Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, mogelijk in de toekomst iets met fotobewerking gaan doen, heb op mijn wishlist nog een fotocamera staan
Wat mag het systeem gaan kosten?
Indien mogelijk tot max 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem niks mee, mijn oude PC verkoop ik door aan een vriend
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil 1 SSD van 500gb en nog een aparte schijf van 1 TB voor overige zaken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben eigenlijk altijd een Intel man geweest, was vroeger nooit zo'n fan van AMD, weet echter niet of de verhoudingen al veranderd zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt eisen/wensen, mijn PC nu maakt een hoop meer lawaai dan ik waarschijnlijk ga bouwen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zit al enige tijd niet meer in de hardware, vroeger zelf PC's gebouwd in een computerwinkel maar weet niet meer precies wat goed en slecht is, heb me wel ingelezen in bepaalde zaken, ik heb de basis al in gedachten maar misschien hebben jullie nog handige toevoegingen en/of opmerkingen.
Voornamelijk gamen, mogelijk in de toekomst iets met fotobewerking gaan doen, heb op mijn wishlist nog een fotocamera staan
Wat mag het systeem gaan kosten?
Indien mogelijk tot max 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem niks mee, mijn oude PC verkoop ik door aan een vriend
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil 1 SSD van 500gb en nog een aparte schijf van 1 TB voor overige zaken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben eigenlijk altijd een Intel man geweest, was vroeger nooit zo'n fan van AMD, weet echter niet of de verhoudingen al veranderd zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt eisen/wensen, mijn PC nu maakt een hoop meer lawaai dan ik waarschijnlijk ga bouwen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zit al enige tijd niet meer in de hardware, vroeger zelf PC's gebouwd in een computerwinkel maar weet niet meer precies wat goed en slecht is, heb me wel ingelezen in bepaalde zaken, ik heb de basis al in gedachten maar misschien hebben jullie nog handige toevoegingen en/of opmerkingen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700 Boxed | € 319,- | € 319,- |
| 1 | MSI H270 Gaming M3 | € 125,01 | € 125,01 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 450,- | € 450,- |
| 1 | WD Black (2016, SATA-600), 1TB | € 81,40 | € 81,40 |
| 1 | NZXT H440 New Edition Zwart/Rood | € 123,- | € 123,- |
| 1 | Scythe Mugen 5 | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
| 1 | Cooler Master GM G750M | € 80,01 | € 80,01 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 169,- | € 169,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.518,37 | |