Beste tweakers, ik ben bezig aan un nieuwe website (alweer) en om tijd en moeite te besparen gebruik ik wel uns kant en klare scripjes zo ook een weekly poll, alleen geeft deze de volgende fout als ik een poll wil toevoegen:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access-stuurprogramma] De bewerking moet worden uitgevoerd op een query die kan worden bijgewerkt.
Nu zou ik denke dak nie voldoende toegangrechte heb tot de map, maar in de nederlandse versie van iis5 op win2k prof heb ik gewoon op de server zelf ff de administrators groep volledige toegang etc gegeve en toch blijft ie het zelfde doen (ook als ik iets probeer toe te voegen avnaf de server)
de rest van de ASP scripts (Chat - Search) doen het wel goed!
Zou iemand me kunne helpe? alvast bedankt
-|PP|-
PS stonde wel dinge in de search maar geen oplossingen
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access-stuurprogramma] De bewerking moet worden uitgevoerd op een query die kan worden bijgewerkt.
Nu zou ik denke dak nie voldoende toegangrechte heb tot de map, maar in de nederlandse versie van iis5 op win2k prof heb ik gewoon op de server zelf ff de administrators groep volledige toegang etc gegeve en toch blijft ie het zelfde doen (ook als ik iets probeer toe te voegen avnaf de server)
de rest van de ASP scripts (Chat - Search) doen het wel goed!
Zou iemand me kunne helpe? alvast bedankt
-|PP|-
PS stonde wel dinge in de search maar geen oplossingen