En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Titelfix op verzoek
Lijkt mij een budget variant van de Samsung Gear s2. Niet alleen het uiterlijk, ook één van de watchfaces.Multispeed schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:52:
[afbeelding]
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit merk Pewant ?
En dan specifiek dit model PW05.
En los van de ervaringen wel of niet.. Wat is jullie mening ?
http://s.aliexpress.com/E7RviMrE
Ja inderdaad.. Maar voor nog geen 26 euro heb je er 1 met 8GB en een simkaart slot.. Maar ja, wat mag je verwachten van zo een bedrag uit die landen voor zo'n soort watch.BlakeNL schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:36:
[...]
Lijkt mij een budget variant van de Samsung Gear s2. Niet alleen het uiterlijk, ook één van de watchfaces.
Heb je ondertussen één besteld? Ben benieuwd naar je ervaringen.Multispeed schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:52:
[afbeelding]
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit merk Pewant ?
En dan specifiek dit model PW05.
En los van de ervaringen wel of niet.. Wat is jullie mening ?
http://s.aliexpress.com/E7RviMrE
Yes besteld en hij komt denk ik deze week binnen. Laat het hier weten!Saturate schreef op maandag 15 mei 2017 @ 15:28:
[...]
Heb je ondertussen één besteld? Ben benieuwd naar je ervaringen.
Ondertussen 2 weken verder! Ben je er een beetje tevreden mee?Multispeed schreef op maandag 15 mei 2017 @ 20:15:
[...]
Yes besteld en hij komt denk ik deze week binnen. Laat het hier weten!
Had me nog niet gemeld omdat het antwoord nee is :-) Hij synced niet met mijn telefoon en ze zoeken het uit. Ik krijg waarschijnlijk een nieuwe. Kreeg een whatsapp contact die alles voor me afhandelt.Saturate schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:05:
[...]
Ondertussen 2 weken verder! Ben je er een beetje tevreden mee?
Slechte start dus 
Ik zal volgende keer wat langer afwachten
Edit: @Multispeed , ik heb 'm ondertussen ook besteld en ben zeer benieuwd! Heb jij je problemen ondertussen kunnen oplossen?
Edit: @Multispeed , ik heb 'm ondertussen ook besteld en ben zeer benieuwd! Heb jij je problemen ondertussen kunnen oplossen?
[ Voor 50% gewijzigd door Saturate op 24-07-2017 11:21 ]
nee helaas..... nu vragen ze ineens om een video van mijn problemen terwijl ik ze al een keer alles uitgelegd heb. Wordt vervolgd dus...Saturate schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:59:
Slechte start dus
Ik heb de PW05 gister mogen ontvangen! In tegenstelling tot @Multispeed kreeg ik meteen een goede connectie met m'n Nexus 6P. Vooralsnog heb ik er 2 issues mee.
1. De auto wake-up op basis van beweging lijkt het niet te doen
2. De pedometer is raar. Je moet 'm handmatig starten en als je 'm start begint hij automatisch stappen te tellen, terwijl ik stil zit.
Op deze 2 dingetjes na verder een mooie watch voor deze prijs!
1. De auto wake-up op basis van beweging lijkt het niet te doen
2. De pedometer is raar. Je moet 'm handmatig starten en als je 'm start begint hij automatisch stappen te tellen, terwijl ik stil zit.
Op deze 2 dingetjes na verder een mooie watch voor deze prijs!
Pagina: 1