Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ik twijfel tussen 3 laptops

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

En degelijke laptop voor school(software), welke stevig is en waarop ik zo nu en dan een medium game op kan spelen zoals overwatch.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Max 1000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Jaa veel naar school.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Vind elk merk oke.
Ik twijfel tussen deze 3
laptops.https://tweakers.net/pricewatch/compare/471322;696255;558053/

Vind bouwkwaliteit, zakelijke look en overal prestaties belangrijk.

Hopelijk kan iemand mij advies geven.
Alvast bedankt!!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2017 01:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie!

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2017 01:24 ]

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

• Er zit niet een gigantisch verschil tussen de CPU's.
  • Je gaat spijt krijgen van een 120GB SSD, dit wordt snel te klein, ook al heb je een HDD voor opslag.
  • Een TN panel kan eigenlijk niet in deze prijsklasse.
  • Acer staat niet bepaald bekend voor haar bouwkwaliteit.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• floorcleaner
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-11 23:30
in die prijsklasse zou ik liever voor deze gaan :

pricewatch: MSI GP62M 7RD-014NL (Leopard)

Heeft i7-7700 en GTX 1050

Als die SSD later te klein zou worden , kan er in elke computerwinkel voor op en rond de 120€
een SSD van 250 GB geplaatst worden....

• JVOOD
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 10:16
Dan zou ik voor hetzelfde geld deze nemen:

pricewatch: MSI GP62MVR 6RF-233NL (Leopard Pro)

er zit geen gigantisch verschil in de i7 6700HQ of de i7 7700HQ

[ Voor 15% gewijzigd door JVOOD op 05-05-2017 06:47 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 01:04:
je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

En degelijke laptop voor school(software), welke stevig is en waarop ik zo nu en dan een medium game op kan spelen zoals overwatch.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Max 1000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Jaa veel naar school.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Vind elk merk oke.
Ik twijfel tussen deze 3 laptops.

https://tweakers.net/pric...are/471322;696255;558053/

Vind bouwkwaliteit, zakelijke look en overal prestaties belangrijk.

Hopelijk kan iemand mij advies geven.
Alvast bedankt!!
De beste opties die ik kan vinden binnen jouw budget, zijn deze:

https://tweakers.net/pricewatch/compare/716989;563617/

Verwijderd

floorcleaner schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 02:06:
in die prijsklasse zou ik liever voor deze gaan :

pricewatch: MSI GP62M 7RD-014NL (Leopard)

Heeft i7-7700 en GTX 1050

Als die SSD later te klein zou worden , kan er in elke computerwinkel voor op en rond de 120€
een SSD van 250 GB geplaatst worden....
@Verwijderd geeft aan dat zijn max budget €1000,00 is. Jouw aanbod daar ver boven. :D

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-11 23:15

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Verwijderd schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:33:
[...]

@Verwijderd geeft aan dat zijn max budget €1000,00 is. Jouw aanbod daar ver boven. :D
Mwa, een van de laptops waartussen de @Verwijderd twijfelt kost ook gewoon een dikke 1200 (De Medion Akoya à 1222 EUR). M.a.w. de MSI die @floorcleaner of @JVOOD aanraden zijn zelfs nog een fractie goedkoper én een goede keus trouwens met de moderne hardware. Daarbovenop zijn ze eenvoudig uitbreidbaar.

[ Voor 2% gewijzigd door 6129(15) op 05-05-2017 10:26 . Reden: Vraag van @Tusa beantwoord m.b.t. prijs van de Medion Akoya waaraan TS twijfelt. ]

Verwijderd

Lorefice schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:40:
[...]

Mwa, een van de laptops waartussen de @Verwijderd twijfelt kost ook gewoon een dikke 1200. M.a.w. de MSI die @floorcleaner of @JVOOD aanraden zijn zelfs nog een fractie goedkoper én een goede keus trouwens met de moderne hardware. Daarbovenop zijn ze eenvoudig uitbreidbaar.
Welke keuze van @Verwijderd kost €1200,00?

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-11 23:15

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Verwijderd schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:45:
[...]
Welke keuze van @Verwijderd kost €1200,00?
De Medion Akoyo

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:40
Persoonlijk zou ik nog een kijken of je echt wel wilt gamen op een laptop. Want uit ervaring weet in dat een mooie lichte 13" ultrabook veel praktischer te gebruiken is op school dan zo'n dikke 15" laptop

Verwijderd

http://www.mediamarkt.nl/...pf%7C1437299%7C%7Cp%7C%7C

Vanaf € 949,00 dus. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2017 10:40 ]

Verwijderd

@Verwijderd Met alle respect, maar ACER en Medion, terwijl je veel betere kunt krijgen voor €1000,00?

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:58
Oeh zal wel verhitte discussie worden maar... voor € 1000 een 2e hands Macbook Pro scoren lijkt me een beter plan. Die zal de Acers in levensduur zeker ver maar dan ook ver achter zich laten. Ik zie alleen maar kapotte/halfgare Acer's de laatste jaren op het werk voorbij komen… Macbooks voor sommige lieden / oude vandagen hier uit 2006 - 2007 nog steeds draaiend als een zonnetje en in goede staat. Sorry hoor Acer maar plastic en snelle processoren met matige koeling = geen goede combi.

• Mounir
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-11 15:15
vj_slof schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:10:
Oeh zal wel verhitte discussie worden maar... voor € 1000 een 2e hands Macbook Pro scoren lijkt me een beter plan. Die zal de Acers in levensduur zeker ver maar dan ook ver achter zich laten. Ik zie alleen maar kapotte/halfgare Acer's de laatste jaren op het werk voorbij komen… Macbooks voor sommige lieden / oude vandagen hier uit 2006 - 2007 nog steeds draaiend als een zonnetje en in goede staat. Sorry hoor Acer maar plastic en snelle processoren met matige koeling = geen goede combi.
MacBooks (eigenlijk Apple gewoon) zijn slecht voor gamen, wat ene van de eisen was van de laptop. Ik zou eerder kijken naar een laptop waarbij je zelf de onderdelen kunt kiezen. Kijk bijvoorbeeld naar laptopparts4less.frl

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie moeite en reacties. Echter ben ik niet echt duidelijk geweest.
Wat ik zoek is een zakelijk uitziende laptop. dus geen game laptop. Welke stevig is, een ssd heeft en school programma's goed kan runnen(Spss, office) . Ik game zelf op vaste computer en xbox. Echter kom ik zo af en toe met vrienden bij elkaar om te lannen. Hiervoor zou een laptop beter schikken dan mijn computer. vandaar dat de laptop een medium game zoals LoL/ Overwatch moet kunnen runnen.

ik wil GEEN mac en mijn budget is MAXIMAAL 1000€.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2017 19:10 ]

• Melluu
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-07 17:54
De ux410uq-gv028t misschien wat? 256gb SSD, M2, maar er zit nvme/pcie ondersteuning in, een 2,5" bay, 1,4 kg, 14" i5-7200u 8gb ddr4 uitbreidbaar naar 16gb en een erg goed scherm. Zat zelf ook aan deze te denken eerlijk gezegd. Verweg de beste optie op het moment naar mijn mening.

https://www.laptopshop.nl...989-1117936918.1494010983

[ Voor 35% gewijzigd door Melluu op 05-05-2017 21:04 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 19:09:
Bedankt voor jullie moeite en reacties. Echter ben ik niet echt duidelijk geweest.
Wat ik zoek is een zakelijk uitziende laptop. dus geen game laptop. Welke stevig is, een ssd heeft en school programma's goed kan runnen(Spss, office) . Ik game zelf op vaste computer en xbox. Echter kom ik zo af en toe met vrienden bij elkaar om te lannen. Hiervoor zou een laptop beter schikken dan mijn computer. vandaar dat de laptop een medium game zoals LoL/ Overwatch moet kunnen runnen.

In dat geval zou ik dan eens gaan kijken naar een Asus Zenbook. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 19:09:

Wat dacht je van deze?

pricewatch: Asus N551JB-CN049T

Degelijk en dus geen probleem om mee te nemen. SSD+HDD intern...voldoende opslagcapaciteit dus, en supersnelle boottijd. :)
Pagina: 1