Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
gaat ie niet halen anders verkochten ze het wel als 100mhz ten zij je mazzel hebt want een enkele keer wordt pc133 wel als pc100 verkocht en dat zal ook wel voorkomen bij pc66 geheugen, moet je effe naar de nummers op je geheugen kijken en bij de fabrikant op de site kijken wat het maximale aantal hz is dat het kan draaien. ik heb pc133 dat gegarandeerd op 143 kan draaien. maar er is ook pc133 dat op 166 of zelfs nog hoger kan wat door de fab gegarandeerd wordt dus....
ik ken iemand die zijn 66Mhz geheugen 2 jaar op 100Mhz heeft laten draaien zonder problemen
Bij m'n huisgenoot was het ook al geen probleem. Gewoon proberen dus.
Verwijderd
Ik heb een pc100 64mb dimm en een pc66 64mb dimm, allebei draaien ze nu op 133Mhz FSB 
Greets ShaDoW

Greets ShaDoW
Verwijderd
Met een beetje merk en 10ns (nano-seconden) moet het wel werken.. B.V. Hyundai geheugens...
Kep hier 2 oude dimmetjes van 32mb 66mhz al een maand lang op 110mhz lopen op cas2-2-2
Helllemaal geen probleem.
Helllemaal geen probleem.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Jah hoor,
Het is mij zelfs gelukt om mijn 128MB DIMM 66Mhz op 143Mhz te laten lopen. Dit heb ik gedaan op een Supermicro moederbord met een FCPGA Pentium III 667 op 733. Het ging allemaal goed, geen vastlopers. Dus, probeer het zelf maar eens, soms gaat het goed, soms rookt het was
Dan werkt het dus niet...
;-)
Het is mij zelfs gelukt om mijn 128MB DIMM 66Mhz op 143Mhz te laten lopen. Dit heb ik gedaan op een Supermicro moederbord met een FCPGA Pentium III 667 op 733. Het ging allemaal goed, geen vastlopers. Dus, probeer het zelf maar eens, soms gaat het goed, soms rookt het was
Dan werkt het dus niet...;-)
Pagina: 1