Laptop start niet meer na thermal paste vervangen :(

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 18-09 02:27
Mijn vraag
Mijn laptop werd heet tijdens gamen (cpu 90c, beide gpu's 98c..) dus heb ik maar besloten de thermal paste te vervangen. Laptop uit elkaar gehaald, thermal paste schoongemaakt, Arctic Silver 5 klein beetje opgedaan en verspreid met een bankpasje om te voorkomen dat het er naast gaat. Alles weer in elkaar gezet (voordat je het zegt, nee, alle connectors zitten er goed op/in) en druk op power knop, power knop lichtje gaat aan, maar that's it, verder niks. Geen fans, geen screen, niks. Als ik 'm dan probeer af te sluiten (powerknop inhouden) gaat ie niet uit. Moet accu eruit halen om 'm af te sluiten.
Help!
Relevante software en hardware die ik gebruik
Lenovo Y510P 755M SLI & 4700MQ--

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alles gecheckt, zonder accu met alleen de oplader, tijdje laten staan, aangesloten op externe monitor.. allemaal niks opgeleverd. Help please!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeetNiet
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 23:18
Alle connectors weer goed aangesloten? Anders koeler weer demonteren en controleren op beschadigingen op de cpu. Mogelijk beschadigd bij terugplaatsen koeler

Absolute n00body

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltiemePCNerd
WeetNiet schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 18:47:
Alle connectors weer goed aangesloten? Anders koeler weer demonteren en controleren op beschadigingen op de cpu. Mogelijk beschadigd bij terugplaatsen koeler
Alles is prima. Maar als de cpu beschadigd zijn, zouden de fans wel spinnen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:23

rdejongjr

Gnome

Of ergens een verkeerde maat schroef in terug gestopt en daarmee in het pcb geboord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltiemePCNerd
rdejongjr schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 09:19:
Of ergens een verkeerde maat schroef in terug gestopt en daarmee in het pcb geboord.
Er zijn maar 3 maten schroeven in deze laptop, kleintjes voor de opslag, iets grotere voor het mobo en lange voor de buitenkant.