Ik probeer het ff simpel uit te leggen:
Ik heb een Asus K7M mobo met een athlon 500(verdere systeem specs later in dit bericht)
Als ik mijn 3 geheugen banken vul met 3x 64mb is mijn systeem uiterst onstabiel en loopt steeds vast bij het opstarten of stopt een programma ineens in windows..
ik heb een ander mobo geprobeerd van MSI maar had het zelfde probleem...
Het rare is dat als ik 2 banken vul dat ie het wel doet..
Nu heb ik er totaal nieuw geheugen ingedaan:
2x 128mb(hetzelfde merk geprobeerd en later ook andere merken)+ een 256mb reep.
Mn mobo geflashed..
En weer het zelfde probleem..
Ik verschillende computer deskundigen mn probleem uitgelegd,maar die wisten het ook niet..
IS ER IEMAND DIE MIJN PROBLEEM KAN OPLOSSEN?!?! En graag niet van die reply's dat ik maar 2 banken moet vullen, want ik koop niet een bord die maar 2 banken kan gebruiken..
Mail anders naar marco@digme.nl of gebruik messenger: marco_v@hotmail.com..
Ik bedank u voor uw aandacht..
mijn config: Asus K7M,athlon 500,diversen DIMMS,asus v7700 pro,SB Live 5.1,miro dc10,dv editor,2xethernet.. (kaarten verwijderen heb ik ook al geprobeerd en had geen succes zelfs niet op een kaal systeem)
Ik heb een Asus K7M mobo met een athlon 500(verdere systeem specs later in dit bericht)
Als ik mijn 3 geheugen banken vul met 3x 64mb is mijn systeem uiterst onstabiel en loopt steeds vast bij het opstarten of stopt een programma ineens in windows..
ik heb een ander mobo geprobeerd van MSI maar had het zelfde probleem...
Het rare is dat als ik 2 banken vul dat ie het wel doet..
Nu heb ik er totaal nieuw geheugen ingedaan:
2x 128mb(hetzelfde merk geprobeerd en later ook andere merken)+ een 256mb reep.
Mn mobo geflashed..
En weer het zelfde probleem..
Ik verschillende computer deskundigen mn probleem uitgelegd,maar die wisten het ook niet..
IS ER IEMAND DIE MIJN PROBLEEM KAN OPLOSSEN?!?! En graag niet van die reply's dat ik maar 2 banken moet vullen, want ik koop niet een bord die maar 2 banken kan gebruiken..
Mail anders naar marco@digme.nl of gebruik messenger: marco_v@hotmail.com..
Ik bedank u voor uw aandacht..
mijn config: Asus K7M,athlon 500,diversen DIMMS,asus v7700 pro,SB Live 5.1,miro dc10,dv editor,2xethernet.. (kaarten verwijderen heb ik ook al geprobeerd en had geen succes zelfs niet op een kaal systeem)