Task scheduler wil task niet saven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:15

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Na een paar uur zoeken, en niet kunnen vinden waarom mijn 'Power Plan' van 'Balanced' steeds naar "High Performance' springt.

En na dat ik de 'The Usual Suspects' gecontroleerd had, zoals de laatste MSI mobo programma's, dacht ik, ''als het niet goedschiks wil, dan maar kwaadschiks'', en gewoon een Task schedulen, om Balanced te forcen met een batch file.
quote: De hele batch file code ^_^
powercfg.exe -s 381b4222-f694-41f0-9685-ff5bb260df2e
Maar als ik de task wil saven, krijg ik de volgende error. (zie afbeelding)

Edit:
Ben er ongeveer achter waar het probleem ligt, maar niet wat er fout is, of hoe het moet worden opgelost.

De task wordt aan gemaakt, en staat in het lijstje, en werkt zelfs, maar het probleem ontstaat zodra ik ''Proporties aanklik'', om hem ipv dagelijks elke 15min te activeren, maar zelfs als ik niks verander en meteen weer op ''Ok'' druk, geeft hij de error en zegt, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Pfy3X6cp9qsTPH8O27M18EgB/full.gif nope gaan we niet doen, om wat voor een duistere reden dan ook, en om het allemaal makkelijker te maken geeft Windows een zeer globale en cryptische reden als fout melding. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3641x2UudH0FveyhZjTtGRGi/full.gif
Edit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/X4j1XRSERurXiSRFCTc3k3Td/full.jpg

Is er iemand die ziet wat ik fout heb gedaan, want heb wel vaker Tasks gemaakt, maar nog nooit tegen dit probleem aangelopen.

[ Voor 43% gewijzigd door player-x op 07-05-2017 10:15 ]

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:02
Ik vermoed dat het in de gebruikersrechten-hoek zit. Als je de gebruikte "user account" bijv. aanpast naar "NT AUTHORITY\SYSTEM" dan werkt het gok ik wel.

[ Voor 29% gewijzigd door eric.1 op 06-05-2017 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
eric.1 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:42:
Ik vermoed dat het in de gebruikersrechten-hoek zit. Als je de gebruikte "user account" bijv. aanpast naar "NT AUTHORITY\SYSTEM" dan werkt het gok ik wel.
Nee dat werkt ook niet.

De task werkt blijkbaar wel, ben ik achter gekomen, maar kan niet de settings aanpassen, om het bv elk uur te laten activeren, ipv van de standaard dagelijkse of @starup.

Dus bv 24x de zelfde task maken zou ook werken, en zal waarschijnlijk zelfs minder werk zijn, maar wtf ;), dit moet toch gewoon werken. |:( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Maak van de user eens GAMEPC\GamePC bij general.

Edit: Zit er wel een wachtwoord op de user GamePC?

[ Voor 36% gewijzigd door Squ1zZy op 06-05-2017 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Ben er achter dat het niet een 'User Account' gebonden probleem is, want zelfs als ik de Task 'Local' laat draaien op de loged in user, kan ik wel de task maken en draaien, maar niet de proporties er van editen.

En krijg ik de error wanneer ik het probeer te saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Zet hem eens op "Only when user is logged on".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Squ1zZy schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 22:10:
Edit: Zit er wel een wachtwoord op de user GamePC?
Uiteraard, Heb zelfs een zwaar paswoord.
Squ1zZy schreef op zondag 7 mei 2017 @ 09:24:
Zet hem eens op "Only when user is logged on".
Ben er ongeveer achter waar het probleem ligt, maar niet wat er fout is, of hoe het moet worden opgelost.

De task wordt aan gemaakt, en staat in het lijstje, en werkt zelfs, maar het probleem ontstaat zodra ik ''Proporties aanklik'', om hem ipv dagelijks elke 15min te activeren, maar zelfs als ik niks verander en meteen weer op ''Ok'' druk, geeft hij de error en zegt, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Pfy3X6cp9qsTPH8O27M18EgB/full.gif nope gaan we niet doen, om wat voor een duistere reden dan ook, en om het allemaal makkelijker te maken geeft Windows een zeer globale en cryptische reden als fout melding. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3641x2UudH0FveyhZjTtGRGi/full.gif

[ Voor 4% gewijzigd door player-x op 07-05-2017 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
player-x schreef op zondag 7 mei 2017 @ 09:51:
[...]

Uiteraard, Heb zelfs een zwaar paswoord.

[...]

De task wordt aan gemaakt, en staat in het lijstje, en werkt zelfs, maar het probleem ontstaat zodra ik ''Proporties aanklik'', om hem ipv dagelijks elke 15min te activeren, maar zelfs als ik niks verander en meteen weer op ''Ok'' druk, geeft hij de error en zegt, [afbeelding] nope gaan we niet doen, om wat voor een duistere reden dan ook, en om het allemaal makkelijker te maken geeft Windows een zeer globale en cryptische reden als fout melding. [afbeelding]
Wat is de cryptische melding? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
De rood omrande msg in de screen dump.

Pagina: 1