gamesysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb23
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09-2023
Hallo allemaal,

Ik wil beginnen met het bouwen van een gamepc die tevens mij moet verder helpen met school (ict 2 opleiding). Nu vraag ik mij af of ik met de volgende componenten "fatsoenlijk" kan gamen. Ik hoef in eerste instantie natuurlijk niet alles op utra te kunnen draaien. Wel wil ik bijvoorbeeld battlefield, cities skylines en Cs:Go zonder lag kunnen runnen.

- ALTERNATE Upgrade Kit Z270X-Ultra Gaming / i5 7600K / 16GB
- ADATA Ultimate SU800, 128 GB SSD
- Cooler Master G750M, 750 Watt voeding
- WD Blue, 1 TB Harde schijf
- Corsair Carbide Clear 400C, Behuizing

Ik heb helaas nog geen budget voor een videokaart. Zijn deze specs goed genoeg en kan ik hier een paar jaar mee door?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 09:49
rb23 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:01:
Hallo allemaal,

Ik wil beginnen met het bouwen van een gamepc die tevens mij moet verder helpen met school (ict 2 opleiding). Nu vraag ik mij af of ik met de volgende componenten "fatsoenlijk" kan gamen. Ik hoef in eerste instantie natuurlijk niet alles op utra te kunnen draaien. Wel wil ik bijvoorbeeld battlefield, cities skylines en Cs:Go zonder lag kunnen runnen.

- ALTERNATE Upgrade Kit Z270X-Ultra Gaming / i5 7600K / 16GB
- ADATA Ultimate SU800, 128 GB SSD
- Cooler Master G750M, 750 Watt voeding
- WD Blue, 1 TB Harde schijf
- Corsair Carbide Clear 400C, Behuizing

Ik heb helaas nog geen budget voor een videokaart. Zijn deze specs goed genoeg en kan ik hier een paar jaar mee door?
Maak eerst even een netjes overzicht. Hieronder zie je hoe dat moet.

Handleiding Pricewatch

Daarnaast geef je geen enkele indicatie van je budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:48

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Graag een discussietopic openen in Desktop Aankoopadvies volgens de aanwijzingen in DAA beleid.

Succes!

Dit topic is gesloten.