Hostingprovider voor Symfony 3 Website/Applicatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egonolieux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-01-2024

egonolieux

Professionele prutser

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de best geschikte hostingprovider voor een Symfony 3 Website. Mijn bezoekers zullen voornamelijk internationaal zijn (Europa en Noord Amerika), dus een snel netwerk wordt op prijs gesteld.

Mijn vereisten zijn:
  • PHP 7+
  • MySQL (1 database is genoeg)
  • 50GB+ opslag
  • SSD
  • Ongelimiteerd dataverkeer
  • SSH toegang (voor oa symlinks)
  • Cronjobs (direct uitvoeren vanuit shell, geen URL naar PHP script toestanden)
  • 10+ mailboxen
  • OpCache
  • LetsEncrypt
  • APCu mag, maar moet niet
Mijn eerste gedacht was Combell, maar die bieden pas vanaf hun "professional" pakket SSH aan voor 18 euro per maand, wat ik aan de dure kant vind. Ik heb eens verder rondgekeken bij de meest courante providers (one.com, transip, ...) waarbij sommigen aan mijn eisen voldeden, maar ik heb geen flauw idee over de betrouwbaarheid of snelheid.

Enige suggesties? Is <= €10/maand realistisch voor een betrouwbare provider met mijn eisen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03 21:33
Misschien PCextreme all-in-one hosting pakket? Qua cache zit er standaard Varnish op en cronjobs zou je moeten vragen qua ondersteuning. De rest van jouw lijst lijken ze aan te voldoen. Is prima partij, gaan al jaren mee.

[ Voor 16% gewijzigd door Lekkere Loempia op 04-05-2017 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ik zou ook even kijken naar een VPS bij TransIP. Het instapmodel van € 10,-/maand voldoet aan al je eisen (behalve onbeperkt dataverkeer, maar je krijgt er wel 1TB/maand bij). Ik heb zelf zo'n instap VPS daar en ben er volledig tevreden over!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03 21:33
Let er wel op bij een VPS, dat je dan al het opzetten en onderhoud zelf mag doen. Als je dat geen probleem vindt, dan heb je zat VPS partijen. TransIP, Tilaa, PCextreme zijn denk ik allen prima partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egonolieux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-01-2024

egonolieux

Professionele prutser

Topicstarter
PCExtreme ziet er qua specs goed uit, maar als ik even vlug google lijken de reviews hier en daar gemengd en waren er in het verleden meerdere problemen.

Een VPS configureren is zeker geen probleem, maar hou er wel rekening mee dat hier vaak email apart bij aangekocht moet worden, zoals bij TransIP.