Tijdens het lezen van deze zin, wordt wereldwijd circa 1.000.000 liter olie verstookt. Dus niet 2X lezen hè.
Vraag
Alle reacties
Verwijderd
Tot waar verandert het e-mail adres? Je kunt anders proberen om een regel in te stellen en alles met "triflingmyriad.com" te blokkeren.
Dat heb ik geprobeerd, maar werkte niet. Inmiddels ben ik er achter dat KPN het wel kan blokkeren. Daar heb ik het kunnen instellen en ik ben er van af.
Tijdens het lezen van deze zin, wordt wereldwijd circa 1.000.000 liter olie verstookt. Dus niet 2X lezen hè.
Ik haal het onderwerp nog eens naar boven want ik blijf er last van houden en getuige de vele opmetkingen op het internet ben ik niet de enige.
Weet iemand een oplossing? Een spammer blokkeer je eenvoudig, maar als telkens het mailadres verandert, wordt het voor mij moeilijk.
Weet iemand een oplossing? Een spammer blokkeer je eenvoudig, maar als telkens het mailadres verandert, wordt het voor mij moeilijk.
KPN mail scherper instellen. Mail die toch in je inbox komt zelf markeren als ongewenst/spam dit verbeterd het zelflerende filter.
En regels zijn weldegelijk verfijnder in te stellen.
Link Apple support: https://support.apple.com...le=nl_NL&viewlocale=nl_NL
En regels zijn weldegelijk verfijnder in te stellen.
Link Apple support: https://support.apple.com...le=nl_NL&viewlocale=nl_NL
NRG
Doordat de spammer continue van domeinnaam verandert, moet ik per mail mijn spamfilter aanpassen. Ik geef een paar voorbeelden:
miele-rewards@inc04.automorbid.com
miele-rewards@pulp048.lavones.com
lidl@era81.agricular.com
lidl@nonponderous.homerope.com
Zodra ik zie dat er meerder mails binnenkomen van miele filter ik op miele, maar inmiddels heb ik een lijst van tientallen merken waarop gefilterd wordt. Ik vraag me af of dat niet anders kan.
miele-rewards@inc04.automorbid.com
miele-rewards@pulp048.lavones.com
lidl@era81.agricular.com
lidl@nonponderous.homerope.com
Zodra ik zie dat er meerder mails binnenkomen van miele filter ik op miele, maar inmiddels heb ik een lijst van tientallen merken waarop gefilterd wordt. Ik vraag me af of dat niet anders kan.
Dan toch bij KPN mail instellingen kijken naar meer spam filteringen of hoger level default filtering. Of hun helpdesk raadplegen. Dit soort issues oplossen begint bij de bron (mailserver provider/dienst) aan te passen, nu blijf je pleisters plakken.
NRG
Pagina: 1