Kan er mij iemand helpen in de bios m.2 vind ik niet bij Intel raid store technology no disk connected to system terwijl ik m,2 heb steken help mij alstublieft
Het zou helpen als je wat meer informatie (typenummers oid.) kunt geven over de onderdelen van je PC. Niet elke M.2 is hetzelfde bijvoorbeeld (om te beginnen zijn er verschillende afmetingen).
Heeft je BIOS de meest laatste versie? Heb je gekeken of je de M.2 kaart juist in het slot hebt gestoken? Wellicht kun je een relevante foto plaatsen. Op de startpagina van je BIOS is er ook vaak een overzicht van aangesloten kaarten/apparatuur. Staat de opslag hier ook niet vermeld?
Heeft je BIOS de meest laatste versie? Heb je gekeken of je de M.2 kaart juist in het slot hebt gestoken? Wellicht kun je een relevante foto plaatsen. Op de startpagina van je BIOS is er ook vaak een overzicht van aangesloten kaarten/apparatuur. Staat de opslag hier ook niet vermeld?
IK heb de 960 evo 250 gb Jha ik heb die gestoken waar de enigste plaats was op de moederbord want er was nog een maar voor langer m,2 en de pc is juist ingestoken van pas vandaag
Ziet Windows 10 setup de SSD wel (starten in UEFI mode)? Zodra je SSD bootable is zou deze ook in de bios moeten verschijnen.
Wat probeer je te doen? Je hebt het over m.2 en RAID. Heb je meerdere SSDs die je in RAID0/1 wilt zetten?
Ja -> Handleiding wel gelezen? (hint: M.2 genie)
Nee -> Wat doe je dan bij de RAID settings?
Ja -> Handleiding wel gelezen? (hint: M.2 genie)
Nee -> Wat doe je dan bij de RAID settings?
Pagina: 1