Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
zoek eens op de 3com site
Bekend is iig dat de C-versie een BootRom heeft, de B standaard niet...
Vreemde is ook dat de C goedkoper is dan de B...
Vreemde is ook dat de C goedkoper is dan de B...
Ik heb de C versie, degene met bootrom dus.
Een hele goede kaart echt een aanrader, alleen heb ik de bootrom uitgezet
Kost namelijk toch weer een paar seconden bij opstarten
Ik heb beide, geef de voorkeur aan de B versie, deze word hier standaard herkent door windows, de C niet (3C905-TXM) erg irritant.
Nog twee verschillen :
- de "C" heeft Wake-on-LAN;
- naar verluidt is de signaal-kwaliteit van de "C" merkbaar minder dan van de "B".
Vermoedelijk zijn de mindere signaal-kwaliteit en prijs een gevolg van een versimpeling van het ontwerp.
- de "C" heeft Wake-on-LAN;
- naar verluidt is de signaal-kwaliteit van de "C" merkbaar minder dan van de "B".
Vermoedelijk zijn de mindere signaal-kwaliteit en prijs een gevolg van een versimpeling van het ontwerp.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
De B versie is fijner. Die heeft ook geen ruzie met een 900. Bij een 905c heb ik dat wel eens meegemaakt. De B is er overigens ook met WOL
Verwijderd
Hier op de zaak pas geleden 50 st. 3com3c905c's geintroduceert, nog GEEN 1 probleem meegehad, drivers passen op 1 floppy, geen gehannes, wake on lan, bootrom, werkt perfect!
jawel, via een andere pc kun je dan booten... haalt ie de bootfiles en troep via het netwerk binnen.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Juist wel, da's ut leuke ervang, laat hem booten op een citrix server, weg hd (lees: weg geluid)Op donderdag 05 juli 2001 15:27 schreef tineau het volgende:
Wat doet zo'n boot-rom precies dan? Ik neem aan dat je niet van zo'n ding kunt booten?
die 905c-tx-M zou ook managable zijn ... alleen weet ik er geen software voor uit te halen (kweet niet eens of het zin heeft voor een computer op een internetserver)
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
met behulp van de configuratieprogramma's.
Verder kun je ook gewoon kiezen om Boot from Lan in de bios (bootup sequence) uit te zetten.
MBAcfg.exe geloof ik, de 3com package heet util430.exe
Verder kun je ook gewoon kiezen om Boot from Lan in de bios (bootup sequence) uit te zetten.
MBAcfg.exe geloof ik, de 3com package heet util430.exe
Verwijderd
Hoe zet je die bootrom eigenlijk uitOp donderdag 05 juli 2001 12:50 schreef Peewee het volgende:
Ik heb de C versie, degene met bootrom dus.
Weer te snel gepost........SORRY!!!!!!!!
Pagina: 1