Al een hele lange tijd denk ik na over het aanschaffen van een systeem. Nu mijn portemonnee dit toelaat ben ik er wat serieuzer over aan het nadenken. Ik heb gisteravond de geschikte onderdelen guide doorgenomen en aan de hand daar van heb ik op Azerty een lijstje gemaakt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games als GTA V, Overwatch kunnen spelen. Ik hoop me de komende tijd niet te veel zorgen te maken over het feit of ik een game kan spelen. Ik speel niet de grootste nieuwste titels.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoopte dit tussen de 850 en 950 te kunnen houden, dit is alleen voor de hardware.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een monitor, toetsenbord en muis. Deze doen het voor nu goed genoeg, die ga ik upgraden wanneer nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijstje gemaakt met behulp van de ‘geschikte onderdelen kiezen’. Ik zou graag willen weten of dit goede keuzes zijn en of hier misschien betere opties voor zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merken heb ik geen voorkeuren, als het maar betrouwbaar is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wil ik het systeem zo stil mogelijk houden. Ik wil de meeste games op Full HD 60 FPS kunnen spelen. Geen 1440p/4K/VR gaming in de nabije toekomst in zicht voor mij.
Ga je overklokken?
Ik ga zeker niet overklokken. Dit heeft voor mijn gebruik geen toevoeging
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen over mijn lijstje. Mochten er dingen zijn die ik beter kan kopen waardoor de performance het zelfde blijven voor minder geld hoor ik dat graag. Als er dingen zijn waardoor het totaal iets duurder wordt maar de performance beter en de toekomstbestendigheid ook, hoor ik dat ook graag.
Ik heb dit op Azerty bij elkaar gesprokkeld en dit kwam uit op een totaal van ongeveer €930,-
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games als GTA V, Overwatch kunnen spelen. Ik hoop me de komende tijd niet te veel zorgen te maken over het feit of ik een game kan spelen. Ik speel niet de grootste nieuwste titels.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoopte dit tussen de 850 en 950 te kunnen houden, dit is alleen voor de hardware.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een monitor, toetsenbord en muis. Deze doen het voor nu goed genoeg, die ga ik upgraden wanneer nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijstje gemaakt met behulp van de ‘geschikte onderdelen kiezen’. Ik zou graag willen weten of dit goede keuzes zijn en of hier misschien betere opties voor zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merken heb ik geen voorkeuren, als het maar betrouwbaar is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wil ik het systeem zo stil mogelijk houden. Ik wil de meeste games op Full HD 60 FPS kunnen spelen. Geen 1440p/4K/VR gaming in de nabije toekomst in zicht voor mij.
Ga je overklokken?
Ik ga zeker niet overklokken. Dit heeft voor mijn gebruik geen toevoeging
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen over mijn lijstje. Mochten er dingen zijn die ik beter kan kopen waardoor de performance het zelfde blijven voor minder geld hoor ik dat graag. Als er dingen zijn waardoor het totaal iets duurder wordt maar de performance beter en de toekomstbestendigheid ook, hoor ik dat ook graag.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 207,55 | € 207,55 |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 ARMOR 6G OCV1 | € 282,50 | € 282,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,15 | € 49,15 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 63,50 | € 63,50 |
| 1 | Kingston HyperX Fury SSD 120GB | € 59,08 | € 59,08 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 884,18 | |
Ik heb dit op Azerty bij elkaar gesprokkeld en dit kwam uit op een totaal van ongeveer €930,-
Alvast bedankt!