alleen lezen van gedeelde documenten

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
We willen graag documenten delen, maar niet alle documenten openbaar maken om in te wijzigen

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op internet is onderstaand te vinden:
In de zakelijke variant kun je wel kiezen of een gebruiker alleen kan lezen of de bestanden alleen kan bewerken
Echter, vervolgens vind ik nergens hoe dat moet.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:47

Detmer

Professioneel prutser

Om welk soort documenten gaat het? En kun je die niet als PDF opslaan?

[ Voor 46% gewijzigd door Detmer op 05-05-2017 00:25 ]

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PFD is natuurlijk een goede tip!
Collega's hebben een PP document dat ze willen delen, maar niet dat anderen dat kunnen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry... PDF natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Share permissies instellen?

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kan dat niet vinden, heb het ingetypt, maar krijg geen goed antwoord.
Waar moet ik dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Probeer je vraag wat duidelijker uit te typen, zoals het er nu staat wil je 'delen' en in de zakelijke variant (van wat?) vind je het niet...
Binnen een kantoor hangt het er vanaf wat je exact wilt doen maar grote kans dat er een systeembeheerder werkt (of extern bedrijf die dat verzorgt) en dan kan je die gewoon vragen hoe en wat, daar zijn ze voor :)
Niet verkeerd bedoelt, en mogelijk begrijp ik je vraag verkeerd maar als je niet weet waar je share permissies instelt (op de share) dan kunnen we allerlei tooltjes etc. aanraden die het wel regelen maar ook een beveiligingslek zijn... Leuk als het klantenbestand straks door de concurent online op te vragen is bijvoorbeeld :+

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:37

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 00:21:
In de zakelijke variant kun je wel kiezen of een gebruiker alleen kan lezen of de bestanden alleen kan bewerken
Echter, vervolgens vind ik nergens hoe dat moet.
In de zakelijke variant van wat? Niet echt duidelijk zo.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Je hebt dit topic in Overclocking & Tweaking geopend; het verkeerde subforum gezien het onderwerp. Daarnaast geef je te weinig informatie, waardoor men eerst om verheldering moet vragen. Een topic dient op de juiste plek te staan en zo duidelijk mogelijk te zijn, zoals vermeld in het beleid en de policy.

Om deze redenen gaat het topic dicht. Neem bovengenoemde regels door en kijk vervolgens eens in bijvoorbeeld Softe goederen, waar je vraag mits goed omschreven waarschijnlijk beter past.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.