Nieuwe pc voor gaming en studie ict game design

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVnl
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08-09 18:53
Hallo
Mijn vraag is wat nou de beste value pc is die ik kan kopen en waar ik ook het langst mee kan doen bijvoorbeeld door ruimte voor upgrades, overklokken etc.

Ik heb rond de 1400 euro te besteden, monitors, speakers, muis, toetsenbord heb ik al.

Tot nu toe heb ik al een paar componenten gevonden die ik waarschijnlijk wel in mijn pc wil, maar eerlijk gezegd heb ik nou niet het meeste verstand van zelf een pc samenstellen dus daarom deze vraag ook.

Wat ik heb gevonden tot nu toe,
-Intel core i7 7700K / 4.20 ghz
-Cpu koeling - Be quiet Pure Rock
-Crucial Ballistix Sport DDR4 2400Mhz 16gb
-Nvidia Geforce GTX 1050 Ti 4gb
-MSI Z270A Gaming M3
-450W Corsair VS450
-Harde schijf wat waarschijnlijk een SSD wordt van 512 gb

Dus ja dit heb ik zelf zo'n beetje uitgekozen maar zal neem ik aan nog wel verbetering in kunnen komen.
Feedback is gewaardeerd :)

mvg Jorrit

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 10:18
Je moet je topic eigenlijk nog wat aanvullen met antwoorden op vragen uit de sticky topics hier op DAA. Er mist nog wat informatie.

Ik zou je aanraden eens te kijken naar de meest recente Best Buy Guide hier op Tweakers, daar vindt je een systeem voor ~1100 wat waarschijnlijk al zeer goed aansluit op jouw wensen:

reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2017

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:25

Tribits

Onkruid vergaat niet

Tevens graag een lijstje conform de Handleiding Pricewatch.Wat me opvalt is daarnaast dat je voor dit budget wel een hele lichte videokaart hebt. Het is ook wel handig om te weten wat je speelt en wat voor verwachtingen dat je hebt. Deze kaart gaat het moeilijk krijgen met een aantal recente games, zelfs op medium.

[ Voor 61% gewijzigd door Tribits op 04-05-2017 14:04 ]

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2023
John Rambo schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:20:
Je moet je topic eigenlijk nog wat aanvullen met antwoorden op vragen uit de sticky topics hier op DAA. Er mist nog wat informatie.

Ik zou je aanraden eens te kijken naar de meest recente Best Buy Guide hier op Tweakers, daar vindt je een systeem voor ~1100 wat waarschijnlijk al zeer goed aansluit op jouw wensen:

reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2017
Ik zou niet zo heel snel de sprong naar ryzen maken, zeker als je PC tevens voor de studie is.
Dadelijk moet je met tools werken die enkel (goed) op intel systemen draaien (Hyper-V) of dat soort fratsen, dan heb je liever een Intel CPU.

Maar mogelijk wel een beter voorbeeld van wat kan voor hoeveel centjes?