MMD brengt Philips-monitor met gebogen 32"-paneel en full-hd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-10 18:51
Uit het artikel is het onduidelijk wat MMD is?

Na wat zoeken:
"MMD is a wholly owned company of TPV established in 2009 through a brand license agreement with Philips. MMD exclusively markets and sells Philips branded LCD displays worldwide." [url=]http://www.mmd-p.com/contact-us/[/url]

MMD is dus TPV.

Wellicht kan de titel van het artikel aangepast worden naar "TPV brengt monitor met gebogen 32"-paneel en full-hd-resolutie uit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik weet niet of het voor de lezer zoveel uitmaakt om te weten dat MMD een dochterbedrijf van TPV is. MMD presenteert de Philips-producten onder zijn eigen naam, heeft een eigen website enzovoorts. Toen het bedrijf begon met Philips-monitoren hebben we een aantal keer gemeld dat TPV het moederbedrijf is, maar uiteindelijk is denk ik het belangrijkste dat duidelijk blijft dat niet Philips zelf achter de producten meer zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
MMD is sowieso accurater. Zou je het over TPV hebben dan is eerst de vraag welke van de tientallen gelieerde bedrijven waar die naam in terugkomt en MMD doet niet eens exclusief zaken met TPV zelfs al zijn ze eigendom. In elk geval de laatste jaren glipte er ook wel eens een monitor van Qisda tussendoor. Ook regelt MMD de specificaties en het uitwendige design in overleg met Philips.

Ik ben even te lui om op te zoeken hoe het op de frontpage gaat als AOC een nieuwe monitor uitbrengt, maar ik meen dat er dan toch ook AOC staat en niet TPV terwijl dat toch al heel lang van hetzelfde concern is. Om het maar niet te hebben over alle monitoren die TPV fabriceert voor merken waar ze geen eigenaar van zijn, dan is het niet eens aan de orde.

[ Voor 48% gewijzigd door mae-t.net op 08-05-2017 00:27 ]