Heel vervelend persoon laat bij mij feedback vol met leugens achter. Persoon gaf aan de CPU te willen kopen en wilde mijn gegevens. Heeft mij 2x gemaild, ik heb 4x geantwoord. Netjes en beleefd. Vervolgens laat ik een simpele korte feedback achter op zijn profiel omdat hij simpelweg asociaal gedrag vertoont.
Krijg ik een negatieve feedback terug (uit wraak) terwijl hij zelf nalatig is geweest (namelijk zijn mail niet gechecked/antwoord).
Naar mijn inzien is deze feedback dan ook 100% onterecht en moet dit gewoon verwijderd worden?
Het is toch niet de bedoeling dat je iedereen op V&A kan mailen om vervolgens niets meer te laten horen en dan deze mensen te gaan lastig vallen? Pure laster en erg vervelend.
Hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen. Bedankt alvast.
Krijg ik een negatieve feedback terug (uit wraak) terwijl hij zelf nalatig is geweest (namelijk zijn mail niet gechecked/antwoord).
Naar mijn inzien is deze feedback dan ook 100% onterecht en moet dit gewoon verwijderd worden?
Het is toch niet de bedoeling dat je iedereen op V&A kan mailen om vervolgens niets meer te laten horen en dan deze mensen te gaan lastig vallen? Pure laster en erg vervelend.
Hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen. Bedankt alvast.