Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GlennQuirynen
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18-08 23:56
Hallo,

ik zou graag deze headset aanschaffen om te gebruiken op mijn werkplek om oa te bellen.
Dit is een open landschap waar 30/40 collega's ook werken.

De microfoon zit aan de zijkant van de headset, dus ik heb wat vrees dat deze ook veel omgevingsgeluiden oppikt en dit dus door de andere kant gehoord wordt.

Wat zijn jullie ervaringen hierin?

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ExNomenDei
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 05-12 01:11
Een fatsoenlijke microfoon zit voor je mond en is unidirectioneel - oftewel, hij pikt alleen geluiden van je mond op. Alles wat minder dicht bij je mond zit pikt meer omgevingsgeluid op.

Je kan overwegen een ModMic op een reguliere hoofdtelefoon te plakken en dat te gebruiken, maar dan zit je wel met (extra) kabels.

Gezien 30-40 mensen nogal veel lawaai produceren (naar mijn ervaring) is dat een stuk fijner voor communiceren.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GlennQuirynen
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18-08 23:56
Hi,

daar heb je natuurlijk gelijk in, dat met een echte microfoon voor je mond dit minder is.
Een modmic geeft idd kabels, wat net het nut van een draadloze headset teniet doet.

Maar uit ervaring met andere headsets, zie je toch grote verschillen tussen headsets in de hoeveelheid omgevingsgeluid ze oppikken.

Het zou jammer zijn dat je zo een prijzige headset aanschaft en hij dan niet voldoet.

Misschien dat mensen met deze headset in bezit ervaringen kunnen delen?

• macna
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
hij is lekker op de werkplek voor noice canceling.
Begrijp me niet verkeerd, de headphones zijn geweldig. maar neem deze niet voor de microfoon, want die hoort alles ( echt alles ). dus wie je ook aan de andere kant van de lijn hebt zitten zal je niet zo goed verstaan.
Ik raad je iets aan met een mic doe je voor je mond kan zetten en aan de zijkant van je headphones kan plakken (weet niet meer hoe ze heten, maar het bestaat)

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica

Visit Nambia; it's covfefe!

Dit topic is al wat ouder en de topic-starter is al maanden niet meer ingelogd geweest hier verder praten heeft dus weinig zin. Topic op slot.

Het woord "me" ≠ "mijn". Wel het irritantste woord van het jaar.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*