Hallo iedereen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Verscheidene games spelen zoals: Ark, PlayerUnknown's Battlegrounds, h1z1, csgo, ...
Maar ook videobewerking gaat een grote rol spelen. Ik had ook graag een snelle en efficiënte pc gehad.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximumbudget is €1500, maar liefst zou ik onder de €1200 blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, behalve de standaard onderdelen als beeldscherm, muis, headset etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16GB ram is op zijn plaats en ook een 'groot' capaciteit aan opslag is nooit verkeerd. Een GTX1060 lijkt mij genoeg voor wat ik ga doen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben dol op de nVidia kaarten. Ook de case lijkt me vet, hij is stil en relatief groot (voor uitbreidingen).
Over de processor ben ik tevreden, ik hou het even bij een i5 7th gen. Een huidige SSD lijkt me ook wel in orde. Wat betreft het moederbord, waarschijnlijk vinden jullie het te overkill voor wat ik ga doen? Indien er suggesties zijn voor een lower priced maar toch met genoeg uitbreidingsmogelijkheden mogen die worden gegeven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een stille en efficiënte pc die zowat alles kan.
Ga je overklokken?
Nee, voorlopig niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Tips zijn altijd welkom, over de koeling ben ik nog niet helemaal zeker (aangezien de case al stil hoort te zijn), ook heb ik geen idee of die er uberhaupt inpast. Ik zoek nog een ideale koeling en het kan natuurlijk altijd zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien
Veel succes! Alvast bedankt voor alle hulp!
Huidige wenslijst
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Verscheidene games spelen zoals: Ark, PlayerUnknown's Battlegrounds, h1z1, csgo, ...
Maar ook videobewerking gaat een grote rol spelen. Ik had ook graag een snelle en efficiënte pc gehad.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximumbudget is €1500, maar liefst zou ik onder de €1200 blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, behalve de standaard onderdelen als beeldscherm, muis, headset etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16GB ram is op zijn plaats en ook een 'groot' capaciteit aan opslag is nooit verkeerd. Een GTX1060 lijkt mij genoeg voor wat ik ga doen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben dol op de nVidia kaarten. Ook de case lijkt me vet, hij is stil en relatief groot (voor uitbreidingen).
Over de processor ben ik tevreden, ik hou het even bij een i5 7th gen. Een huidige SSD lijkt me ook wel in orde. Wat betreft het moederbord, waarschijnlijk vinden jullie het te overkill voor wat ik ga doen? Indien er suggesties zijn voor een lower priced maar toch met genoeg uitbreidingsmogelijkheden mogen die worden gegeven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een stille en efficiënte pc die zowat alles kan.
Ga je overklokken?
Nee, voorlopig niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Tips zijn altijd welkom, over de koeling ben ik nog niet helemaal zeker (aangezien de case al stil hoort te zijn), ook heb ik geen idee of die er uberhaupt inpast. Ik zoek nog een ideale koeling en het kan natuurlijk altijd zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien
Huidige wenslijst
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 251,- | € 251,- |
| 1 | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | € 173,- | € 173,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 305,95 | € 305,95 |
| 1 | be quiet! Silent Base 600 Zwart/Oranje | € 99,99 | € 99,99 |
| 1 | Corsair Hydro H115i | € 134,- | € 134,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,95 | € 95,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.186,89 | |