Ik zoek een smartphone?
Geen specifiek apparaat.
Heb nu een Nokia 735, die vind ik niet slecht, moet zeker niet groter!
Alleen is de support voor Windows Phone om te huilen, allerlei handige applicaties zijn er niet voor WP of hebben beperkte functionaliteit tov Android/iOS versies.
En enkele onhandigheden zoals weinig integratie tussen kalender en navigatie app, beperkte kalender op homescreen, ...
Wat is je budget?
Geen idee, ik vond altijd dat een GSM niet meer moet kosten dan 250€.
Nu ben ik zelfstandige, dus op zich mag het wel iets meer kosten.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tracker bij het joggen -> graag (spat)waterdicht.
Beetje stevig mag ook.
Goede GPS, redelijk goede camera
Vooral ook lange batterijduur.
Geen spelletjes, voornamelijk zakelijk gebruik.
Moet gewoon goed werken, geen allerlei problemen zoals ik al 2x met Sony smartphones met GPS had en zo.
Wat heb je zelf al gevonden?
Niet veel eigenlijk.
iPhone SE heeft geen al te groot scherm, en zal voor de rest goed voldoen, maar 'voelt' me nog te duur aan.
Voordeel van iOS is dat het wel vrij veilig is.
Android mag ook, maar dan toch graag een apparaat dat voldoende open is, vlot en toch zeker 2 jaar ondersteund wordt.
Mag Chinees zijn, ben best tevreden van mijn Teclast X98 tablet, maar ik zou het wel op factuur moeten kunnen kopen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Niet direct.
Geen specifiek apparaat.
Heb nu een Nokia 735, die vind ik niet slecht, moet zeker niet groter!
Alleen is de support voor Windows Phone om te huilen, allerlei handige applicaties zijn er niet voor WP of hebben beperkte functionaliteit tov Android/iOS versies.
En enkele onhandigheden zoals weinig integratie tussen kalender en navigatie app, beperkte kalender op homescreen, ...
Wat is je budget?
Geen idee, ik vond altijd dat een GSM niet meer moet kosten dan 250€.
Nu ben ik zelfstandige, dus op zich mag het wel iets meer kosten.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tracker bij het joggen -> graag (spat)waterdicht.
Beetje stevig mag ook.
Goede GPS, redelijk goede camera
Vooral ook lange batterijduur.
Geen spelletjes, voornamelijk zakelijk gebruik.
Moet gewoon goed werken, geen allerlei problemen zoals ik al 2x met Sony smartphones met GPS had en zo.
Wat heb je zelf al gevonden?
Niet veel eigenlijk.
iPhone SE heeft geen al te groot scherm, en zal voor de rest goed voldoen, maar 'voelt' me nog te duur aan.
Voordeel van iOS is dat het wel vrij veilig is.
Android mag ook, maar dan toch graag een apparaat dat voldoende open is, vlot en toch zeker 2 jaar ondersteund wordt.
Mag Chinees zijn, ben best tevreden van mijn Teclast X98 tablet, maar ik zou het wel op factuur moeten kunnen kopen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Niet direct.