Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copykat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:16

copykat

Good copy isn't bad

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb twee instellingstechisch gelijkwaardige mts2 (H.264 avc) AVCHD, 25fps interlaced 1920x1080 ) uit de zelfde camera waarbij de ene alleen geluid geeft en de andere ook beeld. Wat gaat er mis?

Relevante software en hardware die ik gebruik
.powerdirector 11..

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb via Vidcoder een MKV 1080p 25fps gemaakt van de file en die is wel leesbaar....( scheelt overigens wel data. 295.08Mb blijft er over van 569.77Mb)
Dus de source file is niet beschadigd. ook vlc heeft geen moeite met de file.

ter referentie een wel goed leesbare file ook ge vidcodert: 302.16Mb naar 190,7mb.
beide files ingelezen in Freemake video converter geeft 50fps (de vidcoder mkv 25fps vandaar de lost data.)

in Freemake converteren zoals de bron gedaan.naar mkv. KBPS is van 11586 naar 3271. dus ook geen oplossing.
kpbs van de vidcoder is 13318, met constant quality 19.

iemand een idee wat er mis gaat?

edit: vicoder ziet de source file als h.264 25fps. beide sourch file ook de wel leesbare door PD11.

edit 2:
niet goed weergegeven file geproduceerd in AVC 50i h.264 na 1 sec klaar 50kb.
nu zelfde maar dolbydigital vinkje aangezet: duurt veel langer en gaat meerdere keren renderen. en de geproduceerde file is ook zwart met geluid :(

edit3; als je voorbeeld afspeelt gaat hij elke sec. renderen en weer verder.

edit 4: menu camera opn kwaliteit is 1920x1080i output 25p 24Mbps dolby digital. avchd.

dus ook even een 50p 28Mbps versie opgenomen. vlc ziet inderdaad 50p en powerdirector kan dit afspelen.
Voor de zekerheid ook nog even een 25p opnieuw opgenomen binnen gehaald op de zelfde manier. en inderdaad zwart beeld in pd11.

eerder opgenomen 25p video kan ik gewoon afspelen.. 8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:(

edit5 test files 25p en 50p

[ Voor 31% gewijzigd door copykat op 04-05-2017 01:09 . Reden: extra info ]

Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copykat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:16

copykat

Good copy isn't bad

Topicstarter
niemand een idee?

Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....