Temperatuurverschillen in een loop zijn dermate nihil en verwaarloosbaar dat loop volgorde niet echt van belang is. Dit komt door het feit dat je pomp heel erg snel alle vloeistof rondpompt, een D5 pomp kan bijv. 600 tot 1200 liter per uur pompen. Dat is zware overkill voor een kleine waterloop en meer bedoeld voor bijv. 2 grote radiatoren, 3 GPU blocken etcetera. In een kleine loop is 1500+ RPM op een D5 pomp al meer dan genoeg; de maximale ~5000 RPM is bizar veel.
Er zijn verder in mijn ogen wel 2 zaken van belang:
(1) Je reservoir moet altijd vóór je pomp zitten en dus moet de flow richting de pomp gaan. Hierdoor kan je pomp nooit 'droog' draaien, hetgeen funest is voor je pomp.
(2) De linker fittingpoort op je EKWB CPU waterblok is intake, de rechter fittingpoort (die boven het EK logo zit) is bedoeld voor outtake. Dit omdraaien qua flow kan een klein aantal graden schelen voor je CPU.
Voor zover ik kan zien gaat de flow bij jou inderdaad van pomp -> cpu block -> mobo VRM -> reservoir en weer terug naar de pomp etc. Dus alles is goed aangesloten
Opmerkingen over je loop:
- Ik had in jouw geval denk ik gekozen voor een reservoir waar een pomp direct onder wordt gemonteerd. Daarbij verandert dus je reservoir als het ware in de top voor je D5 pomp. Dit verandert niks aan je prestaties overigens, maar het scheelt je 1 extra slang + 2 fittingen. Vind het zelf wel netjes staan zo'n pump + reservoir combo van bijv. EKWB

Maakt dit technisch uit? Nee. Ziet het er optisch een stuk cleaner/netter uit? In mijn ogen zeker! Dan heb je niet meer die losse pomp onderin je kast liggen.
- Heb zelf een Asus Formula moederbord gehad met ook watergekoelde VRMs. Ik plaats wat vraagtekens bij de door jou gebruikte fittingen tussen je CPU waterblock outlet naar moederbord VRMs toe. Hiervoor heb je 2 normale fittingen gebruikt en mede door de korte afstand kan de slang ertussen nooit helemaal 100% knik/buigvrij zijn. Hier had ik persoonlijk een combinatie van 45-graden of 90 graden fittingen gebruikt zodat de slang er recht naartoe kan lopen.
Heb dit zelf toentertijd met 1 90-graden fitting wat netter gemaakt:
http://i.imgur.com/oq22Kzmh.jpg
Daarvoor had ik het ongeveer zoals jij ingebouwd. Merkte dat er aardig wat spanning op die slang stond:
http://i.imgur.com/cgD2V8e.jpg
(Tevens had ik mijn waterblock 90-graden gedraaid zodat het wat beter uitkwam qua fittingpositie)