Gemiste nieuwtjes

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niels1232
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 08:57
Mijn vraag
Ik weet niet of dit doe goede locatie is om deze vraag te stellen, maar ik vroeg me af waarom tweakers nog niks gezegd heeft over de storing bij whatsapp gisteravond. Normaal is tweakers namelijk eigenlijk wel een van de eerste websites waar je dat soort dingen leest.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Whatsapp

Beste antwoord (via Niels1232 op 04-05-2017 15:30)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:37
We hebben helaas geen 24/7-bezetting :) De nieuwsredactie is op Tweakers meestal tussen 7 uur 's ochtends en 21 uur 's avonds actief. Vaak ook ietsje eerder en later. En bij 'breaking nieuws' komen we desnoods ons bed uit. Maar naar mijn idee hoort dit niet in die categorie.

Het nieuws over de WhatsApp-storing kwam zo rond 23u gisteravond binnen denk ik. Ik zag vanochtend veel submits ervan. Het was echter alweer opgelost en ik zag er verder geen nieuwswaarde meer in. Zodoende overgeslagen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Trucker Her

Someone ate my cookie :(

Niels1232 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:34:
Mijn vraag
Ik weet niet of dit doe goede locatie is om deze vraag te stellen, maar ik vroeg me af waarom tweakers nog niks gezegd heeft over de storing bij whatsapp gisteravond. Normaal is tweakers namelijk eigenlijk wel een van de eerste websites waar je dat soort dingen leest.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Whatsapp
Viel mij inderdaad ook al op. Was gisteren Tweakers al aan het afspeuren naar meer mensen die er last van hebben. Ook nu levert de zoekfunctie mij alleen deze forumpost op. Vraag me af of het een wat lokalere storing was, of dat men het voor lief neemt omdat er nagenoeg nooit wat loos is? 8)7

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarno
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 08:14
Ik heb nergens last van gehad... Hoelaat was dit precies? Misschien dat je zelf ook wat meer info kan vergaren? Bijvoorbeeld via http://allestoringen.nl ?

En er moet iemand de eerste zijn, dit is een forum voor Tweakers... Dus als je dit gisteravond had gemeld, wellicht dat andere Tweakers ook de problemen ervoeren en hierop gereageerd werd of zij er ook last van hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-10 18:22
Yarno schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:52:
Ik heb nergens last van gehad... Hoelaat was dit precies? Misschien dat je zelf ook wat meer info kan vergaren? Bijvoorbeeld via http://allestoringen.nl ?

En er moet iemand de eerste zijn, dit is een forum voor Tweakers... Dus als je dit gisteravond had gemeld, wellicht dat andere Tweakers ook de problemen ervoeren en hierop gereageerd werd of zij er ook last van hadden.
60K meldingen bij allestoringen.nl; nu.nl en nos.nl hebben er een artikel over en op de radio was het een nieuwsitem. Ga jij doodleuk roepen dat je nergens last van hebt gehad. Prima, goed voor je (of is je contactlijst helemaal leeg? >:) ) maar de vraag van TS is wel terecht: als een van de banken een pinstoring heeft van een uur lees je dat hier meteen. Whatsapp heeft meer gebruikers dan alle banken pingebruikers, dus waarom lees je dat dan niet?

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarno
Ik heb rond dat tijdstip gewoon kunnen appen en heb er niks van gemerkt. Waar het om gaat is dat de topicposter en de persoon eronder verbaasd zijn dat dit niet als frontpage nieuws wordt gemeld op Tweakers en niet te vinden is op het forum, terwijl zij zelf hier gisteravond ook niet een post over starten maar alleen klagen...

En een pinstoring vindt ik een iets grotere impact hebben en vele malen belangrijker. Dat is een betaalde dienst waar mensen afhankelijk van zijn. WhatsApp storing?, jammer, als het belangrijk is even bellen of sms sturen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:37
We hebben helaas geen 24/7-bezetting :) De nieuwsredactie is op Tweakers meestal tussen 7 uur 's ochtends en 21 uur 's avonds actief. Vaak ook ietsje eerder en later. En bij 'breaking nieuws' komen we desnoods ons bed uit. Maar naar mijn idee hoort dit niet in die categorie.

Het nieuws over de WhatsApp-storing kwam zo rond 23u gisteravond binnen denk ik. Ik zag vanochtend veel submits ervan. Het was echter alweer opgelost en ik zag er verder geen nieuwswaarde meer in. Zodoende overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat voor nieuws is het als achteraf er nog op de FP komt dat WA gister (niets gemerkt) een storing hard? Ja, er was iets, dat is opgelost, klaar, dat is toch amper meer nieuwswaardig?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarno
Precies :+
Pagina: 1