Aanhangwagens semi-permanent voor de deur geparkeerd

Pagina: 1
Acties:
  • 11.485 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeeraar84
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:32
Beste tweakers,
Misschien niet helemaal het juiste forum, maar tweakers is een serieuze community dus wil het toch even proberen.

Voor mijn woning is een rijtje parkeerplaatsen. 3 van deze parkeerplaatsen worden 'semi-permanent' bezet door 3 aanhangwagens van vermoedelijk verschillende (zakelijke) eigenaren. Soms worden ze even een middagje gebruikt maar staan vervolgens een tijd stil op de parkeerplaats. Op 1 wordt grofvuil verzameld en soms weggebracht.

Ik vind dit ontsierend voor het uitzicht uit mijn woonkamer en zonde van de parkeerplek. Heb 2x een melding gedaan bij de gemeente via de 'buiten beter' app met foto, en 1x via een webform een klacht ingediend. Op het webform is een antwoord gekomen dat ze niet kunnen handhaven ivm de A.P.V. Ik woon overigens in de gemeente Schiedam.
Ik heb wel eens gelezen dat recreatieve voertuigen zoals vouwwagens niet langer dan 3 dagen buiten geparkeerd mogen worden, maar dit is uiteraard geen recreatief voertuig.

Heeft de gemeente gelijk dat er niet gehandhaafd kan worden? Of ben ik met een kluitje in het riet gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagon89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:56
Heb je toevallig al in de APV gekeken van de gemeente Schiedam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

*knip + ban wegens eigenrichting*

[ Voor 82% gewijzigd door Rukapul op 03-05-2017 22:00 ]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeeraar84
dagon89 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:30:
Heb je toevallig al in de APV gekeken van de gemeente Schiedam?
Ja, daar stond het stukje over recreatieve voertuigen in, maar niks over aanhangwagens voor zakelijk gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 12:37

job

Volgens mij is artikel 5 van de apv vrij duidelijk. Aanhangers worden daar ook genoemd.
Als ik snel lees (uitgebreid lezen laat ik aan jou over) mag een aanhager er max 3 dagen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:46
Nee. Dat is fout.
Deze bepaling beoogt aan de gemeentebesturen mogelijkheden te verschaffen om aantasting van het
uiterlijk aanzien van de gemeente door het doen of laten staan van bepaalde voertuigen tegen te gaan. Het
doen of laten staan van grote voertuigen kan immers op bepaalde plaatsen, zoals op dorpspleinen, voor
monumenten en historische gebouwen, in parken, op rustieke plekjes in open landschappen een ernstige
aantasting van het stads-, dorps- of landschapsschoon betekenen. Vrachtauto’s, aanhangwagens,
kermiswagens en reclameauto’s bijvoorbeeld kunnen op dergelijke plaatsen een zeer storend element
vormen. Het zijn deze situaties waarop deze bepaling het oog heeft.

Aangezien over de vraag of er van aantasting van de schoonheid van stad, dorp of landschap sprake is,
verschillend kan worden geoordeeld, is er de voorkeur aan gegeven het verbod niet zonder meer te doen
werken, doch een nader oordeel van het gemeentebestuur in dezen maatgevend te doen zijn. Aangezien de
plaatsen waar ontsiering van de hiervoor vermelde objecten zich kan voordoen, vrijwel steeds aan te
geven zullen zijn, is de bepaling aldus geredigeerd dat het verbod slechts geldt ten aanzien van die
plaatsen die het college heeft aangewezen.
Kortom. Als het gemeentebestuur het niet lelijk vindt, mogen ze blijven staan?

Dit lijkt trouwens de beste versie.

[ Voor 8% gewijzigd door Rukapul op 03-05-2017 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagon89
Ik kan er niks over vinden in de APV. (Misschien lees ik eroverheen :-) )
In die van bijvoorbeeld Breda staat het duidelijk, met een duur van 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

dagon89 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:46:
Ik kan er niks over vinden in de APV. (Misschien lees ik eroverheen :-) )
In die van bijvoorbeeld Breda staat het duidelijk, met een duur van 3 dagen.
Staat er toch duidelijk in;
Artikel 5:6 Kampeermiddelen e.a.

1.
Het is verboden een voertuig dat voor recreatie of anderszins voor andere dan verkeersdoeleinden wordt gebruikt:
a.
langer dan op drie achtereenvolgende dagen te plaatsen of te hebben op een door het college aangewezen weg, waar dit naar zijn oordeel buitensporig is met het oog op de verdeling van beschikbare parkeerruimte of schadelijk is voor het uiterlijk aanzien van de gemeente;
b.
op een door het college aangewezen plaats te parkeren, waar dit naar zijn oordeel schadelijk is voor het uiterlijk aanzien van de gemeente.
En een aanvulling stukje verderop
In deze bepaling zijn de woorden “parkeren” gewijzigd in “te plaatsen of te hebben” om de handhaving van deze bepaling eenvoudiger te maken. Met het steeds een paar meter verplaatsen van een caravan, aanhangwagentje e.d. op de openbare weg wordt overtreding van deze bepaling niet langer meer voorkomen.

Met de zinsnede “of anderszins voor andere dan verkeersdoeleinden wordt gebruikt” is beoogd aan te geven dat alle soorten (aanhang)wagens en voertuigen, die niet “dagelijks” worden gebruikt als vervoermiddel onder deze bepaling kunnen vallen.
De vraag alleen is dan.. is het ontsierend.. of is er daardoor een tekort aan parkeerruimte?

De gemeente kan dus ingrijpen. Gewoon blijven melden. Pak de telefoon op, schrijf een brief.

[ Voor 16% gewijzigd door job op 03-05-2017 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:46
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Rukapul op 03-05-2017 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagon89
Goedeavond! Las er dus toch dik overheen 8)7

Inderdaad, gemeente kan dus zeker handhaven!

[ Voor 22% gewijzigd door dagon89 op 03-05-2017 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Rukapul op 03-05-2017 22:01 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-06 20:55
Ondanks dat de gemeente gewoon moet handhaven, zou ik gewoon de eigenaar erop aanspreken. Bel hem eens, of spreek hem aan als je hem bij de aanhangers ziet. Misschien is hij wel zo vriendelijk om ze ergens anders te stallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zjeeraar84
Bedankt voor de reacties tot zover. Lijkt mij dan inderdaad dat de gemeente kan handhaven.
Of je het ontsierend vindt is een mening, maar hier een foto:
https://imgur.com/gallery/HIofu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Ruimte voldoende.. Een paar meter verderop en jij hebt er geen last van :D Zit er een slot op?
Maar serieus, eerst de gemeente nog een paar keer bellen/aanschijven.

[ Voor 30% gewijzigd door job op 03-05-2017 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

zjeeraar84 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:58:
Bedankt voor de reacties tot zover. Lijkt mij dan inderdaad dat de gemeente kan handhaven.
Of je het ontsierend vindt is een mening, maar hier een foto:
https://imgur.com/gallery/HIofu
Dat ziet er ook wel ontiegelijk verpauperd uit zo, ik snap dat je daar graag van af wilt. De minder serieuze aanpak is dan overigens zelf *knip ook deze mildere vormen van eigenrichting zijn niet de bedoeling*. Dan garandeer ik je dat ze er direct de eerst volgende dag(nadat het gezien is) weg is.
Je vernield niet hun eigendom maar je verhinderd ze wel behoorlijk, het kost je dan wel een paar tientjes.

[ Voor 7% gewijzigd door Rukapul op 03-05-2017 22:14 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:50
De APV is juist bedoeld omdat dat soort rommel uit het straatbeeld te weren. Blijven aandringen op handhaving dus.

Eventueel, als het niet werkt om in gesprek te komen (in mijn ervaring niet heel moeilijk met gemeenteambtenaren nav BuiterBeter meldingen) en je hebt rechtsbijstand dan kun je nog eens kijken of een briefje op het juiste briefpapier resultaat biedt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-06 11:36
Wijkagent al eens geprobeerd? Die kunnen hier ook wel wat mee. Zeker als je de eigenaar weet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeeraar84
Ik ga geen vorm van eigenrichting toepassen. Banden leksteken of zelf sloten plaatsen lijkt me niet handig.
Van 1 aanhanger weten we van welk bedrijf deze is, die hebben we eens gemailed en nooit reactie op gekregen. Deze staat er ook het langst Voor de rest weten we niet van wie de aanhangers zijn; we werken overdag gewoon en 'ineens' waren ze er toen we 's-avonds thuis kwamen.
We gaan nu gewoon de gemeente net zo lang lastig vallen tot ze er wat mee doen. En anders is de volgende stap misschien rechtsbijstand, maar dat vind ik wel een grote stap om te nemen.
Marber schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 22:20:
Wijkagent al eens geprobeerd? Die kunnen hier ook wel wat mee. Zeker als je de eigenaar weet te vinden.
Wijkagent is ook nog een goede suggestie!

[ Voor 18% gewijzigd door zjeeraar84 op 03-05-2017 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-06 15:51
WVB >> VV

[ Voor 54% gewijzigd door Señor Sjon op 03-05-2017 22:27 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:04

Destruction

(ex-)Automonteur

Ruimte lijkt me, als ik op de foto af ga, niet direct een probleem.. Maar die aanhangers zien eruit als oude krotten, ik kan me voorstellen dat je er niet blij van wordt tegen die ouwe dingen aan te staren.

Ik zou dan inderdaad blijven aandringen bij de gemeente en wijkagent. Normaal verbiedt een APV zoiets, hier in Zwolle is zoiets wel aan regels gebonden, max. 3 dagen, tenzij de aanhanger aan een auto gekoppeld is of op een aangewezen aanhanger parkeerplaats staat, maar anders max 3 dagen. Ik heb mijn eigen aanhanger in een garagebox staan, zo voldoe ik aan de regelementen en mijn aanhanger staat niet in weer en wind.. Dat ik dan eerst de stad door moet voor ik m'n aanhanger heb, soit.

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
zjeeraar84 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 22:20:
Van 1 aanhanger weten we van welk bedrijf deze is, die hebben we eens gemailed en nooit reactie op gekregen.
Even langslopen bij het bedrijf, een persoonlijk gesprek lost het misschien wel op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:33

FreakNL

Well do ya punk?

Iemand heeft het over pauper. Tja, grote gedeeltes van Schiedam zijn gewoon pauper. Wil niet zeggen dat de gemeente niet moet handhaven, maar waarschijnlijk staan ze een week later een paar meter verderop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinmi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
Wijkagent is zeker een poging waard.

Heb je ook andere bewoners gepolst? Als er meer zijn die van dat uitzicht afwillen, kun je misschien namens allen de gemeente weer aanschrijven. Met meer sta je altijd sterker.

From DEC to Dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-06 20:45
Ik weet niet of je contact hebt met je buren. Misschien dat je eens kunt peilen wat zij hiervan vinden. Wellicht denken ze er hetzelfde over en is het nuttiger om de klacht met meerdere personen daar neer te leggen. Ik denk dat de gemeente dan sowieso eerder gaat handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Ze mogen niet langer blijven staan maar als ze regelmatig het ding eens omdraaien. Ja dan is ze verezet geweest en kan je er niets aan doen.

Trouwens beetje zielig. Zeker als de eigenaar een gebuur is. Ze staan aan de overkant van de straat, totaat niet in de weg en er is plaats met hopen.

Straks effe bellen hier. Ik vind het niet kunnen dat er peugeotjes of citroens voor de deur staan. Het ontsiert mijn zicht nogal.

Blijf uit je venster kijken, en als er een wagentje vetrekt, zet jij je auto in de plaats. Als die terukomt, zal hij zijn aanhanger ergens anders parkeren. (Of verduw ze zelf, ze lijken niet op slot te zitten) 8)7

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 10:57
Mijn zusje en zwager hadden/hebben ook 2 aanhangers van buren in de straat staan, maar dan in een smal straatje met al een tekort aan parkeerplekken. Aanspreken heeft niet geholpen, wijkagent/gemeente wel. Echter zag ik ze de laatste keer dat ik daar was ze gewoon weer staan, maar dat kan eenmalig zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

azz_kikr schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:14:
Ze mogen niet langer blijven staan maar als ze regelmatig het ding eens omdraaien. Ja dan is ze verezet geweest en kan je er niets aan doen.

Trouwens beetje zielig. Zeker als de eigenaar een gebuur is. Ze staan aan de overkant van de straat, totaat niet in de weg en er is plaats met hopen.

Straks effe bellen hier. Ik vind het niet kunnen dat er peugeotjes of citroens voor de deur staan. Het ontsiert mijn zicht nogal.

Blijf uit je venster kijken, en als er een wagentje vetrekt, zet jij je auto in de plaats. Als die terukomt, zal hij zijn aanhanger ergens anders parkeren. (Of verduw ze zelf, ze lijken niet op slot te zitten) 8)7
Appels en peren, auto's die geparkeerd staan kun je weinig tegen in brengen, tenzij gestolen, niet verzekerd en niet meer APK gekeurd, grote schades, etc. Aan het parkeren van aanhangers op de openbare weg zitten nou eenmaal het e.e.a aan voorwaarden gebonden, al zou ik (zoals ik al eerder aangeef) m'n aanhanger sowieso niet buiten willen laten staan. De kans op beschadiging en diefstal is groter en bovendien staat zo'n ding in weer en wind, wat ook niet bevorderlijk is...

Mijn aanhanger 'slaapt' heel af en toe een keer een nachtje buiten, als ik hem op de volgende dag ook weer nodig heb. Maar dan zit-ie met een kopslot vast aan m'n auto, en dan is het imo ook een ander onderwerp, omdat zo'n ding dan duidelijk in gebruik is. In het geval van TS gaat het om 3 krotterig uitziende aanhangertjes die - blijkbaar - als afvalbak gebruikt worden.. Je kunt je afvragen in hoeverre zoiets plaats moet hebben in een woonwijk.

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-04 11:02
Ik ken die buurt en woon zelf ook in Schiedam. Ik vermoed dat als er geen tekort is aan parkeerplaatsen de gemeente ook niet snel zal ingrijpen. Sowieso gaat er binnenkort ook een hoop gesloopt en gebouwd worden (nieuwbouw project), dus ik zou zeggen 'brace yourself'.

Geen optie om met die eigenaar te gaan praten? Vermoed dat hij letterlijk naast je moet wonen, snap anders niet waarom hij het niet verderop bij de brandweer parkeert.

offtopic:
Dag @zjeeraar84 :w ... je woont letterlijk bij mij in een zijstraat badum TSSSS :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:09

skoozie

SCSI

Was er ook niet een regel aan dat een aanhanger zonder eigen kenteken niet zomaar (los) op de openbare weg mag staan? of geldt dat enkel voor auto's zonder kenteken?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeeraar84
Destruction schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:22:
[...]
Mijn aanhanger 'slaapt' heel af en toe een keer een nachtje buiten, als ik hem op de volgende dag ook weer nodig heb. Maar dan zit-ie met een kopslot vast aan m'n auto, en dan is het imo ook een ander onderwerp, omdat zo'n ding dan duidelijk in gebruik is. In het geval van TS gaat het om 3 krotterig uitziende aanhangertjes die - blijkbaar - als afvalbak gebruikt worden.. Je kunt je afvragen in hoeverre zoiets plaats moet hebben in een woonwijk.
Ik zou het ook niet erg vinden als een aanhanger een nachtje voor de deur staat. Of 3 nachten. Of een paar weken for that matter.... Het gaat mij er om dat ze er continue staan (1 al jaren, en 2 sinds een paar maanden er bij),er niet uit zien en als afvalbakken worden gebruikt.
Er is inderdaad genoeg parkeerplaats. 20 meter verderop in de straat houdt de woonwijk op en is er industrie. We hebben 1 van de eigenaren (we weten niet wie de andere eigenaren zijn) via email benaderd en gevraagd of ze hem 20 meter verderop voor de industrie willen neerzetten, maar er is dus nooit gereageerd. Het begon met 1 aanhangwagen en inmiddels zijn het er 3, waarvan 1 continue vol wordt gegooid met grof vuil. Je mag het dus zielig van mij vinden, maar het ziet er gewoon niet uit. En als ik m'n huis zou willen verkopen is het ook niet echt mooie reclame.
(Of verduw ze zelf, ze lijken niet op slot te zitten) 8)7
Dat zou pas zielig zijn om te doen!
LinuX-TUX schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:36:
offtopic:
Dag @zjeeraar84 :w ... je woont letterlijk bij mij in een zijstraat badum TSSSS :+
Leuk, ik had van tevoren me al afgevraagd of mensen uit Schiedam de straat zouden herkennen :)

[ Voor 36% gewijzigd door zjeeraar84 op 04-05-2017 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Managelorian
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:46

Managelorian

“This is the workflow.”

Nee, dat blijkt afgevangen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

De eigenaar dient zich gewoon aan de apv te houden. Ik woon in een vrij nette wijk waar het regelmatig volstaat met boottrailers en campers...daarnaast inderdaad een paar verrotte aanhangers die 300 dagen per jaar stilstaan.

Gewoon melden bij de gemeente, die onderneem dan actie.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeeraar84
Ik zal even een update geven.
Er is op 2 manieren geprobeerd iets aan te doen:
1) Via de gemeente/wijkagent. De reactie van de gemeente is: In de APV is niets opgenomen t.a.v. aanhangers op de openbare weg. Er kan dus niet gehandhaafd worden.

2) Met de eigenaar zelf, deze wil de aanhangers niet weghalen want nu heeft hij er nog soort van zicht op. Als ze iets verder in de straat staan, kan hij ze niet meer zien. Waarom hij ze dan niet voor z'n eigen deur zet, is maar de vraag, maar vermoedelijk omdat hij ze zelf ook lelijk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Jammer dat de eigenaar niet mee wil werken aan een oplossing en eigenlijk zijn probleem verplaatst naar de buren.
Is het van een bedrijf? Kaart het eens publiek en openlijk aan op zijn facebookpagina. Niet de netste weg, maar als hij er zo van overtuigd is dat het kan, moet hij daar ook geen problemen mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-06 12:00
Misschien zelf een aanhanger regelen die je voor je eigen deur zet :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:47
Zelf een oude aanhanger kopen en permanent voor zijn deur parkeren. Wel je gegevens erbij zetten, als hij komt klagen je voorstellen om de aanhangers van plek te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-06 16:29
Onzin-reacties mag je voor jezelf houden, zeker als het een onnodige kick.

[ Voor 119% gewijzigd door deepbass909 op 26-08-2018 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-06 07:10

Mad-Matt

TheDoctor#2181

jjbstolk schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:07:
Zelf een oude aanhanger kopen en permanent voor zijn deur parkeren. Wel je gegevens erbij zetten, als hij komt klagen je voorstellen om de aanhangers van plek te ruilen.
Kinderachtig, maar dit is denk ik nog de beste manier.
Beroerde situatie waar gek genoeg niets aan gedaan kan worden (tijdje terug hier hetzelfde probleem gehad, die man is verhuisd, probleem opgelost)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:55
Gelukkig is het topic pas meer dan een jaar oud. d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door TheBrut3 op 26-08-2018 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

@zjeeraar84 Nu men dit topic toch omhoog gehaald heeft, hoe is de situatie nu?

Kan de kick nog enigszins nuttig worden

[ Voor 25% gewijzigd door Destruction op 26-08-2018 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-06 07:10

Mad-Matt

TheDoctor#2181

TheBrut3 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 12:04:
Gelukkig is het topic pas meer dan een jaar oud. d:)b
oeps, niet gezien |:(

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zjeeraar84
Haha, voor mij is de situatie opgelost, ik ben dit jaar verhuisd ;)
Maar de laatste status in maart was dat de gemeente eindelijk kon en mocht optreden en dit dus ook zou doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:Na een onzin kick na een jaar zie ik geen reden dit topic open te houden en sluit hem.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.