Toon posts:

Programma crasht telkens bij opstarten: Iemand de oplossing?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik gebruik een programma genaamd Overbridge, dat bij een van mijn muziekhardwardware hoort. Het probleem is alleen telkens als ik dit open dat hij direct crasht en ik weet niet precies waarom. Ik gebruik Windows 10 op mijn desktop. Als ik dit programma op mijn laptop installeer met Windows 8 werkt het prima en crasht hij niet. Ook in veilige modus blijft het programma crashen, wat mij het idee geeft dat het aan Windows zelf ligt. Heb de volgende systemlog en ik hoop dat iemand mij naar aanleiding hiervan kan helpen:

Faulting application name: CPLElektronOverbridge.exe, version: 1.15.0.0, time stamp: 0x585118cb
Faulting module name: CPLElektronOverbridge.exe, version: 1.15.0.0, time stamp: 0x585118cb
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x001ae9b5
Faulting process id: 0x5ec
Faulting application start time: 0x01d2c41e01692b05
Faulting application path: C:\Windows\Elektron Overbridge\CPLElektronOverbridge.exe
Faulting module path: C:\Windows\Elektron Overbridge\CPLElektronOverbridge.exe
Report Id: e7c06ff9-5f51-4e3e-bad5-c104c8727750
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Doe eens rechtsklikken op het programma en kies "run as administrator"

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:17

Standeman

Prutser 1e klasse

Heb je al iets met de compatibiliteit geprobeerd? rechtsklikken > eigenschappen > compatibiliteit en daar even met de instellingen spelen.

En misschien kan je op de website van de fabrikant wel een nieuwe (w10) versie downloaden.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Allebei al vrij intensief geprobeerd, maar helaas werkt het beiden niet. Op de website van de fabrikant staat aleen de nieuwste versie dus helaas werkt dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Dit staat er in de documentatie:

"Should you have problems or find any bugs and/or unexpected behavior, it is very important that you report this to Elektron. Please use the support section on our webside: https://www.elektron.se/customer/login/ "

Ik zou zeggen, login en meld het de leverancier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verdroidnogaan2
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-09 01:11
Dit kan misschien helpen:

Overbridge verwijderen > WIndows cleanen > rechter muisklik op installatiebestand > Eigenschappen > tab Compatibiliteit > vinkje bij "Dit progr uitvoeren in comp.modus" > dorp down: Windows 8 (of wat Overbridge aanraadt) > toepassen > opslaan > en opnieuw installeren.

P.S. Deze truc hielp toen Ableton niet wilde werken op mijn neef's Win10 lap een half jaartje geleden.

[ Voor 15% gewijzigd door verdroidnogaan2 op 05-05-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 01:54
Overbridge 1.15.0 Release Information
System Requirements
Computer Operating System
Overbridge 1.15.0 supports the following computer Operating systems.

Windows 7 SP1 or higher. Versions newer than Windows 10.1 Anniversary Update are
untested and may require updated Overbridge software.
Pagina: 1