Windows 10 | Camera problemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolftk
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-04-2024
Mijn vraag
Mijn geïntegreerde camera van mijn laptop werkt niet meer, hoe kan ik dit oplossen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Het is een MSI CR70 laptop, met Windows 10 erop.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb op Google gezocht naar hoe je dit kon fixen, ik heb ook op de microsoft pagina's gekeken, maar bijna allemaal gaven ze aan dat ik naar de apparaatbeheer moet gaan. Dit heb ik ook geprobeerd, alleen ook daar kon hij de camera niet vinden, alleen maar het programma ManyCam. 8)7 Ik heb nu ook het ManyCam programma verwijdert in do hoop dat hij het nu wel zou doen, maar helaas :/ :/ :/

Beste antwoord (via Rolftk op 04-05-2017 17:24)

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 03:35
De driver aanwezig? Link
Dan kan je dit eens proberen.

1. Press "Fn-F6" to turn on the webcam on the MSI laptop.

2. Point the mouse to the TurboBattery+ icon on the display – the icon looks like an "S" with a line through the middle – to unfold the associated toolbar.

3. Select the Windows icon from the toolbar (not the one on the Start menu). Click the heart icon to open the settings menu.

4. Select the webcam to re-enable the device on the MSI laptop. Click "OK."

[ Voor 8% gewijzigd door Mel33 op 04-05-2017 17:20 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 03:35
De driver aanwezig? Link
Dan kan je dit eens proberen.

1. Press "Fn-F6" to turn on the webcam on the MSI laptop.

2. Point the mouse to the TurboBattery+ icon on the display – the icon looks like an "S" with a line through the middle – to unfold the associated toolbar.

3. Select the Windows icon from the toolbar (not the one on the Start menu). Click the heart icon to open the settings menu.

4. Select the webcam to re-enable the device on the MSI laptop. Click "OK."

[ Voor 8% gewijzigd door Mel33 op 04-05-2017 17:20 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-09 07:04
Is het mogelijk dat dit sinds updates van windows niet meer werkt? Ik had hetzelfde (inclusief nog wat andere issues) enkele weken geleden.
Ik heb toen een windows restore gedaan, en sindsdien geen updates meer geïnstalleerd.

Bij mij gaat het wel om een totaal andere laptop (Fujitsu Lifebook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolftk
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-04-2024
Bedankt, die knoppen werkten na de upgrade naar Windows 10 niet meer, niet veel toegevoegde waarde, maar Fn + F6 is schijnbaar een alternatief. Bedankt!