When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason
Verwijderd
welke drivers heb je dan, download de drivers van www.nvidia.comOp donderdag 05 juli 2001 12:41 schreef wfzelle het volgende:
Na mijn nieuwe kaart in mijn comp te hebben gezet heeft mijn computer last van flikkerend beeld.:'( Ik heb een duron 800 en maar een 250 W voeding, zou het hieraan kunnen liggen? Ik heb al de nieuwste drivers, dus dat is het vast niet.
12.41 whql, dan is het probleem als goed is wel opgelost ;-)
hmm, welke windows versie gebruik je ?
Verwijderd
ik had zoiets met GP3 ook, met die asus, maar installeren van nvidia 12.41 was het probleem opgelost
Ik draai Windows 2000, heb een refreshrate van 85 Hz ingesteld op mijn Iiyama pro 400. Ik gebruik de nieuwste asus drivers.
When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason
Verwijderd
Had ik ook nadat ik een V7700/tv plus Iiyama S902JT aangesloten had.....
Bij mij was het opgelost nadat ik 4.32 van via en de 6.31c geinstalleerd had.
Maare soms komt die flikker weer terug als ik weer eens aan het spelen ben met andere drivers bv ASUS 12.xx.
Met de 11.01c was de flikker weg maar had ik iedere keer na een cold boot dat mijn scherm niet goed stond op de iiyama ?? Met 6.31c heeft die het niet ....maar ja alleen icm DX8 is de performance in UT niet echt goed ... achja wachten op weer eens nieuwere ASUS drivers.
Ohja en die f*** v-sync meteen uit knallen...
Nou ja nog veel succes....
Bij mij was het opgelost nadat ik 4.32 van via en de 6.31c geinstalleerd had.
Maare soms komt die flikker weer terug als ik weer eens aan het spelen ben met andere drivers bv ASUS 12.xx.
Met de 11.01c was de flikker weg maar had ik iedere keer na een cold boot dat mijn scherm niet goed stond op de iiyama ?? Met 6.31c heeft die het niet ....maar ja alleen icm DX8 is de performance in UT niet echt goed ... achja wachten op weer eens nieuwere ASUS drivers.
Ohja en die f*** v-sync meteen uit knallen...
Nou ja nog veel succes....
Pagina: 1