Hallo
Mijn vraag is wat nou de beste value pc is die ik kan kopen en waar ik ook het langst mee kan doen bijvoorbeeld door ruimte voor upgrades, overklokken etc.
Ik heb rond de 1400 euro te besteden, monitors, speakers, muis, toetsenbord heb ik al.
Tot nu toe heb ik al een paar componenten gevonden die ik waarschijnlijk wel in mijn pc wil, maar eerlijk gezegd heb ik nou niet het meeste verstand van zelf een pc samenstellen dus daarom deze vraag ook.
Wat ik heb gevonden tot nu toe,
-Intel core i7 7700K / 4.20 ghz
-Cpu koeling - Be quiet Pure Rock
-Crucial Ballistix Sport DDR4 2400Mhz 16gb
-Nvidia Geforce GTX 1050 Ti 4gb
-MSI Z270A Gaming M3
-450W Corsair VS450
-Harde schijf wat waarschijnlijk een SSD wordt van 512 gb
Dus ja dit heb ik zelf zo'n beetje uitgekozen maar zal neem ik aan nog wel verbetering in kunnen komen.
Feedback is gewaardeerd
mvg Jorrit
Mijn vraag is wat nou de beste value pc is die ik kan kopen en waar ik ook het langst mee kan doen bijvoorbeeld door ruimte voor upgrades, overklokken etc.
Ik heb rond de 1400 euro te besteden, monitors, speakers, muis, toetsenbord heb ik al.
Tot nu toe heb ik al een paar componenten gevonden die ik waarschijnlijk wel in mijn pc wil, maar eerlijk gezegd heb ik nou niet het meeste verstand van zelf een pc samenstellen dus daarom deze vraag ook.
Wat ik heb gevonden tot nu toe,
-Intel core i7 7700K / 4.20 ghz
-Cpu koeling - Be quiet Pure Rock
-Crucial Ballistix Sport DDR4 2400Mhz 16gb
-Nvidia Geforce GTX 1050 Ti 4gb
-MSI Z270A Gaming M3
-450W Corsair VS450
-Harde schijf wat waarschijnlijk een SSD wordt van 512 gb
Dus ja dit heb ik zelf zo'n beetje uitgekozen maar zal neem ik aan nog wel verbetering in kunnen komen.
Feedback is gewaardeerd
mvg Jorrit