Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldfiets
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-10-2020
hallo Windows Phone/navigators,

Ik heb een nieuwe/bijna nieuwe telefoon Lumia 930, speciaal voor de Offline kaarten om te downloaden via Navimapper op de PC. Ik heb de instructie gelezen: eerst de kaarten kiezen, maken, op de Navimapper op de PC en dan overbrengen naar de Navimapper-map op de telefoon. Beide keren Naviapper downloaden, installeren dus. Op de PC kan ik Navimapper installeren en de kaarten kiezen, maken maar .. op de telefoon:
probleem: de telefoon geeft aan dat de download niet wordt ondersteund, notabene!
Wat is hier aan de hand? (p.s. er zit geen SIMkaart in de telefoon).

[ Voor 13% gewijzigd door veldfiets op 04-05-2017 11:40 ]

veldfiets

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik zag je probleem ook al elders op een Microsoft forum voorbij komen dacht ik?

Da app voor op het mobiel heet niet NaviMapper dat geldt enkel voor het desktop programma. Indien je de juiste Windows Phone app van de Navimapper website selecteert, dan is het uitwisselen en gebruiken van aangemaakte kaarten wel degelijk mogelijk. Via Onedrive gaat dat het meest eenvoudig binnen de app.

Je maakt dus op de desktop die kaarten aan die je zou willen hebben, gooit ze in een Onedrive directory, zoekt diezelfde directory op binnen de mobile app, selecteert de map die je wil gebruiken, en download deze binnen het programma.

That's it ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
zie de video onderaan de site met het voorbeeld, voor de telefoon heet hij navicomputer:

http://navicomputer.com/navimapper/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

shiptronic schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:06:
zie de video onderaan de site met het voorbeeld, voor de telefoon heet hij navicomputer:

http://navicomputer.com/navimapper/
De link naar de app staat bovenaan die pagina, dat is waar ik op doelde, het is tamelijk duidelijk.

Testing, one, two ...