Verwijderen onterechte feedback [Speedway4] [Woqqa]

Pagina: 1
Acties:
  • 701 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Heel vervelend persoon laat bij mij feedback vol met leugens achter. Persoon gaf aan de CPU te willen kopen en wilde mijn gegevens. Heeft mij 2x gemaild, ik heb 4x geantwoord. Netjes en beleefd. Vervolgens laat ik een simpele korte feedback achter op zijn profiel omdat hij simpelweg asociaal gedrag vertoont.

Krijg ik een negatieve feedback terug (uit wraak) terwijl hij zelf nalatig is geweest (namelijk zijn mail niet gechecked/antwoord).

Naar mijn inzien is deze feedback dan ook 100% onterecht en moet dit gewoon verwijderd worden?
Het is toch niet de bedoeling dat je iedereen op V&A kan mailen om vervolgens niets meer te laten horen en dan deze mensen te gaan lastig vallen? Pure laster en erg vervelend.

Hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen. Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
PS: Er is ook nog eens helemaal geen transactie geweest. Was ik vergeten te vermelden. Dus het is ook onterechte feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:18
Speedway4 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:50:
PS: Er is ook nog eens helemaal geen transactie geweest. Was ik vergeten te vermelden. Dus het is ook onterechte feedback!
Kan je dan niet beter een verzoek plaatsen om zowel zijn als jouw review te laten verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
vanaalten schreef op zondag 7 mei 2017 @ 18:33:
[...]

Kan je dan niet beter een verzoek plaatsen om zowel zijn als jouw review te laten verwijderen?
Tja geen idee, maakt me allemaal niet zo uit. Vind het gewoon jammer dat het feedback systeem op V&A gewoon niet werkt. Het gebeurt ALTIJD dat als je een negatieve feedback schrijft je er eentje terug krijgt. Vervolgens moet je dan hier een topic openen, wordt de feedback verwijderd en dan? Zo hou je enkel positieve feedback over. Waardeloos systeem - toch apart voor een feedbacksysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedway4 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:07:
[...]

Tja geen idee, maakt me allemaal niet zo uit. Vind het gewoon jammer dat het feedback systeem op V&A gewoon niet werkt. Het gebeurt ALTIJD dat als je een negatieve feedback schrijft je er eentje terug krijgt. Vervolgens moet je dan hier een topic openen, wordt de feedback verwijderd en dan? Zo hou je enkel positieve feedback over. Waardeloos systeem - toch apart voor een feedbacksysteem.
Gezien je de communicatie niet via ons systeem hebt gevoerd, kunnen wij niet zien wat precies is afgesproken. Je zal de communicatielog even naar va@tweakers.net moeten sturen - je verwacht toch niet dat we op basis van één kant van het verhaal gewoon in reviews gaan snijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
Doorgestuurd, met een link naar dit topic, log 1 is zijn eerste mail en mijn reacties, log 2 gaat om zijn 2e mail en mijn reacties. Spreekt 100% voor zich.
je verwacht toch niet dat we op basis van één kant van het verhaal gewoon in reviews gaan snijden?
Dat stond niet in de "how to", staat duidelijk dat je onderlinge communicatie niet moet plaatsen. Misschien even toevoegen? Of ik heb er overheen gelezen?!

[ Voor 7% gewijzigd door Speedway4 op 09-05-2017 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:51

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

knip

[ Voor 98% gewijzigd door Microkid op 10-05-2017 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Done
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.