Ik heb een iphone 7 en nu geeft een app van een bank aan dat deze niet meer kan werken omdat mijn iphone jailbroken is. Ik ben iemand die niet technisch ingesteld is dus enkel app's installeert van de app store. Dus ik heb dit niet zelf gedaan, of toch niet bewust (hoewel ik denk dat dat niet mogelijk is). Is er iemand die mij met dit probleem kan helpen, jullie zouden mij er een enorme dienst mee bewijzen.
Als je inderdaad geen jailbreak hebt, kan je het beste naar de bank mailen over wat er aan de hand is, zij kunnen dit probleem wellicht in een toekomstige update verhelpen. Zelf kan je weinig doen..
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Heb je ooit een keer je iPhone gejailbreaked? En toen een reservekopie gemaakt en deze nu teruggezet op je iPhone 7. Dan kan het wel voorkomen dat je deze melding krijgt
hi!
jailbreken doe je niet per ongelukRWK__ schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 21:56:
Heb je ooit een keer je iPhone gejailbreaked? En toen een reservekopie gemaakt en deze nu teruggezet op je iPhone 7. Dan kan het wel voorkomen dat je deze melding krijgt

Dat weet ik ook wel, maar het kan ook zo zijn dat iemand anders voor TS de vorige iPhone gejailbreaked heeft.
Zo'n melding kan je namelijk niet krijgen als je iPhone niet gejailbreaked is.
hi!
Dat moet wel gebeurd zijn, een andere mogelijkheid is er niet. Een telefoon kan niet zomaar gejailbreakt zijn.RWK__ schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 22:03:
[...]
Dat weet ik ook wel, maar het kan ook zo zijn dat iemand anders voor TS de vorige iPhone gejailbreaked heeft.
Zo'n melding kan je namelijk niet krijgen als je iPhone niet gejailbreaked is.
heb je het toestel van iemand anders overgekocht? wellicht heeft de vorige eigenaar er een jailbreak op geinstalleerd.
Ik zeg toch ook niet dat hij zomaar gejailbreakt is?aljooge schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 22:07:
[...]
Dat moet wel gebeurd zijn, een andere mogelijkheid is er niet. Een telefoon kan niet zomaar gejailbreakt zijn.

hi!
Even ter info. Mijn vorige gsm was een nieuwe iphone 5 en daar is ook niets mee gebeurd. Dus ik denk dat ik best eens contact opneem met de bank.
Pagina: 1