aangaf, enkel van de zijlijn :)
Slijmbal
->edit->
Je gaf net aan dat het klaar was met de discussie, genoeg nu.
We gaan niet de hielenlikker lopen uit spelen.
Van @ViperTim komen we vanzelf wel de donatie's tegen + wat er bij de pagina's er bij kan.

Loop je zelf niet constant op te dringen, begint erg vervelend te worden ook buiten deze topic met de vaste groep "meubilair"

PatRamon wijzigde deze reactie 10-10-2017 20:00 (72%)

**

• MaikelG
quote:
ViperTim schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:37:
[...]

Heb jij dat er echt voor over?
Nou zo denderend veel mogelijkheden heb je ook niet dan hoor... ;) Ik heb er eens in rondgekeken in het servermenu in-game, maar meer dan kick/banlijst en VIP beheer is het niet.

Anyway: ik doe mee, wil best wat betalen, zolang het maar enkele euro's in de maand zijn, prima.

@NINjak Het lijkt me evenwel juist iets voor de platoonbeheerders (colonels) om beheer-redenen, dan om puur achter €€ te zetten... Misschien kan die insteek door (nieuwe?) leden zo worden geïnterpreteerd, maar dat heb je vast niet zo bedoeld :)

@ViperTim Hoeveel aanmeldingen zijn er intussen..?

MaikelG wijzigde deze reactie 10-10-2017 19:56 (3%)

• ViperTim
quote:
MaikelG schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:54:

@ViperTim Hoeveel aanmeldingen zijn er intussen..?
Met NINjak erbij 13 geloof ik.

Wat ik momenteel heb.

1 Dappels
2 scorpio616
3 --XanaLuXX--
4 bierrrrrtje
5 spijk860
6 ShaftXL
7 Schouten1984
8 rkwinkel
9 Prec0nNL
10 Ubernozem
11 Cryman9
12 Generalpriest
13 ExC_NaNthor
14 NINjak

ViperTim wijzigde deze reactie 10-10-2017 20:09 (99%)

• PerlinNoise
  • Niet online
@PatRamon Volgens mij is @Scorpio616 de enige die initiatief toont. De rest roept van alles, maar neemt geen concrete stappen. Eerst hoor ik dat jullie een eigen discord/ts willen oprichten om dat de Admin niet actief is, dan is er medewerking, maar hoor ik totaal niet wat er nu anders moet, behalve van @Scorpio616.
Ik vind het een beetje vreemd dat jullie zoveel aan te merken hebben op de aanpak van @Scorpio616. Waar is dat zogenaamde "vaste"mobilair?

• PatRamon
quote:
PerlinNoise schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:50:
@PatRamon Volgens mij is @Scorpio616 de enige die initiatief toont. De rest roept van alles, maar neemt geen concrete stappen. Eerst hoor ik dat jullie een eigen discord/ts willen oprichten om dat de Admin niet actief is, dan is er medewerking, maar hoor ik totaal niet water nu veranderd moet worden, behalve van @Scorpio616.
Ik vind het een beetje vreemd dat jullie zoveel aan te merken hebben op de aanpak van @Scorpio616. Waar is dat zogenaamde "vaste"mobilair?
Achter de schermen gebeurt er genoeg met het vaste meubilair.

Jou is er niks gevraagd en bemoei je er ook totaal niet mee. (vriendje van...?)
Einde discussie over Scorpio616 en Patramon

**

• PerlinNoise
  • Niet online
quote:
PatRamon schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:56:
[...]

Achter de schermen gebeurt er genoeg met het vaste meubilair.

Jou is er niks gevraagd en bemoei je er ook totaal niet mee. (vriendje van...?)
Einde discussie over Scorpio616 en Patramon
Niks gevraagd? Ik vind het topic, zeg toe dat ik mee wil werken, iedereen reageert enthousiast, daarna hoor ik niks. Kwestie van mij erbij betrekken?
Vriendjes van? Beetje kinderachtig om daarover te beginnen... ;)

• PatRamon
quote:
PerlinNoise schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:00:
[...]

Niks gevraagd? Ik vind het topic, zeg toe dat ik mee wil werken, iedereen reageert enthousiast, daarna hoor ik niks. Kwestie van mij erbij betrekken?
Vriendjes van? Beetje kinderachtig om daarover te beginnen... ;)
Interesseert mij niet.
Overal waar Scorpio616 op reageert van mij post en uithaalt zit er een +1 achter.
Maakt niet uit.

Wil je helpen is altijd welkom.
Post dan ook nuttige aanpassingen en ideeën.
Er steken genoeg mensen hun vrije tijd in de platoon op de momenten wanneer zij er tijd voor hebben.
Er is een server, erg leuk + vraag naar donatie's maak het dan ook duidelijk als je voorstelt om daar in bij te helpen.

Daarbij is het nu klaar over deze nutteloze discussie wat weer wordt aan gegloeid.
quote's van Scorpio616 / PerlinNoise wordt niet meer op gereageerd als het weer over hier boven gaat.
*Enkel aanpassingen en andere discussie's

**

• MaikelG
quote:
PerlinNoise schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:50:
@PatRamon Volgens mij is @Scorpio616 de enige die initiatief toont. De rest roept van alles, maar neemt geen concrete stappen. Eerst hoor ik dat jullie een eigen discord/ts willen oprichten om dat de Admin niet actief is, dan is er medewerking, maar hoor ik totaal niet wat er nu anders moet, behalve van @Scorpio616.
Beheer door vaste meubilair is intussen actiever dan ooit over hoe en wat qua administratie...en daar ben ik juist erg blij mee, want vele handen maken licht werk! Ook de hulp van @Scorpio616 in de vorm van het excel-sheet is natuurlijk alleen maar goed bedoeld, en wordt gewaardeerd.

Dat vele overleg gebeurt echter via DM, dus is hier niet zichtbaar, omdat de het platoon-topic zou overspoelen met overbodige info voor de rest van het platoon. Zo zijn er de afgelopen weken zeker een bericht of ~40-50 over en weer met allerlei inhoudelijk prima op- en aanvullingen. De BOT op Discord is een voor de beheerders een erg fijne aanvulling, (waarvoor dank voor de medewerking!) waar enkelen van ons intussen met de logging zijn gaan stoeien. De concrete stappen komen naar de GoT Platoon startpagina zodra dat kan...

Dat dat niet zichtbaar is voor jou (in dit topic) wil niet zeggen dat het er niet is. Je zegt inderdaad 'volgens mij' .. en dat klopt dus ook, voor buitenaf lijkt het alsof scorpio de enige is met initiatief, maar dat is dus een heel sterk vertekend beeld.

Ik denk dat het moddergooien intussen wel mag stoppen :Y , iedereen heeft per slot van rekening de beste bedoelingen, dus laat ieder in zijn waarde. Het is gewoon qua communicatie niet helemaal lekker gegaan, misverstanden, al die meuk meer.
Laten we GoT-platoon vooral relaxed houden! :*)

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True